Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross po st)

Data: 2011-06-13 09:39:55
Autor: Andrzej S.
Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross po st)
W dniu 2011-06-10 15:58, Rentier pisze:
S膮siad uzna艂 sw贸j w艂asny przebieg granicy (skorygowa艂 samowolnie o 6(!!)
cm przy pomocy kumpla z niwelatorem czy czym艣 takim.

Przyjrzyj sie krytycznie, bo moze ma racje? Zglos na Policje
p贸ki sa slady.

Spytalbym w gminie. Np. u mnie okreslaja m.in. "przezroczystosc" plotu.

Sw贸j plot (bez uzgodnienia z Toba) wolno mu postawic na jego ziemi,
nie na granicy.
--
A S

Data: 2011-06-13 09:42:59
Autor: Kris
Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross post)

U偶ytkownik "Andrzej S." <AndrewStasiewicz@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4df5bec6$1news.home.net.pl...
Przyjrzyj sie krytycznie, bo moze ma racje? Zglos na Policje
p贸ki sa slady.

Spytalbym w gminie. Np. u mnie okreslaja m.in. "przezroczystosc" plotu.

Ale od strony drogi itp zapewne. Wewn臋trzne raczej nie

Krzysiek

Data: 2011-06-13 13:45:14
Autor: Micha艂G
W dniu 2011-06-13 09:42, Kris pisze:

[...]

chyba jednak mo偶e...
do艣膰 rzetelny opis: http://tnij.org/l8f3

Ko艂acze mi te偶 w g艂owie, 偶e ogrodzenie powinno mie膰 25%(?) prze艣witu, ale nie umiem znale偶c zr贸d艂a. Pomoze kto艣?

Micha艂

Data: 2011-06-13 14:22:48
Autor: Kris
Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross post)

U偶ytkownik "Micha艂G" <grodmich@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:it4t8a$j1r$1news.onet.pl...
Spytalbym w gminie. Np. u mnie okreslaja m.in. "przezroczystosc" plotu.

Ale od strony drogi itp zapewne. Wewn臋trzne raczej nie

chyba jednak mo偶e...
do艣膰 rzetelny opis: http://tnij.org/l8f3

Nic nie pisza o "przezroczysto艣ci"
Kurcze jak dobrze ze nie mieszkam w takiej gminie kt贸ra nawet we wz贸r ogrodzenia by chia艂a ingerowac. Niekt贸re MPZ to jakas tragedia- kolor dachu wyznaczja, mo偶e i kolor kostki na podjezdzie nied艂ugo zaczna ustalac. Urzedasom to sie w g艂owie przewraca czasami.

Ko艂acze mi te偶 w g艂owie, 偶e ogrodzenie powinno mie膰 25%(?) prze艣witu,

To juz ca艂kowity bezsens by by艂 moim zdaniem

Krzysiek

Data: 2011-06-13 14:45:39
Autor: Micha艂G
W dniu 2011-06-13 14:22, Kris pisze:

[...]

znalaz艂em, ale tez bez zr贸d艂a:
http://www.muratorplus.pl/biznes/prawo/przepisowe-ogrodzenie_61254.html
chyba to juz historyczny (oby) przepis.

zastosowanie tego wymogu do s膮siada to faktycznie przegi臋cie....

>Urzedasom to sie w g艂owie przewraca czasami.
Raczej naszym 'wybra艅com narodu'....

Micha艂

Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross po st)