Spadek wzrostu PKB w Polsce o 5,4%

Data: 2010-01-28 18:27:00
Autor: abc
Spadek wzrostu PKB w Polsce o 5,4%
Za Kaczyńskiego, w roku 2007 wzrost PKB wynosił 7,1%.

Za Tuska, w roku 2009 wzrost PKB wynosił 1,7%,

Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli 5,4%

Data: 2010-01-28 10:16:12
Autor: zbig
On 28 Sty, 18:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Za Kaczyńskiego, w roku 2007 wzrost PKB wynosił 7,1%.

Za Tuska, w roku 2009 wzrost PKB wynosił 1,7%,

Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli 5,4%

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

powiedział co wiedzał. zdewociały ignorancie , nie zabieraj głosu w
sprawach o których nie masz zielonego pojęcia.

Data: 2010-01-28 18:42:25
Autor: Artur Borubar
Spadek wzrostu PKB w Polsce o 5,4%

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Za Kaczyńskiego, w roku 2007 wzrost PKB wynosił 7,1%.

Za Tuska, w roku 2009 wzrost PKB wynosił 1,7%,

Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli 5,4%

Zamiast bezmyślnie pieprzyc przeczytaj to:

http://opinieekonomiczne.blox.pl/2008/03/Wzrost-gospodarczy-w-2007-r.html

i odpowiedz sobie na pytanie jak ten wzrost miał się do reszty europejskich krajów i czy w okresie picowskiego rządu był światowy kryzys.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-28 18:50:14
Autor: abc
Spadek wzrostu PKB w Polsce o 5,4%
7,1% - 1,7% = 5,4%

To jest proste działanie arytmetyczne i żadna sofistyka tego nie zmieni.

Data: 2010-01-28 19:00:42
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjsjee$p8g$1nemesis.news.neostrada.pl...
7,1% - 1,7% = 5,4%

To jest proste działanie arytmetyczne i żadna sofistyka tego nie zmieni.

Gdybyś przeczytał to co podesłałem, wiedziałbyś chocby tylko tyle, że nie 7,1, tylko 6,1, jak również to, że tendencja trwała od 4 lat i nie jest to w żadnym wypadku zasługa picowskiego rządu.

Przemek

Data: 2010-01-28 19:01:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-28 18:50, abc pisze:
7,1% - 1,7% = 5,4%

To jest proste działanie arytmetyczne i żadna sofistyka tego nie zmieni.

chyba nie takie proste bo :
7,1%-1,7%=6,98%

--
the_foe

Data: 2010-01-28 18:50:52
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjsia2$4po$1news.onet.pl...

[...]

przeciez tusk mowil, ze kryzysu w POlsce nie ma. Klamal?
znowu klamal?

Data: 2010-01-28 10:22:35
Autor: zbig
On 28 Sty, 18:50, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> [...]

> europejskich krajów i czy w okresie picowskiego rządu był światowy kryzys.

przeciez tusk mowil, ze kryzysu w POlsce nie ma. Klamal?

Następny ćwok. Oczywiście,ze w Polsce nie było kryzysu . Była recesja.

Data: 2010-01-28 19:27:29
Autor: u2
W dniu 2010-01-28 19:22, zbig pisze:

przeciez tusk mowil, ze kryzysu w POlsce nie ma. Klamal?
znowu klamal?

Następny ćwok. Oczywiście,ze w Polsce nie było kryzysu . Była recesja.

Oczywiście, kryzysu nie ma, ale dzięki premierowi historykowi mamy
recesję, a nie jak usiłuje nieudolnie wmówić wzrost PKB :)

Data: 2010-01-28 11:07:33
Autor: zbig
On 28 Sty, 19:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Następny ćwok. Oczywiście,ze w Polsce nie było kryzysu . Była recesja.

Oczywiście, kryzysu nie ma, ale dzięki premierowi historykowi mamy
recesję, a nie jak usiłuje nieudolnie wmówić wzrost PKB :)

Cymbał nadal nic nie rozumie. Mamy mule WZROST PKB. Recesja to
obniżenie tempa wzrostu i z tym mamy do czynienia.

Data: 2010-01-28 20:24:28
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjsl3b$rco$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jestem wręcz przekonany, że gdyby do dzisiaj była PiSowska mafia z CBA, byłby pożoga i kryzys gorszy, niz w pozostałych krajach objętych kryzysem. Tam nie istniała żadna ekonomia, tylko polityczne służby specjalne i inwigilacja i branie za morde polskiego społeczeństwa...

boukun

Data: 2010-01-28 18:59:12
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-28 18:27, abc pisze:
Za Kaczyńskiego, w roku 2007 wzrost PKB wynosił 7,1%.

Za Tuska, w roku 2009 wzrost PKB wynosił 1,7%,

Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli 5,4%

zobacz czym sie roznia procenty od punktow procentowych bo Twoje rownanie jest matematycznie niepoprawne

http://pl.wikipedia.org/wiki/Punkt_procentowy
--
the_foe

Data: 2010-01-28 19:19:18
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjshie$k6f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Za Kaczyńskiego, w roku 2007 wzrost PKB wynosił 7,1%.
Za Tuska, w roku 2009 wzrost PKB wynosił 1,7%,
Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli
5,4%

A w którym roku zaczął się kryzys? A czy za rządu Kaczyńskiego była prawdziwa zima, do djupy z takim rządem co nawet zimy nie potrafił załatwić. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-29 14:54:18
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"abc" <abc@wp.pl> napisał(-a):

Innymi słowy, za Tuska nastąpił spadek wzrostu PKB o  7,1% - 1,7% czyli 5,4%

powiem wiecej - przez tuska wzial sie ogolnoswiatowy kryzys hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Spadek wzrostu PKB w Polsce o 5,4%