Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

Data: 2010-04-10 12:08:55
Autor: Adam Sito
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
jakie rokowania co do giełdy, waluty po tej tragedii - roztrzaskaniu samolotu z prezydentem i innymi ważnymi ludźmi w Polsce? Będzie to miało jakiś wpływ?

Dwie prezydenckie emerytury do przodu dla budżetu. Pomysły i żądania dziadka Kochanowskiego żeby kupić szczepionkę za xxx milionów euro mogłyby puscić ten kraj z torbami.

--
AS

Data: 2010-04-10 12:18:49
Autor: RobertS
[...]

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

RiP [*]

RobertS

Data: 2010-04-11 01:09:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"RobertS" hppjad$2pb0$1@opal.icpnet.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Data: 2010-04-11 12:48:28
Autor: pola
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hpr0fb$sht$1inews.gazeta.pl...

"RobertS" hppjad$2pb0$1@opal.icpnet.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Ty jednak jestes pojebany.

PLONK

Data: 2010-04-11 13:22:40
Autor: Animka
W dniu 2010-04-11 12:48, pola pisze:
[...]

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

--
animka

Data: 2010-04-11 14:26:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Animka" hpsbe6$can$1@news.onet.pl

[...]

Mylisz mnie z kimś. Nie odwiedzałem Cię nigdy w żadnym szpitalu. :)

Data: 2010-04-12 08:10:13
Autor: Konrad N.S.
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
o "Eneuel Leszek Ciszewski

> Ty jednak jestes pojebäny.

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

strasznie późno odkrywacie rzeczy oczywiste.

Data: 2010-04-12 14:54:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"Konrad N.S." 3461.0000163f.4bc2b945@newsgate.onet.pl

> Ty jednak jestes pojebäny.

Ludzie. To Wy nie wiecie, że on przebywał ostatnio w szpitalu
psychiatrycznym? Nie pisał nawet jakiś czas i teraz znowu zaczyna.

strasznie późno odkrywacie rzeczy oczywiste.

Droga jest taka... Arcykapłani się ,,modlą'', prosząc ,,Boga'' o to, aby
mnie przygłupy maczały w szambach, Bóg wysłuchuje, :) aby mi (i nie tylko
mnie) pokazać istnienie tych ,,modłów'') po czym (każde zło trzeba ukarać)
zsyła kary na trudzicieli modlitewnych... I są wówczas łzy, są lamenty (nie
chodzi tu o pewną zakonnicę Lament) narzekania i ból...

A ja -- cóż? Mam zapytać: kiedy, w jakim szpitalu ile czasu przebywałem?
Z jakim rozpoznaniem tam trafiłem? W jakim stanie zdrowia opuściłem ten
szpital?... I kiedy to ja nie pisałem jakiś czas ostatnio?...

-=-

Ktoś tu zauważył, że mnie ulżyło po sobotniej tragedii.
To innym ulży, gdy mnie nazwą pacjentem szpitala psychiatrycznego. :)
A mnie -- cóż... Na religiach wtłaczano do głowy to, co teraz arcykapłani
mówią otwarcie: Bóg daje, Bóg zabiera -- i wie, co robi. Nie trzeba mieć
pretensji do Boga. Trzeba zrozumieć to, co On do nas mówi, choćby i mówił
śmiercią.

-=-

Czasami zwracam się (na przykład) do policji z jakimś problemem i zauważam,
że to taki sobie problem, na co słyszę, że mój problem nie jest taki sobie,
ale poważny, i że moi prześladowcy powinni być ukarani. Czasami pytam o to,
czy aby kary nie są za surowe i dostaję wyjaśnienia, z których wynika, że
brak takiego karania prowadzi do nieograniczonych niczym zbrodni, wykraczających
poza możliwości pojmowania i rozumowania ludzkiego -- tak rodziły się totalitaryzmy,
zbrodnicze ustroje, marzenia Hitlera czy Stalina... I tak też nauczają arcykapłani
i kapłani -- potworne zło nie bierze się znikąd! Człowiek najpierw zaczyna od drobnych
przestępstw i bada otoczenie -- jeśli otoczenie nie karze, to znak, aby zakres czynionego
zła powiększyć...

-=-

Swoja drogą... Co w tym złego, że ktoś odwiedza szpital psychiatryczny?
Po ulicach (nawet na urzędach) chadza masa ludzi chorych na schizofrenię. :)
Mnie w podstawówce zabraniano wyśmiewania się z jakiejkolwiek ludzkiej
tragedii czy kalectwa -- czy to z kalectwa widocznego gołym okiem (jak
brak oka, nogi czy ręki) czy to z innego kalectwa. Uczono, że każdemu
takiemu jakoś okaleczonemu/niepełnosprawnemu należy pomagać na miarę
możliwości i okazywać szacunek należny każdemu człowiekowi...

No... Ale wtedy rządził Paweł VI na Watykanie, a wszędzie dawał się we
znaki duch zmarłego Jana XXIII -- czasy Janów Pawłów dopiero nadchodziły...
Dziś, po dwóch Janach Pawłach (z których jeden żył tylko 33 dni i zmarł
w okolicznościach trudnych do wyjaśnienia) mamy na powrót Benedykta, czyli
mamy nawiązanie do czasów powstawania II Rzeczypospilitej... Do czasów,
gdy ludzkość otrząsała się z wojny religijnej zaczętej w Sarajewie -- wojny
pomiędzy zachodnim Chrześcijaństwem, wschodnim Chrześcijaństwem i islamem...

-=-

Gdy Arcykapłani namadlają głupoli takich jak Ty czy Animka a władza nie
reaguje, lecz (poprzez podopiecznego Arcykapłana Ozorowskiego, Jerzego
Kopnię, prof. uniwersytetu) zachęca do deptania takich jak ja, Bóg musi
interweniować... Oczywiście nie mówię, że Bóg dla mnie zabił Jana Pawła II
i sobotnich nieszczęśników. Wprawdzie w godzinę haniebnej śmierci Jana Pawła II
Bóg wpisał moja datę urodzin, ale na pewno miał jakieś ciekawsze powody q temu,
by tak postąpić -- zabrać tych ludzi w przededniu świta miłosierdzia, by
zabrać niespodziewanie, by zabrać tych, którzy szykowali się do przedłużania
swego życia na ziemi... Na tej ziemi... :)

-=-

Ładna pogoda za oknem... Pełno pyłków... Teraz jest najgorzej, jeśli wierzyć lekarzom...
Ale jakoś żyję. :)

Data: 2010-04-11 14:27:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?

"pola" hpsa40$319$1@nemesis.news.neostrada.pl

Panowie, o zmarłych dobrze albo wcale, ok?!

Mów więc dobrze o Judaszu, słudze/skarbniku Chrystusa. :)

Ty jednak jestes pojebany.

PLONK

Znaczy -- poczętym w wyniku stosunku seksualnego, zwanym wulgarnie jebaniem?

Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?