Spadówa ska?ony jehowictwem je?opie!

Data: 2011-02-20 13:00:17
Autor: Antenka
Spadówa ska?ony jehowictwem je?opie!
On 20 Lut, 00:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Richard Dawkinns is mr Nobody

Antenka

P.s. Pana "Nikt" się nie słucha, bo niczego sobą nie reprezentuje i
nie ma nic do powiedzenia. Zapewniam cię, że razem spotkacie się w
piekle. Ateistyczne pieniactwo owego "geniusza intelektu" to prosta
droga do piekła. Lucek bardzo się cieszy na to spotkanie z mr Nobody.

Data: 2011-02-20 22:03:37
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Richard Dawkinns is mr Nobody

Co do tego kim ty jesteś to myślę że na tej grupie mało kto już ma
wątpliwości - nie tylko ja i pan Kawecki hehehe

droga do piekła.

A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować? I skąd miałoby czerpać energię na wieki wieków łamyn - już po tym jak nie
tylko zgasną wszystkie gwiazdy, ale jak już nawet wszystkie supermasywne
czarne dziury oddadzą swoją masę na skutek promieniowania Hawkinga?

Data: 2011-02-20 13:13:35
Autor: Antenka
On 20 Lut, 22:03, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

[...]

Odwal się zboku!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:14:38
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

Poczytałbyś to i owo, zastanowił się przez chwilę nad tym i owym, zanim po
raz kolejny "uklękniesz przed bogiem".

Data: 2011-02-20 13:26:54
Autor: Antenka
Spadówa!
On 20 Lut, 22:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Poczyta by to i owo, zastanowi si przez chwil nad tym i owym, zanim po raz kolejny "ukl kniesz przed bogiem". <

Idź precz szatanie! Niby przed kim mam uklęknąć? Przed tobą? Chyba cię
pogięło!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:28:07
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

Przed nikim nie musisz już więcej klękać! Nigdy tak naprawdę nie musiałeś.

Data: 2011-02-21 13:18:36
Autor: Polok Prawdziwy
Spadówa!
Am Sun, 20 Feb 2011 13:26:54 -0800 (PST) schrieb Antenka:

[...]

Psedemnom klenknońć sem mozes, ale ino wjednym celu...

PS - adajem piknie, znacysiem "dokońca"...

Data: 2011-02-21 15:22:46
Autor: Grzegorz Z.
Polok Prawdziwy napisał:

[...]

Polecam kapitalny jugosłowiański film z lat osiemdziesiątych p.t. "Lepota
Poroka" z młodziutką Mirą Furlan. Motyw z czarną chustą kładzioną na twarzy od razu skojarzył mi się zarówno
z Antentką jak i Maryną p.Bacy.

Data: 2011-02-23 14:34:59
Autor: Antenka
On 21 Lut, 15:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Polok Prawdziwy napisa :

> Psedemnom klenkno sem mozes, ale ino wjednym celu...

Polecam kapitalny jugos owia ski film z lat osiemdziesi tych p.t. "Lepota
Poroka" z m odziutk Mir Furlan.

Motyw z czarn chust k adzion na twarzy od razu skojarzy mi si zar wno
z Antentk jak i Maryn p.B

Data: 2011-02-23 14:48:15
Autor: Antenka
On 21 Lut, 15:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Motyw z czarn chust k adzion na twarzy od razu skojarzy mi si zar wno
 z Antentk jak i Maryn p.Bacy. <

Mam piękną twarz, a takiej twarzy się nie zakrywa.

Martw się lepiej o to, jak zakryć gębę pierwszego kaszalota PRL-bis..
To jest dopiero obciach!

Antenka

Data: 2011-02-24 07:42:33
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik "Kał-tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Mam piękną twarz, a takiej twarzy się nie zakrywa.

Nie golisz się trans?

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-24 07:35:16
Autor: Antenka
On 24 Lut, 07:42, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
Nie golisz si trans? <

Zboku jedne z drugim! Kobiety się depilują a nie golą. Kaszalot z
pewnością codziennie lata z maszynką do golenia w płetwie, by zgolić
wąsy. Tak już mają te herod-baby, do których się zalicza. Wystarczy
spojrzeć, żeby stwierdzić u niej znacznie przekroczoną normę
testosteronu we krwi.

Antenka

Data: 2011-02-24 16:45:36
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lut, 07:42, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
Nie golisz si trans? <

Zboku jedne z drugim! Kobiety się depilują a nie golą.

My? Zboki? Nie przypominam sobie bym ja tu napisał że się depiluję.

Spadówa ska?ony jehowictwem je?opie!