Spadek po ojcu

Data: 2009-09-02 07:33:46
Autor: piotrek
Spadek po ojcu
Witam
3 lata temu (kwiecień 2006) zmarł mój tato, teraz zaczęło się
postępowanie spadkowe i otrzymam po nim kawałek ziemi (nieużytki -
podział udziałów 50% tato 50% mama, około 6000 m2) oraz udziały w
działce na której mieszkam (podział udziałów 13% ja z żoną 87%
rodzice). Dodam że mam także brata. Całość działki na której mieszkam
to około 2800m2. Jakie czynności powinienem przeprowadzić po
uprawomocnieniu się wyroku o spadku. Chodzi mi głównie o czynności
podatkowe. Część nieużytków ma zostać wywłaszczona pod inwestycję
przez miasto w związku z tym chciałbym aby całą sprawę przeprowadzić
jak najtaniej.
Pozdrawiam, będe wdzięczny za odpowiedź

Spadek po ojcu