Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Data: 2010-08-06 19:05:24
Autor: Tomasz Pyra
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
darek s. pisze:
Witam

Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas,  tylko przy naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy coś?
W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu chodzi.

Data: 2010-08-07 09:03:33
Autor: Karolek
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Tomasz Pyra pisze:

Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy coś?
W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu chodzi.

Tomaszu nie mieszaj mu w glowie, bo temat jest tak dobrze znany, ze nie trzeba tu juz nic kombinowac.

--
Karolek

Data: 2010-08-07 11:35:12
Autor: Bugatti
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomości:

Tomasz Pyra pisze:

Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy coś?
W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu chodzi.

Tomaszu nie mieszaj mu w glowie, bo temat jest tak dobrze znany, ze nie trzeba tu juz nic kombinowac.

Dobrze znany to ty jesteś z twoich głupich uwag.
Logi dynamiczne za pomocą programów diagnostycznych to podstawa przy naprawie dzisiejszych autek. Zacznie wymieniać pół elementów bez żadnego podglądu na to jakie sygnały wyjściowe zapodają sterowniki...i będzie robił sobie koszty. Diagnostykę komputerową wymyślono po to nie aby powiedzieć co się dokładnie zepsuło lecz po to aby ułatwić sposób naprawy celem jak najmniejszego demontażu elementów przy sprawdzaniu stanu pojazdu (silnika)


--
Bugatti

Data: 2010-08-07 18:35:37
Autor: Karolek
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Bugatti pisze:

Dobrze znany to ty jesteś z twoich głupich uwag.
Logi dynamiczne za pomocą programów diagnostycznych to podstawa przy naprawie dzisiejszych autek. Zacznie wymieniać pół elementów bez żadnego podglądu na to jakie sygnały wyjściowe zapodają sterowniki...i będzie robił sobie koszty. Diagnostykę komputerową wymyślono po to nie aby powiedzieć co się dokładnie zepsuło lecz po to aby ułatwić sposób naprawy celem jak najmniejszego demontażu elementów przy sprawdzaniu stanu pojazdu (silnika)



ROTFL :P
Kolejny teoretyk.
Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/


--
Karolek

Data: 2010-08-07 19:58:54
Autor: Bugatti
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomości:

ROTFL :P
Kolejny teoretyk.
Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/

Miałeś w ręcach VCDSa ? Jeśli tak to powiedź Nam wszystkim co ma wskazywać (i gdzie) te usterki które napisałeś w swoim poście o 15:22:
"Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie
turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki)."

Sprawdzimy jaki z ciebie teoretyk ... bo napisałeś "sam elektrozawór" nie określając który konkretnie bo w TDI jest ich kilka mądralo.


--
Bugatti

Data: 2010-08-08 12:45:30
Autor: Karolek
Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomości:

ROTFL :P
Kolejny teoretyk.
Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/

Miałeś w ręcach VCDSa ? Jeśli tak to powiedź Nam wszystkim co ma wskazywać (i gdzie) te usterki które napisałeś w swoim poście o 15:22:
"Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie
turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki)."

Sprawdzimy jaki z ciebie teoretyk ... bo napisałeś "sam elektrozawór" nie określając który konkretnie bo w TDI jest ich kilka mądralo.


Hihi :>
Chcesz mnie smiechem zabic?

--
Karolek

Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona