Spadek po Tusku

Data: 2016-01-05 13:39:31
Autor: u2
Spadek po Tusku
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19429275,nie-tylko-niemcy-ft-o-niebezpiecznych-krokach-pis-to-wyglada.html?lokale=local#BoxNewsImg

"1. Dziennik stawia Polsk za wzr wrd gospodarek Europy rodkowej
 2. Sukces Polski to dowd, e demokracja moe rozwija si w b. krajach
socjalistycznych
 3. Ale teraz postp jest zagroony - pisze "Financial Times".

Czy kto jeszcze kocha PiS? Nawet Orban si wypi! Po wizycie na Ukrainie
Dudy i Macierewicza wielkie przemarsze zwolennikw UPA.

-- u2 --

Data: 2016-01-05 13:28:48
Autor: Zenek Kapelinder
Spadek po Tusku
Tamci tez sraja w pory bo brali udzial w kolejnym rozbiorze Polski i zarobili na tym konkretna kase. Ujawnienie przekretow w Polsce rowna sie ujawnieniu nazwisk zachodnich politykow ktorzy brali w nich udzial. Trzecie wyjscie jest made in Rywin. Pojda siedziec ale nic nie powiedza, bo jak by klepneli to ostatnie ich slowa w aresztach brzmialy by "panowie po co wam ten sznur".

Data: 2016-01-05 19:28:50
Autor: MarkWoydak
Spadek po Tusku
Sam pod siebie si juz podszywasz oszoomie? ;-))))

Mark Woydak

--

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci

Data: 2016-01-05 13:39:15
Autor: Marek
Spadek po Tusku
Am Dienstag, 5. Januar 2016 21:30:36 UTC+1 schrieb Budzik:
On Tue, 05 Jan 2016 19:28:50 +0100, MarkWoydak wrote:

> Sam pod siebie si juz podszywasz oszoomie? ;-))))
niemcy-ft-o-niebezpiecznych-krokach-pis-to-wyglada.html?
lokale=local#BoxNewsImg

kiedy ty huju przestaniesz kwiczec jak koszerna swinia ?

Nie ma czegos takiego, jak "koszerna swinia".
Lepiej pasuje: "jak trefna winia".

Data: 2016-01-06 02:54:12
Autor: stevep
Spadek po Tusku
W dniu .01.2016 o 22:58 stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

On Tue, 05 Jan 2016 13:39:15 -0800, Marek wrote:

> [...]

lokale=local#BoxNewsImg

kiedy ty huju przestaniesz kwiczec jak koszerna swinia ?

Nie ma czegos takiego, jak "koszerna swinia".

tobie pasuje jego huj do dupy

spierdalaj pelowski osle

Szalom pisowski przygupie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-06 03:25:38
Autor: MarkWoydak
Spadek po Tusku
On Wed, 06 Jan 2016 02:54:12 +0100, stevep wrote:

> [...]

lokale=local#BoxNewsImg

kiedy ty huju przestaniesz kwiczec jak koszerna swinia ?

Nie ma czegos takiego, jak "koszerna swinia".
Lepiej pasuje: "jak trefna świnia".

tobie pasuje jego huj do dupy

spierdalaj pelowski osle

Szalom pisowski przygłupie.

znowu tracisz czas

lepiej bys mi kakalko zamieszal jezyczkiem

Data: 2016-01-06 09:06:09
Autor: MarkVVoydak
Spadek po Tusku
WON PODSZYWACZU, TY PiS-owskie ŚCIERWO!

Mark Woydak

From: MarkWoydak <Mark.Woydak@forest.gmx.it>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Spadek po Tusku
Date: Wed, 6 Jan 2016 03:25:38 +0000 (UTC)

Data: 2016-01-06 21:45:20
Autor: Budzik
Spadek po Tusku
On Wed, 06 Jan 2016 09:06:09 +0100, MarkVVoydak wrote:

WON PODSZYWACZU, TY PiS-owskie ŚCIERWO!

Mark Woydak

zalatwili cie po huju

Data: 2016-01-07 09:27:48
Autor: Mark VVoydak
Spadek po Tusku
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:n6k1tf$vli$3gioia.aioe.org...
On Wed, 06 Jan 2016 09:06:09 +0100, MarkVVoydak wrote:

WON PODSZYWACZU, TY PiS-owskie ŚCIERWO!

Mark Woydak

zalatwili cie po huju

Małe ścierwa nie mają argumentów więc stosują metody ubeckie. Popierasz tych
chujów?

https://www.youtube.com/watch?v=P7w0OtqI3ps

Mark Woydak

Data: 2016-01-07 15:39:37
Autor: Budzik
Spadek po Tusku
On Thu, 07 Jan 2016 09:27:48 +0100, Mark VVoydak wrote:

[...]

a ty jestes tez ścierwo bo popierasz PO

Data: 2016-01-07 20:21:28
Autor: Mark VVoydak
Spadek po Tusku
WON PARSZYWA GNIDO!!!!

Data: 2016-01-07 20:35:06
Autor: u2
Spadek po Tusku
W dniu 2016-01-07 o 20:21, pajdak pisze:
WON PARSZYWA GNIDO!!!!

podszywacz "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

a twoja stara schorowana mamusia wie co tutaj wypisujesz pajdak ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-08 07:54:43
Autor: Mark VVoydak
Spadek po Tusku
WON GNIDO PODSZYWACZU!

TWOJA MAMUSIE WYDYMAŁ KUNDEL I OTO JESTES W CAŁE KRASIE! ;-)))))))))))))))))))))))

Data: 2016-01-06 09:04:37
Autor: MarkVVoydak
Spadek po Tusku
Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:15a59af4-025c-4269-ad7a-46c564cb471egooglegroups.com...
#Nie ma czegos takiego, jak "koszerna swinia".
Lepiej pasuje: "jak trefna winia".#

Dylemat ortodoksyjnego yda: wieprzowina za darmo.

Pocigniesz temat? ;-)))

Mark Woydak

Data: 2016-01-06 21:46:09
Autor: stevep
Spadek po Tusku
On Wed, 06 Jan 2016 09:04:37 +0100, MarkVVoydak wrote:

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
#Nie ma czegos takiego, jak "koszerna swinia".
Lepiej pasuje: "jak trefna świnia".#

Dylemat ortodoksyjnego Żyda: wieprzowina za darmo.

Pociągniesz temat? ;-)))

Mark Woydak

SPIERDALAJ POLOWSKA MENDO

Data: 2016-01-06 09:03:08
Autor: MarkVVoydak
Spadek po Tusku
No własnie! Dupek podszywa się sam pod siebie.

Mark Woydak

Data: 2016-01-06 21:46:46
Autor: stevep
Spadek po Tusku
On Wed, 06 Jan 2016 09:03:08 +0100, MarkVVoydak wrote:

No własnie! Dupek podszywa się sam pod siebie.

Mark Woydak

znowu rzniesz glupa pedale ?

Data: 2016-01-07 09:10:52
Autor: Mark VVoydak
Spadek po Tusku

Data: 2016-01-07 15:36:25
Autor: Budzik
Spadek po Tusku

PO co sie z nim zadajesz

wali ci gruche ?

From: stevep <stevep011@invalid.tkdami.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka Subject: Re: Spadek po Tusku Date: Wed, 6
Jan 2016 21:46:46 +0000 (UTC)
pl.soc.polityka:1036304

Data: 2016-01-07 20:20:55
Autor: Mark VVoydak
Spadek po Tusku
A tobie wali, że stajesz w jego obronie?

Mark Woydak

--

!

From: stevep <stevep011@invalid.tkdami.net>