Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

Data: 2010-04-10 11:24:19
Autor: Wojtek
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Witajcie,

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

Wojtek

Data: 2010-04-10 11:36:17
Autor: azot

Użytkownik "Wojtek" <wojtek@wp.pl> napisał w wiadomości news:hppfmt$ftc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zginął Sławomir Skrzypek - prezes NBP.

azot

Data: 2010-04-10 11:51:40
Autor: Madrzejszy od radia.
Wojtek pisze:
[...]

A te marionetki co zginely to mialy jakikolwiek wplyw na cokolwiek?

Data: 2010-04-10 19:59:14
Autor: pola
Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hpphnc$7pa$2news.onet.pl...

A te marionetki co zginely to mialy jakikolwiek wplyw na cokolwiek?

Proszę aby szambo zostało tam gdzie jego miejsce, zamiast przyłazić na grupę o bankowości.
Idź stąd marionetko :/

pola

Data: 2010-04-10 23:49:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"pola" hpqeek$51s$1@atlantis.news.neostrada.pl

Proszę aby szambo zostało tam gdzie jego miejsce, zamiast przyłazić na grupę o bankowości.
Idź stąd marionetko :/

Idź stąd do perfumerii!!! ;)

-=-

Kaczyński był marionetką? Jego minister sprawiedliwości (Ziobro
oczywiście) wygłosił znamienne słowa o Lepperze, sojuszniku Kaczyńskich.

   Lepper nie wziął łapówki, ale był łapówkarzem.

Prawnik wazy słowa -- nie  miele jęzorem bez sensu, ładu i składu.
Mówi wyraźnie -- nie ten jest przestępcą, kto popełnił przestępstwo,
lecz ten, kogo wskaże władza!

Kaczyński (nie wiem, który, bo ich nie rozpoznaję ani po wypowiedziach,
ani po wyglądzie) był zwolennikiem wprowadzenia kary śmierci w Polsce.

Moglibyśmy więc skazywać niewinnych ludzi na śmierć w majestacie prawa braci Kaczyńskich. :)

-=-

Mnie na religii uczono wyraźnie i z naciskiem: nie kwestionujmy
wyroków Boga, a śmierć jest zawsze wyrokiem Boga!!!

Tusk (rywal Kaczyńskiego) przeżył. I (choć to trudne zapewne)
raczej powiedzmy -- niech imię Pańskie będzie błogosławione.

Data: 2010-04-11 00:40:31
Autor: pola
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hpqrpo$e1r$1inews.gazeta.pl...
[...]
Kaczyński był marionetką? Jego minister sprawiedliwości (Ziobro
oczywiście) wygłosił znamienne słowa o Lepperze, sojuszniku Kaczyńskich.

  Lepper nie wziął łapówki, ale był łapówkarzem.

[ciach bzdety]

NTG

Wylewaj swoje żale na innych grupach (pl.soc.polityka)

lola

Data: 2010-04-11 01:01:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"pola" hpqvf4$6ah$1@nemesis.news.neostrada.pl

  Lepper nie wziął łapówki, ale był łapówkarzem.

[ciach bzdety]

NTG

Wylewaj swoje żale na innych grupach (pl.soc.polityka)

Jakie żale? Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskich.
Ich ochroniarz nie wpuścił mnie na OTWARTE spotkanie z wyborcami.
Swoim zwyczajem nie oponowałem, ale poprosiłem Boga o wyjaśnienie tej kwestii. :)

I czego ja mam żałować? Gdybyś napisał -- nie triumfuj,
to może bym zrozumiał, ale ja nawet nie triumfuję.

-=-

Gdyby Kaczyńscy pozostali u władzy, miałbym lotnisko na swoim
podwórku -- mogę pokazać na mapie, gdzie PiS zamierzała lokować
lotnisko białostockie. :)

Czego ja mam żałować?

Data: 2010-04-11 10:00:29
Autor: pola
[OT] Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej tra gedii?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hpr00g$re3$2inews.gazeta.pl...

[...]

A Ty dalej swoje...
Przeczytaj wątek od początku ze zrozumieniem.
Nikogo tutaj nie obchodza Twoje sympatie i antypatie.
Rozumiem że się cieszysz z tego że Kaczyński i reszta osób nie żyje i że jest ci teraz lżej.
Może wreszcie zrozumiesz, że nazywanie tragicznie zmarłych marionetkami przez jakiegoś prostaka (któremu dałeś poklask) jest troche nie na miejscu.

A teraz zobaczymy czy zrozumiałeś...

pola

Data: 2010-04-11 13:40:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej t ragedii?

"pola" hprvnv$p01$1@atlantis.news.neostrada.pl

A Ty dalej swoje...
Przeczytaj wątek od początku ze zrozumieniem.

Czytałem. :) Od początku. :)

Nikogo tutaj nie obchodza Twoje sympatie i antypatie.

Być może. Ja sam nie zastanawiam się nad nimi. :)

Rozumiem że się cieszysz z tego że Kaczyński
i reszta osób nie żyje i że jest ci teraz lżej.

Tak jak ja rozumiem, że jesteś jaszczurką? :)
Proponuję wizytę u psychiatry. :)
(bo mówią do Ciebie jakieś głosy wewnętrzne)
I do szkoły podstawowej, gdzie mógłbyś uczyć
się trudnej dla Ciebie sztuki czytania.

Może wreszcie zrozumiesz, że nazywanie tragicznie zmarłych
marionetkami przez jakiegoś prostaka (któremu dałeś poklask) jest
trochę nie na miejscu.

