Spadek ile kosztuje po¶wiadczenie u notariusza?

Data: 2010-05-26 18:47:18
Autor: Kakalak
Spadek ile kosztuje po¶wiadczenie u notariusza?
Mam pytanie: chciałbym potwierdzić notarialnie nabycie spadku, nie mam czasu na s±d, ile takie potwierdzenie u notariusza kosztuje ?

pozdrawiam

Data: 2010-05-26 20:46:48
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 May 2010 18:47:18 +0200, Kakalak napisał(a):

Mam pytanie: chciałbym potwierdzić notarialnie nabycie spadku, nie mam czasu na s±d, ile takie potwierdzenie u notariusza kosztuje ?

pozdrawiam

A nie szybciej byloby spytać notariusza?

Data: 2010-05-27 05:53:19
Autor: jureq
Spadek ile kosztuje po¶wiadczenie u notariusza?
Dnia Wed, 26 May 2010 18:47:18 +0200, Kakalak napisał(a):

Mam pytanie: chciałbym potwierdzić notarialnie nabycie spadku, nie mam
czasu na sÄ…d, ile takie potwierdzenie u notariusza kosztuje ?

Jeśli bez testamentu to 150 + (jeśli dobrze pamiętam) VAT 33 zł

http://www.edukacjaprawnicza.pl/index.php?mod=m_aktualnosci&cid=8&id=594

http://www.rp.pl/artykul/269522.html

http://notariusz.wieszjak.pl/u-notariusza/205424,Jak-wyglada-notarialne-
poswiadczenie-dziedziczenia.html

Data: 2010-05-27 21:39:05
Autor: wombi
Spadek ile kosztuje poświadczenie u notari usza?
W dniu 2010-05-27 07:53, jureq pisze:
[...]

a jeśli:
a) był testament to do powyższej kwoty należy dodać 50 zł + VAT za sporządzenie protokołu otwarcia i ogłoszenia testamentu,
b) jeśli od chwili śmierci spadkodawcy nie minęło 6 miesięcy dodaj jeszcze 50 zł + VAT za przyjęcie oświadczenia o przyjęciu spadku

Spadek ile kosztuje po¶wiadczenie u notariusza?