SpadajÄ… ceny

Data: 2012-11-18 22:27:48
Autor: Trybun
SpadajÄ… ceny
Mieszkań a więc Donald "Mołdava" Tusk znalazł na to ratunek - "Rodzina na swoim", sprawiła że handlarze nieruchomościami i banki nie muszą już obniżać cen. Pan Tusk nie może przecież sobie pozwolić żeby Polaków było stać na kupno mieszkania bez pośrednictwa banku.
Pan Tusk znowu sprawił że dla Polaka kupno mieszkania staje się wielkim wyrzeczeniem a korzyść z tego wyrwania z kieszeni podatnika funduszy skorzystają tylko kapitalistyczne ryje.
Pytam się - ile jeszcze Polacy zniosą rządów tego dobrego wujka dla kapitalistów?

Data: 2012-11-18 14:19:16
Autor: jan kowalski
Spadaj± ceny
On 18 Lis, 22:27, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
Mieszkañ a wiêc Donald "Mo³dava" Tusk znalaz³ na to ratunek - "Rodzina
na swoim", sprawi³a ¿e handlarze nieruchomo¶ciami i banki nie musz± ju¿
obni¿aæ cen. Pan Tusk nie mo¿e przecie¿ sobie pozwoliæ ¿eby Polaków by³o
staæ na kupno mieszkania bez po¶rednictwa banku.
Pan Tusk znowu sprawi³ ¿e dla Polaka kupno mieszkania staje siê wielkim
wyrzeczeniem a korzy¶æ z tego wyrwania z kieszeni podatnika funduszy
skorzystaj± tylko kapitalistyczne ryje.
Pytam siê - ile jeszcze Polacy znios± rz±dów tego dobrego wujka dla
kapitalistów?

Nie jeden i nie dwu dobrych doradcow krecilo sie i kreci sie dalej
kolo rzadu aby wyjac jak najwiecej
ze wspolnej kiesy. Kaczor nie byl lepszy, Donek to powiela. Glupcy.

Data: 2012-11-19 02:29:36
Autor: Marek
Spadaj± ceny
W dniu niedziela, 18 listopada 2012 23:19:16 UTC+1 u¿ytkownik jan kowalski napisa³:
> [...]

kolo rzadu aby wyjac jak najwiecej

ze wspolnej kiesy. Kaczor nie byl lepszy, Donek to powiela. Glupcy.

Zdaje sie , ze Kaczor obiecal 3mln mieszkan, ale tego nie zrealizowal...
T co Donek powiela ?

Data: 2012-11-19 13:21:55
Autor: Trybun
Spadaj± ceny
W dniu 2012-11-18 23:19, jan kowalski pisze:
[...]

Nie g³upcy, oni maj± jaki¶ interes w wspieraniu wiecznie niena¿artych ryjów groszem wyszarpanym podatnikowi.

Data: 2012-11-18 22:41:24
Autor: Lorn
SpadajÄ… ceny
W dniu 2012-11-18 22:27, Trybun pisze:
Pytam się - ile jeszcze Polacy zniosą rządów tego dobrego wujka dla
kapitalistów?

Tak długo, aż przestaniecie psioczyć głupoty. Czyli w waszym wypadku hm... Nigdy.

Data: 2012-11-18 22:48:51
Autor: Trybun
SpadajÄ… ceny
W dniu 2012-11-18 22:41, Lorn pisze:
[...]

Jak lubisz wspomagać banki i deveduperów to od czasu do czasu wyÅ›lij im coÅ› na konto, ale nie niech ten twój "MoÅ‚dava" nie zmusza i mnie do tego. Co za wyrachowanie, on sponsoruje banki i handlarzy z kieszeni podatnika  pod pÅ‚aszczykiem pomocy mÅ‚odym w dostÄ™pie do wÅ‚asnego mieszkania... xxx

Data: 2012-11-18 23:19:17
Autor: Lorn
SpadajÄ… ceny
W dniu 2012-11-18 22:48, Trybun pisze:
[...]

Wolę wspomagać realny i namacalny, a w przyszłości przynoszący dochody sektor niż np. stocznie, która po zmianie ustroju notowała jedynie straty,

to od czasu do czasu wyślij im
coś na konto, ale nie niech ten twój "Mołdava" nie zmusza i mnie do
tego. ,

Twój mnie przez lata zmuszał i musiałem to przeżyć... Cóż, musisz się z tym trochę pomęczyć.