Ani ja nie nazywałem marionetkami tych ludzi, ani nie dawałem nikomu poklasku.
(i aby było jasne -- nie wiem, czy byli marionetkami)

Jedynie zauważyłem, że giełda pokaże, czy Polacy uczciwie lali łzy. :)

A teraz zobaczymy czy zrozumiałeś...

Ja zrozumiałem -- piszesz kompletne brednie. :)
Gdzie ja piszę, że cieszę się?
Gdzie daję poklask?

Uważam, że śmierć nie jest czymś, przed czym można uciec.
Napisałem, że u Boga każdy człowiek jest równy i że w każdej
chwili ktoś umiera.

Przygłup wyciągnie wnioski typu -- ,,Ene cieszy się z wypadku'' czy ,,Eneuelowi ulżyło''. :)

-=-

Ale w pewnym sensie ulżyło -- duchowieństwo i cały lud odkupionych miast i wsi nasiliło
swe ataki na mnie po tym, jak zauważyło, iż nie podejmę współpracy, celem której byłoby
płacenie na ,,Kościół''. Stało się to w okolicy tegorocznej Wielkanocy i w ostatni piątek
osiągnęło niebezpieczne pułapy. Wypadek poskromił zapędy arcykapłanów i uspokoił moje
otoczenie, dając mi błogosławieństwo pokoju.

Jak już chyba napisałem -- ani nie życzyłem tym ludziom śmierci, ani nie przeszkadzałem
w ratowaniu ich, ani nie przyczyniłem się do wypadku, ani nawet nie znałem większości
tych ludzi!!! :) Do tej pory nie wiem, kto poza prezydentami i prezydentową zginął.
Wiem już, że CHYBA 96 osób zginęło na pokładzie rządowego Tu 154, ale nadal jest
dla mnie za wcześnie na to, aby sprawdzać, kto znalazł się wśród umarłych.
Wiem, że Tuska i Komorowskiego tam, nie było.

-=-

Ani tych ludzi nie interesowało moje życie (choć jedli moje podatki) ani
mnie nie interesuje ich życie -- śmierć jest elementem życia; nieodłącznym
elementem. Ludzie to nie elfy Tolkiena -- umierają tak czy siak, czyli w wyniku
wypadków lub naturalnie -- gdyby nie (ten lub inny) wypadek, też by umarli. Na
dodatek to nie byli ludzie młodzi, którzy nie przeżyli swego życia, którym nie
dane było zaistnienie, ale to byli ludzie, którzy mieli aż nadto dużo do
powiedzenia i aż nadto dużo czasu do wypowiedzenia swoich stanowisk!!!

Śmierć jest wpisana w życie, jest elementem życia, jest dana przez Boga!

Mnie na religii uczono -- umarłych pogrzebać i uznać, iż Bóg wie, co
czyni, a śmierć jest zawsze dziełem Boga i decyzją Boga -- decyzją
i dziełem dawcy życia.

Ani to moi rywale, ani konkurenci życiowi, ani to moja nisza ekologiczna,
ani moi przyjaciele, ani moja rodzina -- nikogo z nich nie znałem osobiście,
czego jestem pewien!!!!

-=-

Jedynie złośliwie zauważam, że większość Polaków leje swe łzy nieuczciwie. :)
Dnia najbliższe (jutrzejszy i kolejne) pokażą, czy Polacy są uczciwi.

-=-

Kiedyś umarł mój kolega. Wielu mnie ,,potępiało'', gdyż nie przyszedłem na
pogrzeb. Po latach byłem jednym z nielicznych, którzy szukali grobu tegoż
mego kolegi na cmentarzu w kolejnych rocznicach śmierci -- 17 lipca.

Cieszyłbym się raczej wtedy, gdyby Kaczyński, jako prezydent zauważył,
iż ochroniarz nie pełnił jego woli, gdy mnie nie wpuszczał na wiadome
spotkanie. Cieszyłbym się wtedy, gdyby Kaczyński, jako premier wezwał
służby porządkowe i jakoś tak wyjaśnił wszystkim:

 -- Panowie!! Mam gości!! To pielęgniarki. :)
    Przyjechały z całej Polski, aby zademonstrować
    światu swoje poparcie dla mojej polityki poprzez
    wykazanie mi błędów w prowadzeniu tejże polityki.
    Nie są intruzami, nie są awanturniczkami, nie są
    chuliganerią, ale kwiatem :) tego społeczeństwa!!
    Poświęciły się dobrowolnie trudnej pracy!!!
    Należy je chronić, nieść im pomoc, odnosić
    się do nich z szacunkiem, pamiętając o tym,
    że są moimi gośćmi i moimi wierzycielkami!!!

    Zapewne będą różne prowokacje, różne incydenty,
    dlatego proszą panów, abyście nie dali ponieść
    się emocjom i abyście mieli na uwadze, że to kobiety,
    które na co dzień opiekują się chorymi, więc na
    pewno dobrze ustosunkowane do ludzi!!! Jeśli dojdzie
    do jakiegokolwiek zamieszania, uznajcie raczej, iż
    macie do czynienia z prowokacjami, nie zaś ze złą wolą moich gości!

Wolałbym, aby prezydent czy premier zachowywał się jak Tusk -- aby zauważał,
że podatki płacimy po to, by być chronionymi, dlatego należy się pomoc tym,
którzy ucierpieli czy to w powodziach, czy w huraganach itp. tragediach...

