Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Data: 2010-08-06 13:01:55
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Użytkownik "darek s." <skwierczacy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3gp9u$4jf$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas,  tylko przy naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

Darek
Silnik przechodzi na "tryb awaryjny".
-  kiepskie paliwo
-  zasyfiony wylot spalin

Pzdr
TG

Data: 2010-08-06 13:39:39
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
raczej notlauf
jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin /sterowanie turbiną - czyli wężyki ,  zelektrozawór sterujący podciśnieniem
szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

Andrzej




Użytkownik "darek s." <skwierczacy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3gp9u$4jf$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas,  tylko przy naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

Darek
Silnik przechodzi na "tryb awaryjny".
-  kiepskie paliwo
-  zasyfiony wylot spalin

Pzdr
TG


Data: 2010-08-06 15:22:27
Autor: Karolek
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Andrzej Kaźmierczak pisze:
raczej notlauf
jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin /sterowanie turbiną - czyli wężyki ,  zelektrozawór sterujący podciśnieniem
szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

Dokladnie tak.
Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki).


--
Karolek

Data: 2010-08-06 16:27:44
Autor: Robson
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
W dniu 2010-08-06 13:39, Andrzej Kaźmierczak pisze:
raczej notlauf
jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest
dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin
/sterowanie turbiną - czyli wężyki , zelektrozawór sterujący podciśnieniem
szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

U mnie w golfie IV byl identyczny objaw. Wyjecie i oczyszczenie sprezarki usunelo ten objaw.

R

Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona