Spadek - nietypowa sytuacja

Data: 2017-07-22 16:03:18
Autor: t-1
Spadek - nietypowa sytuacja

Użytkownik <pytajacy@no.spam.me> napisał w wiadomości news:okv89c$5rq$1node2.news.atman.pl...
Drugie, dodatkowe pytanie jest o spadek po mnie, gdyby coś mi się stało.
Czy jakikolwiek spadek lub zachowek będzie przysługiwał jego dzieciom z
drugiego małżeństwa (jakby nie było prawnie jest to moje połowiczne
rodzeństwo)? Jeśli tak, to jak się przed tym uchronić? W końcu są to dla
mnie obce osoby.

Jak już coś odziedziczysz to wszystko twoje a po śmierci twoich dzieci i żony.
Rodzice i rodzeństwo dziedziczą tylko gdybyś nie miał zstępnych.

Spadek - nietypowa sytuacja