-=-

  Cytat:

     rozbił się tuż przed pasem startowym

-=-

I Bóg wysłuchał -- zabrał Kaczyńskich ze stołków i dał Tuska.
W pewnym sensie cieszę się -- władza polska wyzdrowiała. Ale
IMO Kaczyński mógł żyć i być przychylnym Polakom. :) Z jakiegoś
powodu Bóg tak zadecydował. Ja mam kwestionować te decyzje?

Proponuje wizytę u psychiatry, jeśli Twoim zdaniem ja mam kwestionować postanowienia Boga!

Albo w szkole podstawowej, gdzie nauczysz się czytania.
Ja IMO pisze jasno, jednoznacznie -- jeśli mnie nie rozumiesz,
to albo jesteś chory, albo nie umiesz czytać, albo może umiesz
czytać, ale jednak nie czytasz. :)

Modlitwa Pańska zawiera słowa

 bądź wola Twoja

a tę modlitwę ci umarli znali na pamięć. :)

-=-

Ja nie pytam Boga:

 -- Dlaczego, choć 4 razy w czasie ostatnich 6 miesięcy otarłem się o śmierć, nie umarłem?
 -- Dlaczego mam nowy samochód, chcę zwiedzić świat, a jednak nie mam zdrowia na podróże?
 -- Dlaczego, choć mam mieszkania, samochody, nie piję, nie palę, nie mam nałogów zgubnych
    (poza spokojnym rozmawianiem z przygłupami Tobie równymi) nie mam rodziny?
 -- Dlaczego arcykapłani tam mocno nienawidzą rodzin? :)
 -- Dlaczego jesteś aż tak twardy? Dlaczego zabijasz, aby brać mnie w obronę?

To ostatnie jest chyba zrozumiałe dla każdego. Ja jestem Dzieckiem śmierci.
Dobrze się czuje w jej pobliżu, w jej bliskiej obecności. :) Ponadto od
zawsze śmiercią Bóg bierze w obronę takich ludzi jak ja -- którzy pozostawiają
decyzje Bogu, sami nie decydując. Tak mi wlewano do głowy na lekcjach religii.

-=-

Bóg depcze partię Kaczyńskich, partię współpracującą z Rydzykiem i Kościołem w ogóle.
Dlaczego tak czyni -- to Jego sekret. Ja tylko przypominam, że polityka Kaczyńskich
była dziwna -- powołują Marcinkiewicza, aby go obalić i Leppera biorą na sojusznika,
aby go pogrążyć... Leppera uznają łapówkarzem, choć dodają, że Lepper łapówki nie wziął
(nie wziął -- jeśli Zuzia nie spółkowała ;) -- jest dziewicą; jeśli Lepper nie wziął
łapówami -- nie wziął jej nigdy, ani razu!!!) lekarzy i architektów uznają łapówkarzami...
Niemal każdy dla Kaczyńskich jest zły -- poza nimi samymi rzecz jasna!!! Nawet ze swym
Ojcem Rydzykiem Kaczyńscy wchodzą w konflikt za sprawą żony prezydenta i durnowatego
dzielenia ludzi na poczętych i innych. Wałęsa, Marek Jurek, Marcinkiewicz, Rydzyk,
Lepper... Przygarnięcie Rokity (który nazywa Langenorta łupinką, podlizując się tym,
którzy sami wydadzą wyrok na swój holownik) i pozbycie się (jak go ktoś określił
na tej grupie -- lalusia) Radosława Sikorskiego -- szereg dziwnych decyzji i postaw...

Do tego łagodne traktowanie zdrajcy (eks-pezetpeerczyka) Balcerowicza,
który pogrążył polskie rolnictwo -- ostoję Polski w czasach PRLi!!!
Rolnicy byli autentycznymi biznesmenami -- mieli swoje (prymitywne,
ale rzeczywiste) biznesplany! Podnoszenie stopy oprocentowania nie
o kilka punktów, ale o setki czy tysiące tychże punktów nie jest
posunięciem rozsądku!!! Rolnik zainwestował pożyczone pieniądze
w ziemię i nie mógł ich wydostać przed żniwami!!! Ale procenty rosły!!!
Rolnicy bankrutowali!!!

-=-

Trumna ze szczątkami prezydenta wraca do Warszawy..

Data: 2010-04-11 16:51:10
Autor: Akarm
[OT] Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej t ragedii?
Eneuel Leszek Ciszewski napisał

Przygłup wyciągnie wnioski typu -- ,,Ene cieszy się z wypadku'' czy
,,Eneuelowi ulżyło''. :) -=-

Powiem więcej: przygłup na grupę poświęconą bankom potrafi napisać o rzeczach zupełnie z nią niezwiązanych, potrafi nawet założyć taki wątek, np. o pewnym radiu...

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-04-11 20:15:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej t ragedii?

"Akarm" hpsnpv$ns3$1@atlantis.news.neostrada.pl

Powiem więcej: przygłup na grupę poświęconą bankom potrafi napisać
o rzeczach zupełnie z nią niezwiązanych, potrafi nawet założyć
taki wątek, np. o pewnym radiu...

Nie ja zakładałem wątki o tym ;) radiu. (chyba że wątek o finansach tego :) radia)

-=-

Na wszelki wypadek:

 -- ani nie cieszę się z wypadku, ani nie martwię się nim
    (Bóg daje, Bóg zabiera -- warto jedynie pojąć, co miał
    na myśli dopuszczając to zło)
 -- wiadome radio jest mi obojętne do czasu zabierania
    (przez to radio) moich pieniędzy i zsyłania mnie
    (przez to radio) do śmietnika

Data: 2010-04-11 21:25:09
Autor: Akarm
[...]

