Spóźnialscy!

Data: 2021-02-09 14:38:25
Autor: Runt
Spóźnialscy!
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/bartosz-arlukowicz-telewizja-publiczna-stala-sie-miejscem-partyjnej-propagandy/qn7wlef,79cfc278

"Telewizja publiczna stała się miejscem partyjnej propagandy, z której leje się kłamstwo dzień i noc."

"Kilkanaście dni temu płaciłem abonament telewizyjny za moją mamę i sam zadawałem sobie pytanie, czy to jest zasadne, żeby moja 70-letnia mama płaciła 264 zł rocznie za to, żeby oglądać telewizję, w której słyszy kłamstwo i brak szacunku dla innego człowieka."

"W sobotę szef PO Borys Budka i prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski przedstawili nowe propozycje pod hasłem "Czas na zmiany". Wśród pomysłów znalazły się m.in. obywatelski projekt ustawy o likwidacji TVP Info i abonamentu RTV,/.../"

Spóźnili się! ;-)))

22.07.2019 6:32
aktualizacja 22.07.2019 6:46

https://www.money.pl/gospodarka/abonament-rtv-do-likwidacji-taki-plan-ma-pis-6405201357346433a.html

"Jeśli tylko uda się wygrać wybory, PiS zamierza zlikwidować abonament radiowo-telewizyjny. TVP i Polskie Radio miałyby być wtedy finansowane bezpośrednio z budżetu państwa."

"Mam nadzieję, że uda nam się w przyszłej kadencji stworzyć system finansowania mediów publicznych, który nie byłby dolegliwy dla Polaków, a najlepiej w ogóle nieangażujący obywatela - mówił wiceminister kultury Paweł Lewandowski podczas konwencji programowej PiS w Katowicach."

"to oznacza ni mniej, ni więcej, tylko likwidację obowiązku abonamentowego.

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-02-09 14:59:09
Autor: A. Filip
Spóźnialscy!
Runt <runt@subekumena.prv> pisze:
[...]

POlegaj na PiS "jak na Tusku"! :-)

Ja "nie wykluczam" że przed przegranymi wyborami PiS sprywatyzuje TVP
"w dobre ręce" oczywiście wyłącznie po to by zlikwidować abonament ;-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-09 23:59:23
Autor: Runt
Spóźnialscy!

http://memytutaj.pl/snieg-napadal-to-wszystko-wina-tuska-243852 ;-)))

Ja "nie wykluczam" że przed przegranymi wyborami PiS sprywatyzuje TVP
"w dobre ręce" oczywiście wyłącznie po to by zlikwidować abonament ;-)

Kali ukraść? DOBRZE!