Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pierwszy raz od 5 l

Data: 2009-03-04 11:40:15
Autor: ojro
Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pierwszy raz od 5 l
maja mocna walute

Data: 2009-03-04 03:46:06
Autor: robson.m
Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, p ierwszy raz od 5 l
Sam w tym roku zrezygnowałem z nart na Słowacji ze względu na drogie
euro. Takich jak ja były na pewno jeszcze 4. osoby :)

Pozdro
Robson

Data: 2009-03-04 13:14:40
Autor: mwojc
robson.m@poczta.fm wrote:

Sam w tym roku zrezygnowałem z nart na Słowacji ze względu na drogie
euro. Takich jak ja były na pewno jeszcze 4. osoby :)

Pozdro
Robson

A w Polsce sprzedaż rośnie, chyba Słowacy przyjeżdżają ...

--
Marek

Data: 2009-03-04 12:21:11
Autor: re
Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pierwszy raz od 5 l

taka zacna waluta no,  no , no ,
a zaczyna bokiem wychodzic....

Data: 2009-03-04 14:47:31
Autor: dK
Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pie rwszy raz od 5 l

Użytkownik "re" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:golrnn$5n1$1inews.gazeta.pl...

taka zacna waluta no,  no , no ,
a zaczyna bokiem wychodzic....

--

Zacna, zacna. Dzięki niej rosnie nam eksport ... detaliczny ... na Słowację, do Niemiec.
U nas rośnie podaż euro, więc pewnie kurs zacznie wracać do normalności.

dK

Data: 2009-03-04 18:35:11
Autor: Zbyszek
Dnia 04-03-2009 o 14:47:31 dK <caria@wp.pl> napisał(a):

Zacna, zacna. Dzięki niej rosnie nam eksport ... detaliczny ... na  Słowację, do Niemiec.
U nas rośnie podaż euro, więc pewnie kurs zacznie wracać do normalności.

tak, Motor pisze ze niemieccy dealerzy kupuja u nas auta i sprzedaja swoim  klientom,
korzystajac z niskiej wartosci złotówki.
Gdyby tak jeszcze banki zaczęły dawac kredyty walutowe...

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-04 04:23:02
Autor: normund
Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, p ierwszy raz od 5 l
On 4 Mar, 12:40, "ojro" <metaas...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
maja mocna walute

No i ciemno tam podobno jest ...

Data: 2009-03-04 12:32:33
Autor: re
normund <normund@gmail.com> napisał(a):
On 4 Mar, 12:40, "ojro" <metaas...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> maja mocna walute

No i ciemno tam podobno jest ...

tak jarus im swiatlo  zgasil
i nie moga sie doliczyc --

Data: 2009-03-04 15:13:06
Autor: Wojciech Frybyśu
Spadek sprzedaży detal. na Słowac ji w I '09, pierwszy raz od 5 l
ojro pisze:
maja mocna walute

Napisz ile, bo nie mogę znaleźć

Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pierwszy raz od 5 l