Powtórzę: "przygłup na grupę poświęconą bankom potrafi napisać o rzeczach zupełnie z nią niezwiązanych"

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-04-12 15:47:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej t ragedii?

"Akarm" hpt7rk$lnv$1@atlantis.news.neostrada.pl

Powtórzę: "przygłup na grupę poświęconą bankom potrafi napisać o rzeczach zupełnie z nią niezwiązanych"

Teraz piszesz o związanych?

Data: 2010-04-10 11:56:45
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:24:19 +0200, Wojtek napisał(a):

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

IMO niewielki. Komotowski dostanie stołek awansem, trochę przetasowań w PiS... Skrzypek i
tak był figurantem.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-10 12:08:55
Autor: Adam Sito
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

Dwie prezydenckie emerytury do przodu dla budżetu. Pomysły i żądania dziadka Kochanowskiego żeby kupić szczepionkę za xxx milionów euro mogłyby puscić ten kraj z torbami.

--
AS

Data: 2010-04-10 12:18:49
Autor: RobertS
[...]

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

RiP [*]

RobertS

Data: 2010-04-11 01:09:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"RobertS" hppjad$2pb0$1@opal.icpnet.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Data: 2010-04-11 12:48:28
Autor: pola
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hpr0fb$sht$1inews.gazeta.pl...

"RobertS" hppjad$2pb0$1@opal.icpnet.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Ty jednak jestes pojebany.

PLONK

Data: 2010-04-11 13:22:40
Autor: Animka
W dniu 2010-04-11 12:48, pola pisze:
[...]

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

--
animka

Data: 2010-04-11 14:26:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Animka" hpsbe6$can$1@news.onet.pl

[...]

Mylisz mnie z kimś. Nie odwiedzałem Cię nigdy w żadnym szpitalu. :)

Data: 2010-04-12 08:10:13
Autor: Konrad N.S.
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
o "Eneuel Leszek Ciszewski

> Ty jednak jestes pojebäny.

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

strasznie późno odkrywacie rzeczy oczywiste.

Data: 2010-04-12 14:54:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Konrad N.S." 3461.0000163f.4bc2b945@newsgate.onet.pl

> Ty jednak jestes pojebäny.

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu
psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

strasznie późno odkrywacie rzeczy oczywiste.

Droga jest taka... Arcykapłani się ,,modlą'', prosząc ,,Boga'' o to, aby
mnie przygłupy maczały w szambach, Bóg wysłuchuje, :) aby mi (i nie tylko
mnie) pokazać istnienie tych ,,modłów'') po czym (każde zło trzeba ukarać)
zsyła kary na trudzicieli modlitewnych... I są wówczas łzy, są lamenty (nie
chodzi tu o pewną zakonnicę Lament) narzekania i ból...

A ja -- cóż? Mam zapytać: kiedy, w jakim szpitalu ile czasu przebywałem?
Z jakim rozpoznaniem tam trafiłem? W jakim stanie zdrowia opuściłem ten
szpital?... I kiedy to ja nie pisałem jakiś czas ostatnio?...

-=-

Ktoś tu zauważył, że mnie ulżyło po sobotniej tragedii.
To innym ulży, gdy mnie nazwą pacjentem szpitala psychiatrycznego. :)
A mnie -- cóż... Na religiach wtłaczano do głowy to, co teraz arcykapłani
mówią otwarcie: Bóg daje, Bóg zabiera -- i wie, co robi. Nie trzeba mieć
pretensji do Boga. Trzeba zrozumieć to, co On do nas mówi, choćby i mówił
śmiercią.

-=-

Czasami zwracam się (na przykład) do policji z jakimś problemem i zauważam,
że to taki sobie problem, na co słyszę, że mój problem nie jest taki sobie,
ale poważny, i że moi prześladowcy powinni być ukarani. Czasami pytam o to,
czy aby kary nie są za surowe i dostaję wyjaśnienia, z których wynika, że
brak takiego karania prowadzi do nieograniczonych niczym zbrodni, wykraczających
poza możliwości pojmowania i rozumowania ludzkiego -- tak rodziły się totalitaryzmy,
zbrodnicze ustroje, marzenia Hitlera czy Stalina... I tak też nauczają arcykapłani
i kapłani -- potworne zło nie bierze się znikąd! Człowiek najpierw zaczyna od drobnych
przestępstw i bada otoczenie -- jeśli otoczenie nie karze, to znak, aby zakres czynionego
zła powiększyć...

-=-

Swoja drogą... Co w tym złego, że ktoś odwiedza szpital psychiatryczny?
Po ulicach (nawet na urzędach) chadza masa ludzi chorych na schizofrenię. :)
Mnie w podstawówce zabraniano wyśmiewania się z jakiejkolwiek ludzkiej
tragedii czy kalectwa -- czy to z kalectwa widocznego gołym okiem (jak
brak oka, nogi czy ręki) czy to z innego kalectwa. Uczono, że każdemu
takiemu jakoś okaleczonemu/niepełnosprawnemu należy pomagać na miarę
możliwości i okazywać szacunek należny każdemu człowiekowi...

No... Ale wtedy rządził Paweł VI na Watykanie, a wszędzie dawał się we
znaki duch zmarłego Jana XXIII -- czasy Janów Pawłów dopiero nadchodziły...
Dziś, po dwóch Janach Pawłach (z których jeden żył tylko 33 dni i zmarł
w okolicznościach trudnych do wyjaśnienia) mamy na powrót Benedykta, czyli
mamy nawiązanie do czasów powstawania II Rzeczypospilitej... Do czasów,
gdy ludzkość otrząsała się z wojny religijnej zaczętej w Sarajewie -- wojny
pomiędzy zachodnim Chrześcijaństwem, wschodnim Chrześcijaństwem i islamem...

