Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross post)

Data: 2011-06-10 16:15:02
Autor: Budy艅
Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross post)
U偶ytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ist7l4$8is$1news.dialog.net.pl...
1. Jak powinna przebiega膰 procedura interwencji z mojej strony? wezwa膰 do usuni臋cia-- > potem i艣膰 na policj臋? czy pisa膰 jakie艣 kwity? do kogo?

masz prawo "natychmiast" naprawia膰 szkode kt贸ra ci ktos wyrzadza w ten spos贸b. P贸藕niej juz tylko s膮d/administracja. czyta艂em ze jak ktos po 3 tygodniach chcia艂 takie ogrodzenie rozebrac to s膮d uzna艂 ze to juz nie jest natychmiast.

2. Analogicznie, jak powinna wygl膮da膰 moja reakcja, gdy zechce mi zniszczy膰 kawa艂ek murka oporowego (pow贸d- wg s膮siada stoi o 6cm za daleko w jego stron臋.
Granica istnia艂a w spokoju ze 40 lat, teraz si臋 zacz臋艂o.
Oczywi艣cie,偶e mog臋 wezwa膰 geodet臋, ale on raczej nie ma w艂adzy do zmuszenia s膮siada do usuni臋cia owych p艂ot贸w?

policje wezwij ze ktos ci p艂ot chce zniszczy膰. To on bedzie musia艂 wezwac geodete i wskazac ze tw贸j p艂ot stoi nieprawid艂owo.

A tak w og贸le to we藕 flaszke i idz z nim pogada膰....

b.

Sp贸r o miedz臋 inny wariant (cross post)