Spadek. Przyjęcie z dobrodziejstwem inwentarza.

Data: 2009-03-20 20:05:25
Autor: wiatrak
Spadek. Przyjęcie z dobrodziejstwem inwentarza.

Użytkownik "Piotr" <piotrhns@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.uq3f5vqqq462ukpkoww2003.insert-ad.insert.intranet...
Troszkę długie naświetlenie problemu.

Zmarło się mojemu ojcu.

Wiem, że mogę do pół roku odrzucić spadek, ale wówczas zaskutkuje to brakiem możliwości uzyskania tego mieszkania komunalnego.

A od kiedy mieszkanie komunalne wchodzi w skład masy spadkowej?  Przecież jest własnoscią gminy, a nie ojca.

wiatrak

Data: 2009-03-20 23:55:47
Autor: byku
Spadek. Przyjęcie z dobrodziejstwem inwentarza.

A od kiedy mieszkanie komunalne wchodzi w skład masy spadkowej?  Przecież jest własnoscią gminy, a nie ojca.

o ile wiem w skład spadku wchodzą tkz. prawa rzeczowe w tym niektóre prawa rzeczowe ograniczone

Spadek. Przyjęcie z dobrodziejstwem inwentarza.