-=-

Gdy Arcykapłani namadlają głupoli takich jak Ty czy Animka a władza nie
reaguje, lecz (poprzez podopiecznego Arcykapłana Ozorowskiego, Jerzego
Kopnię, prof. uniwersytetu) zachęca do deptania takich jak ja, Bóg musi
interweniować... Oczywiście nie mówię, że Bóg dla mnie zabił Jana Pawła II
i sobotnich nieszczęśników. Wprawdzie w godzinę haniebnej śmierci Jana Pawła II
Bóg wpisał moja datę urodzin, ale na pewno miał jakieś ciekawsze powody q temu,
by tak postąpić -- zabrać tych ludzi w przededniu świta miłosierdzia, by
zabrać niespodziewanie, by zabrać tych, którzy szykowali się do przedłużania
swego życia na ziemi... Na tej ziemi... :)

-=-

Ładna pogoda za oknem... Pełno pyłków... Teraz jest najgorzej, jeśli wierzyć lekarzom...
Ale jakoś żyję. :)

Data: 2010-04-11 14:27:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"pola" hpsa40$319$1@nemesis.news.neostrada.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Ty jednak jestes pojebany.

PLONK

Znaczy -- poczętym w wyniku stosunku seksualnego, zwanym wulgarnie jebaniem?

Data: 2010-04-10 12:25:24
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojtek" <wojtek@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hppfmt$ftc$1@node1.news.atman.pl...
Witajcie,

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

Jeśli chodzi o GPW to IMO pozostanie to bez większego wpływu. Naturalnie mogą próbować wygenerować silny impuls w dół, ale raczej stawiałbym na to, że taki impuls nie potrwa dłużej niż jedną sesję i jeżeli już to tylko na spółkach z WIG20, no i nie będzie bardzo silny. W piątek w USA było wyraźnie do góry i do tego maksima roczne.

Co do PLN wydaje mi się to bardziej skomplikowane i nie mam pojęcia. Ale może to być zalążkiem odwrócenia trendu, a przynajmniej efekty potencjalnie mogą być bardziej długoterminowe. Może bowiem nastąpić zmiana układu sił w RPP oraz większe zmiany w składzie zarządu NBP. Nie zgadzam się też do końca z tezą, że Skrzypek był figurantem.

Co do PLN, ogólnie rynek może chyba próbować dyskontować scenariusz "całej władzy w rękach PO". Raczej nie powinien przyjąć tego pozytywnie.

A jak będzie okaże się w poniedziałek, możemy sobie tu podywagować, ale znacznie większe znaczenie od zachowania lokalnych inwestorów będzie tu mieć reakcja zagranicznych banków inwestycyjnych.

Data: 2010-04-10 13:20:04
Autor: azot

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hppjda$28a$1srv.cyf-kr.edu.pl...

 Może bowiem nastąpić zmiana układu sił w
RPP oraz większe zmiany w składzie zarządu NBP. Nie zgadzam się też do końca z tezą, że Skrzypek był figurantem.

Komorowski będzie nie tylko p.o. Prezydentem.
Cytat eksperta: "Decyzje należące do kompetencji Prezesa NBP przejmuje marszałek sejmu B. Komorowski, który również będzie upoważniony do powołania nowego prezesa NBP."
Platforma kładzie łapę na wszystkim.

azot

Data: 2010-04-10 15:39:46
Autor: Animka
W dniu 2010-04-10 13:20, azot pisze:
[...]

A ten Komorowski, który zginął to jego brat?

Zginęli jeszcze Piskorscy, zginęła jakaś Miller, jakiś Borowski. Rodzinka pewnie.

--
animka

Data: 2010-04-10 15:56:51
Autor: Madrzejszy od radia.
Animka pisze:
[...]

Semicki Kfiat polsiej Entelygencji.

Data: 2010-04-10 18:33:47
Autor: kashmiri
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Madrzejszy od radia. <mtspam@magicbox.pl> dared to write:
Animka pisze:
[...]

Śmierć się o pochodzenie nie pyta. Przykro słuchać takich idiotycznych uwag, inteligencie.

k.

Data: 2010-04-10 19:17:49
Autor: Akarm
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
kashmiri napisał
Przykro słuchać takich idiotycznych
uwag, inteligencie. k.

Musisz wyciągać to ścierwo z kibla? Myślenie boli?

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-04-10 21:24:52
Autor: kashmiri
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Akarm <akarmUSUN_TO@wp.pl> dared to write:
kashmiri napisał
Przykro słuchać takich idiotycznych
uwag, inteligencie. k.

Musisz wyciągać to ścierwo z kibla? Myślenie boli?

Szybki jesteś z wrzucaniem do KF. Ja nawet nie przypomninam sobie wcześniejszych postów tego idioty. Sorki.

Data: 2010-04-10 20:50:07
Autor: Akarm
[...]

To taki wioskowy głupek udzielajacy się głównie na pl.regionalne.warszawa. Tolerowałem dosyć długo, splonkowałem dopiero, kiedy nie potrafiła powściągnąć swego wyjatkowego chamstwa, kilka miesięcy temu.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-04-10 20:13:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Semicki Kfiat polsiej Entelygencji.

zastanawiam się od KTÓREGO radia mądrzejszy jest rozmówca

Data: 2010-04-10 13:55:27
Autor: MacGregor
[...]

