Spadek i podatek - niech mnie ktoś oświeci

Data: 2010-10-25 15:42:18
Autor: witek
Spadek i podatek - niech mnie ktoś oświeci
On 10/25/2010 11:44 AM, SQLwiel wrote:
UoPoSiD, Art. 4a: Zwalnia się...jeżeli zgłoszą nabycie w terminie 6
miesięcy...

no, czytaj dalej, 6 miesiecy od .....

Data: 2010-10-26 06:35:14
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-10-25 22:42, witek pisze:
On 10/25/2010 11:44 AM, SQLwiel wrote:
UoPoSiD, Art. 4a: Zwalnia się...jeżeli zgłoszą nabycie w terminie 6
miesięcy...

no, czytaj dalej, 6 miesiecy od .....

No fuckt, przestałem czytać po słowach "od powstania obowiązku", a tam dalej jest:

Art. 4a. 1. Zwalnia się od podatku nabycie własności rzeczy lub praw majątkowych przez małŜonka, zstępnych, wstępnych, pasierba, rodzeństwo, ojczyma i macochę, jeŜeli:
1) zgłoszą nabycie własności rzeczy lub praw majątkowych właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego w terminie 6 miesięcy od dnia powstania obowiązku podatkowego powstałego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 2-8 i ust. 2, a w przypadku nabycia w drodze dziedziczenia w terminie 6 miesięcy *od* *dnia* *uprawomocnienia* się orzeczenia sądu stwierdzającego nabycie spadku, z zastrzeŜeniem ust. 2 i 4

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Spadek i podatek - niech mnie ktoś oświeci