Spółdzielnie mieszkaniowa a ustawa o lichwie.

Data: 2012-04-20 01:42:40
Autor: Robert Tomasik
Spółdzielnie mieszkaniowa a ustawa o lichwie.
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f909fca$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

Jaką mam przyjąć linię obrony?

Podpisałeś aneks do umowy z podniesioną stawką, czy odmówiłeś podpisu?

Data: 2012-04-20 01:54:44
Autor: Feromon

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmq80e$b30$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f909fca$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

Jaką mam przyjąć linię obrony?

Podpisałeś aneks do umowy z podniesioną stawką, czy odmówiłeś podpisu?

Naliczenie przyszło do skrzynki. Nie odmawiałem nic na piśmie prywatnym.
Nie odpisywałem indywidualnie, Garażowicze wystąpili z protestemm wspólnym,
który podpisałem. Gdy chcieli 500 proponowaliśmy 180 zgodnie z wymiarem działki
FAKTYCZNIE zajmowanaj wraz z WJAZDEM, a ni po samym obrysie garaży.
Dodatkowo na tej dziaÅ‚ce jest wÄ™zeÄ™ cieplny  oraz lokale użytkowe aktualnie nie
wynajmowane z powodu braku chętnych oraz boksy motocyklowe.

Feromon

Spółdzielnie mieszkaniowa a ustawa o lichwie.