Raczej sytuacja nie będzie ciekawa - ze względu na niepewność co będzie dalej (a raczej kto będzie dalej) uważam, że rynki zareagują negatywnie.
Mam nadzieję że na krótko. Na poniedziałek zarówno GPW jak i PLN zaliczą dołka.

[...]

Figurant, czy nie - nie mi to osądzać, ale był szefem. Teraz nie wiadomo jeszcze kto zostanie następcą, a więc rynki nie wiedzą, jaka polityka będzie prowadzona.
Jak zwykle w czasach niepewności rośnie ryzyko, a to spowoduje spadek.
Jak wyżej juz napisałem, mam nadzieję, że krótki.
Bardzo wane jest teraz wybór (albo hociaż wskazanie kndydatów na) szefa NBP.
Na mój nos mamy co najmniej 1-2 tygodnie "zwiększonej niepewności na rynkach", czyli spadki

Banki inwestycyjne na pewno wykorzystają sytuację by zarobić.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2010-04-10 14:22:58
Autor: Madrzejszy od radia.
MacGregor pisze:
[...]

Figurant to taka osoba ktora nie ma wplywu na nic, kto jest szefem tak naprawde ?

Data: 2010-04-10 16:32:44
Autor: kashmiri
MacGregor pisze:
[...]

Zwykle na kształt każdej decyzji ma wpływ bardzo wiele osób: doradców, kolegów, autorów raportów itd., a same decyzje wypracowywane są w seriach spotkań. Spiski, Bilderbergowie, tajemnicze "szare eminencje" - to w literaturze pięknej, nie w codziennej pracy instytucji i urzędów. Zresztą to jest OT, proponuję zamknąć "wątek figurancki".

k.

Data: 2010-04-10 14:43:21
Autor: Madrzejszy od radia.
[...]

Ty wyobrazasz sobie Rockefelera zeby pozwolil sobie na taka ignorancje i pozwolil rzadzic figurantom ?  Tylko idiota zdaje sie na opinie doradcow kolegow i raporty z nieba wziete.  Dobrze prosperujaca firma to wladza w rekach faceta z jajami.

Data: 2010-04-10 14:43:55
Autor: Wojtek
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
proponuję zamknąć "wątek figurancki".

No właśnie, jak waluty waszym zdaniem, euro już troszkę skoczyło, ale czy na długo? bo ostatnio trend był raczej w dół. Złotówka się umacniała.

Wojtek

Data: 2010-04-10 18:17:04
Autor: RobertS
[...]

skoczyło euro? tylko gdzie?
dzisiaj rynki finansowe nie dzialają...

jeżeli przewidujecie spadki PLN to chyba warto poprzelewac troche PLN na konta walutowe, obowiązuje kurs z piątku...

RobertS

Data: 2010-04-10 14:50:21
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Może bowiem nastąpić zmiana układu sił w RPP oraz większe zmiany w składzie zarządu NBP.

media wskazują Piotra Wiesiołka dotychczasowego zastępcę Skrzypka

kto to jest? info kto go powołał itp. mam, ale interesują
mnie wasze opinie na temat: jaką politykę będzie prowadzić?

Data: 2010-04-10 15:22:10
Autor: Madrzejszy od radia.
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

Bank nie prowadzi polityki bank pozycza pieniadze albo wali po rogach frajerow na "istrumentach finansowych".

Data: 2010-04-10 18:34:48
Autor: kashmiri
[...]

Chodzi o NBP, inteligencie.

Data: 2010-04-10 07:41:28
Autor: pawel
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Po jakiego cz... polecial tam prezes NBP?

Data: 2010-04-10 19:03:47
Autor: kashmiri
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?
pawel <pasztab@gmail.com> dared to write:
Po jakiego cz... polecial tam prezes NBP?

Tez sie nad tym zastanawialem. Tak samo jak i paru innych.

Przewozac wszystkich dygnitarzy jednym srodkiem transportu zlamano wszelkie procedury bezpieczenstwa. Co gorsza, szef Biura Bezpieczenstwa Narodowego sam z nimi lecial.

k.

Data: 2010-04-10 17:24:00
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-10 17:03, kashmiri pisze:
Przewozac wszystkich dygnitarzy jednym srodkiem transportu zlamano wszelkie procedury bezpieczenstwa. Co gorsza, szef Biura Bezpieczenstwa Narodowego sam z nimi lecial.

Tzn. jakie procedury ? Jakich dygnitarzy ?

Z formalnego punktu widzenia to jedynie Prezydent RP ma z tych osób ważną funkcje. Może jeszcze właśnie prezes NBP. Reszta to po prostu urzędnicy lub parlamentarzyści. Procedury lub regulaminy wewnętrzne/organizacyjne danych urzędów/ministerstw/innych instytucji dokładnie przewidują kto kogo i kiedy zastępuje tak więc dla ciągłości Państwa nic się nie zmienia.

Ogromnym błędem byłoby wpakowanie do jednego samolotu całego rządu, Prezydenta, marszałka sejmu i marszałka senatu, bo w takim przypadku to nikt nie przewidział, że nagle znika cała władza.

Nie zmienia to faktu, Ĺźe tragedia ogromna.

--
Mithos

Data: 2010-04-10 18:18:09
Autor: RobertS
[...]

Dlatego też dzisiaj Tusk z Gdańska już z komunikacji lotniczej nie korzystał...

RobertS

Data: 2010-04-11 01:03:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?

"RobertS" hpq8c5$ed0$2@opal.icpnet.pl

Dlatego też dzisiaj Tusk z Gdańska już z komunikacji lotniczej nie korzystał...

