Spadek - jak to rozwiązać prawnie

Data: 2009-05-11 10:52:04
Autor: Gangu
Spadek - jak to rozwiązać prawnie
Witam
Rodzice posiadający dwa mieszkania postanowili jedno z nich przepisać na mnie. W
związku z tym mam przekazać ustaloną kwotę dwóm żonatym braciom, część w gotówce
od razu a część po paru latach.

Jak to zrobić żeby nie zapłacić żadnego podatku? by bracia byli zabezpieczeni i
mieli pewność że ich spłacę? ja żebym był zabezpieczony przez zachówkami oraz
możliwością cofnięcia darowizny? Czy gdyby rodzicie chcieli mi sprzedać to mieszkanie i ja bym od nich je kupił
to jakie podatek za nie zapłacę? czy wtedy to sprzedane mieszkanei rodzinie też
byłoby brane potem do spadku - wysokość zachówku - czy nie?

Pozdrawiam
Gangu24

--

Spadek - jak to rozwiązać prawnie