Spadek przekraczający granice

Data: 2015-08-01 10:45:38
Autor: m
Spadek przekraczający granice
W dniu 31.07.2015 o 19:02, Adam Klobukowski pisze:
Witam

Co się dzieje ze spadkiem kiedy 'przekracza granice', tj.
spadkobierca ma inne obywatelstwo lub mieszka w innym kraju niż
spadkodawca, w szczególności kiedy spadkobierca nie może dziedziczyć
(np. nie żyje) i trzeba szukać następnych. Jakie prawo spadkowe się
wówczas stosuje: kraju spadkodawcy, kraju obywatelstwa spadkobiercy,
czy kraju zamieszkania spadkobiercy?

Trzebaby poznać umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania między tymi
krajami. Jeżeli jej brak to chyba stosuje się reguły obydwu krajów.

p. m.

Data: 2015-08-01 10:47:32
Autor: m
W dniu 01.08.2015 o 10:45, m pisze:
[...]

Nie doczytałem pytania i głupotę napisałem, nie wiedzieć czemu
zrozumiałem że spadkodawca i spadkobierca/y są ustaleni i jest kwestia
opodatkowania.

p. m.

Spadek przekraczający granice