Ten już kiedyś zrezygnował z rządowego lotnictwa -- poleciał pasażerskim samolotem rejsowym/liniowym. ;)

Data: 2010-04-10 23:07:36
Autor: witrak()
On 2010-04-10 17:24, Mithos wrote:
[...]

Przynajmniej dowódcy poszczególnych rodzajów wojsk nie powinni lecieć razem.

witrak()

Data: 2010-04-11 02:26:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?

"Mithos" hpq56m$b7p$1@news.onet.pl

Ogromnym błędem byłoby wpakowanie do jednego samolotu całego rządu,

Zwłaszcza po przedterminowych wyborach parlamentarnych. :)

Prezydenta, marszałka sejmu i marszałka senatu,
bo w takim przypadku to nikt nie przewidział,
że nagle znika cała władza.

Nie zmienia to faktu, że tragedia ogromna.

No fakt. Najpierw PiS traci władzę za sprawą autodymisji ;) parlamentu ;)
a teraz jeszcze ich :) prezydent odchodzi w niebyt -- przedwcześnie!!!!

A miało być tak pięknie!!! Lech prezydentem, Jarosław premierem...
Tylko ten cham/rolnik Lepper im przeszkadzał... No i lekarze,
pielęgniarki, artyści, projektanci i reszta inteligencjii...

Najpierw usunęli smutnego premiera, którego zastąpili przywódcą PiS,
broniącego się przed pielęgniarkami przy pomocy dzisiejszych ZOMOwców...
Później zbudowali spiskowe teorie o skorumpowaniu wszystkich dookoła...
Następnie uznali, że zbrodniarzem jest nie ten, kto popełnia czy popełnił
zbrodnię, lecz ten, kogo oni wskażą... Aż wreszcie dosięgnęła ich
nierychliwa :) sprawiedliwość Boska.

-=-

Nie. Najpierw... Najpierw szli ręka w rękę, ramię w ramię, noga w nogę ;)
z Platformą Obywatelską do urn po zwycięstwo i pogromienie lewicowych.
Dopiero po wygraniu wyborów parlamentarnych (w pamiętnym dla mnie roku
2006, kiedy to ogromnym wysiłkiem zintensyfikowałem desperacko swoje
działania wojenne, efektem czego było moje częściowe oswobodzenie
z sideł szatańskich) pokazali swoje uzębienie. :)

Postscriptum: BOŻE!!! JAKA ŁADNA MUZYKA W POLSKIM RADIU/RADIO!!!!
              Nie żebym źle życzył komukolwiek, ale przynajmniej
wdać, że także z ,,głośników radiowych'' może sączyć się śliczną
muzyka!!! Szkoda, że trzeba aż śmierci, aby radio służyło ludziom. :)

Zasłyszane po drodze... ;)

 -- Szkoda, że Polacy zjednoczyli się [tylko] na chwilę.
 -- Nie ma czego żałować. Już pokłócili się ponownie. :)

Data: 2010-04-11 09:05:11
Autor: kashmiri
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> dared to
write:

/ciach/
Aż wreszcie dosięgnęła ich
nierychliwa :) sprawiedliwość Boska.

Uważasz jakąkolwiek śmierć za "sprawiedliwość"?
Idź się leczyć.
PLONK

Data: 2010-04-11 10:17:57
Autor: Liwiusz
kashmiri pisze:
[...]

  Oj, tak, bo takiemu Hitlerowi, czy Pol Potowi faktycznie przysługuje dożywocie, aby mogli w spokoju pisać swoje lewicowe pamiętniki.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-11 13:15:05
Autor: kashmiri
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> dared to write:
kashmiri pisze:
[...]

Źle zrozumiałeś. Wyrażam obiekcję tylko, aby p. Ciszewski uzurpował sobie rolę sędziego w spfrawach życia i śmierci, na dodatek podpierając swoje twierdzenia hasłami "Bóg" i "sprawiedliwość".

k.

Data: 2010-04-11 13:39:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?

"kashmiri" hps3uq$lli$1@news.onet.pl

[...]

Teraz to naprawdę uznałeś siebie za idiotę. :)
Ja sądziłem? Ja jakoś przyczyniłem się do tej śmierci? :)

I jeszcze jedno -- śmierć nie jest przeciwstawieniem życia. Jest jego
elementem. Pogadaj z lekarzami. :) Dowiesz się, że śmierć jest elementem
życia. Nawet zabijanie złośliwej komórki nie odbywa się z zewnętrz, ale
komórka taka dostaje jedynie ,,rozkaz'' uruchomienia akcji samobójczej. :)

Usiądź wygodniej... :) Ty także umrzesz. :) I ja umrę. :)
(chyba, że wcześniej przyjdzie Chrystus i nas pozabiera stąd żywcem)

Data: 2010-04-11 13:34:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?

"kashmiri" hprla8$nm1$1@news.onet.pl

Aż wreszcie dosięgnęła ich
nierychliwa :) sprawiedliwość Boska.

: Uważasz jakąkolwiek śmierć za "sprawiedliwość"?
: Idź się leczyć.
: PLONK

Powiedz to arcykapłanom!!
Płacisz podatki na nich właśnie i na tę właśnie naukę. :)
Powiedz Glempowi -- ,,idź się leczyć''. :)

Jemu nie powiesz, bo się go boisz. :)
Ale mówiąc mnie, mówisz i jemu!
(albo sam potrzebujesz psychiatry)

Data: 2010-04-10 13:37:54
Autor: kashmiri
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
Wojtek <wojtek@wp.pl> dared to write:
Witajcie,

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

Sytuacja niepewności, choćby obiektywnie nieuzasadnionej, powinna wpłynąć hamująco na giełdę?

k.