Co za wyrachowanie, on sponsoruje banki i handlarzy z kieszeni
podatnika pod płaszczykiem pomocy młodym w dostępie do własnego
mieszkania... xxx

Lepiej wspomóc niż dać... Prosta polityka prorodzinna. Pomóc na starcie, by zyskać na półmetku, bo koniec jest oczywisty.

Data: 2012-11-19 11:16:09
Autor: Jusuf
SpadajÄ… ceny
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:k8bmt6$1rs$1dont-email.me...
[...]

He, he, he, Banki i banksterzy to ten twój nibzy realny i namacalny sektor przynoszący dochody? Ale dla kogo?

Wspomóc, okradając ich na każdym kroku i zapełniając kieszenie banksterom, ciekawa logika pokręcionego niewolnika. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-19 13:21:25
Autor: Trybun
SpadajÄ… ceny
W dniu 2012-11-18 23:19, Lorn pisze:
[...]

I świetnie, - poproś "Mołdavę" o nr konta jakiejś wiecznie nie nażartej świni i wspomagaj. Ale ode mnie niech ten twój idol łapy trzyma z daleka, na płacenie podatków które wspomagają kogoś dzięki komu wszystko musi być drogie, mojej zgody nie ma.

[...]

Jaki "mój"?

[...]

Nie zauażyłeś/łaś że mieszkania ostatnimi czasy mocno potaniały? I była to tendencja spadkowa, tak że jeszcze rok, dwa i młodzi (i wszyscy inni chętni) pewnie mogliby kupić mieszkanie za gotówkę.. Oczywiście Mołdava, na to nie pozwolił - udzielił fałszywej dotacji dzięki której handlarz nieruchomościami mógł znowu ceny podnieść i wzbogacić bankiera, tylko polski kowalski na powrót staje się szmatą wiszącą na klamce pana bankiera, po pożyczkę. - xxx - (cytat z boukuna)

Data: 2012-11-19 14:01:50
Autor: Andy Niwinski
SpadajÄ… ceny

"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8bjsl$609$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to opowiedz nam, geniuszu ekonomii, o tych krajach mlekiem i miodem płynacych, gdzie to "normalni" ludzi kupują domy i mieszkania bez kredytów. Tylko nie pisz mi tu o eskimosach i ich igloo i murzynach co domy lepią z krowiego gówna.

Data: 2012-11-19 14:06:55
Autor: Jusuf
SpadajÄ… ceny

Ja wybudowałem dom bez kredytów. W pocie czoła. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-19 14:30:44
Autor: Trybun
SpadajÄ… ceny
W dniu 2012-11-19 14:01, Andy Niwinski pisze:

[...]

Jedyny przykÅ‚ad, i jest nim to co znasz najlepiej - PRLowska pseudokomuna. Znasz kogoÅ› kto jeszcze spÅ‚aca kupione w tamtych czasach mieszkanie?  OczywiÅ›cie to wszystko gó**no znaczy. Chodzi o fakt że Tusk nie chce dopuÅ›cić do tego żeby mieszkania byÅ‚y tanie. Ten osobnik sztucznie zawyża ceny tych mieszkaÅ„.

Data: 2012-11-23 12:42:42
Autor: Andy Niwinski
SpadajÄ… ceny

"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8dca5$m0e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jedyny przykład, i jest nim to co znasz najlepiej - PRLowska pseudokomuna. Znasz kogoś kto jeszcze spłaca kupione w tamtych czasach mieszkanie? Oczywiście to wszystko gó**no znaczy. Chodzi o fakt że Tusk nie chce dopuścić do tego żeby mieszkania były tanie. Ten osobnik sztucznie zawyża ceny tych mieszkań.

A to, że ci nie staje, to też wina Tuska?

Kurwa, wy już nawet zabawni nie jesteście. Po prostu was szkoda....

Data: 2012-11-19 17:18:07
Autor: Przemys³aw M.
SpadajÄ… ceny
Dnia Sun, 18 Nov 2012 22:27:48 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

G³upców jednak nie siej±, sami siê rodza. Masz sklerozê? Za rz±dów PiS
rozdano mieszkania za 1 z³otówkê? Mieszkania bêd±ce w³asno¶ci± Spó³dzielni,
a nie rz±du jego eminencji Jaros³awa Kaczyñskiego. Nie przeszkadza³o ci to? --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

SpadajÄ… ceny