Data: 2010-04-10 23:34:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Wojtek" hppfmt$ftc$1@node1.news.atman.pl

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu
samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce?
Będzie to miało jakiś wpływ?

Zobaczymy -- jeśli giełda i reszta finansjery ;) nie zareaguje,
to będzie znaczyło, iż nikt ważny nie zginął. :) Zamiast
zgadywania, proponuję obserwowanie -- jaką wagę Polacy
przywiązywali do tych, po których dziś płaczą łzami. :)

Pozwolę sobie na cytat z poezji i refleksję historyczną. :)

   Jacek Kaczmarski - Stańczyk

   Dziś bal na zamku królowej Bony
   Wytruto myszy zwieszono lampiony
   I opłacono śpiewaków
   Czuję jak blednie moja twarz błazeńska
   Właśniem przeczytał o stracie Smoleńska
   Ale gdzie Smoleńsk gdzie Kraków

   Wiadomość pewna podpisy pieczęcie
   Ale królowa skrzywi się z niechęcią
   Rachunki bardziej ją troszczą
   Zaplatam palce nieskore do gestów
   Bo samych wodzów jest tu ze czterdziestu
   Na balu dobrze ich goszczą

Dobra królowa Polski olała wieści o utracie Smoleńska -- zdradziła swoje miasto,
choć nakładała koszmarne podatki na swoich poddanych. Jej ukochane dziecię przerwało
dynastyczne rządy. Kolejni władcy prześcignęli Bonę w olewaniu Kresów Rzeczypospolitej!!!

Na przełomie lat 1920 i 1921 Polacy zdradzili Białorusinów i Ukraińców,
oddając Sowietom ziemie, które należało raczej przyłączyć do nowej
Rzeczypospolitej. Kresem tych ziem jest właśnie Smoleńsk -- jakże
dziś odległy od wschodnich granic obecnej Rzeczypospolitej.

We wrześniu 1939 roku polskie wojska otrzymują rozkaz (czy choćby pozwolenie)
przekraczania granic neutralnych państw i uciekania do Francji. Litwini, Łotysze,
Rumuni internują te wojska formalnie lub rzeczywiście, ale nikt Polakom nie
zabrania uciekania na Zachód. Część wojaków ucieka do Francji, część zostaje
w obozach (na Łotwie nie są to żadne obozy -- Polacy siedzą na kwaterach
prywatnych i czekają spokojnie końca wojny) bezczynnie, łamiąc rozkazy
swoich dowódców. Major Dobrzański (Hubal) ze swym pułkownikiem
(Dąmbrowkskim) podejmuje walkę z Sowietami, później z Niemcami
(po starciu z Niemcami pułkownik zrezygnuje z walki -- beznadziejnej
dla zapasowych jednostek pospiesznie formowanych właśnie na tych ziemiach,
z których stukam) i pozostaje wierny swym podatnikom do końca swego żywota
na tej ziemi, kiedy zostaje zabity w czasie próby wyrwania się z zasadzki,
w którą wpada za sprawą zaspanego wartownika...

Jakiś czas po wrześniowych internowaniach ZSRR anektuje kraje Bałtów,
przejmując przy okazji internowanych Polaków -- wkrótce przejętych
oficerów spotka smutny los w podsmoleńskim lasku...

-=-

Dziś odeszła z tego świata wierchowina Polski, która zamierzała uczcić
śmierć innej wierchowiny. Odeszła w ,,wigilię'' święta miłosierdzia
Bożego, jak nasz wielki ;) rodak, Jan Paweł II, który to święto
ustanowił jako papież, zaczynając ustanowianie znacznie wcześniej...

-=-

Dowódca polskich wojsk formowanych w ZSRR, Anders, nie zostaje internowany
przez neutralne państwa -- najpierw trafia w zasadzkę niemiecką (gdzie
kosztem zebranych jeńców zyskuje wolność) później do niewoli sowieckiej...

-=-

Piętnując zbrodnie, nie zapominajmy o tym, że część mordowanych przez
Sowietów oficerów także była zbrodniarzami -- zdradzili albowiem swój
własny naród swoją bezczynnością i spokojnym oczekiwaniem końca wojny
w ,,obozach'' dla internowanych.

Nie zapominajmy także o zdradzonych Białorusinach i Ukraińcach, którzy
ochoczo lali swoją krew pod Warszawą w 1920 roku w obronie Polaków
i ich ziem, lecz nie doczekali się oswobodzenia swoich ziem.

Data: 2010-04-12 14:26:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Wojtek" hppfmt$ftc$1@node1.news.atman.pl

jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu

Polska nie udzieli pomocy gospodarczej upadającej ;) Grecji. :)
(bo to, co przeznaczono na tę pomoc ,,pójdzie'' na pochówki,
renty, odszkodowania, transport ciał...)

Pewna pani w TV prosiła o pomoc w ściągnięciu ciała jej męża, który zmarł
w Egipcie, w czasie urlopu. IMO można jej teraz pomóc -- znalazły się
pieniądze na transport ciał tragicznie zmarłych w Smoleńsku, to chyba
znajdzie się jeszcze ta odrobina na transport ciała męża tej pani...

18 tysięcy euro za transport ciała z Egiptu do Polski.

-=-

Drga giełda pw czy nie drga? Jakieś skutki tej tragedii widać czy nie?
A jeśli widać, to jakie? O czym świadczące? O jakich postawach?

Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?