Spalanie

Data: 2013-04-09 00:39:56
Autor: h.w.d.p.
Spalanie
W dniu 2013-04-08 22:50, Budzik pisze:
Ile palą w gazie przy ekoonomicznej jezdzie takie samochody jak:
deawoo tico - silnik 800
opel vectra   - silnik 2.0

tico spali do 6 gazu przy 90km/h
natomiast vectra nie zejdzie ponizej 10.
w miescie roznice beda jeszcze gorsze na niekorzysc vectry.

mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i wszelakich for dyskusyjnych.

Data: 2013-04-08 23:54:27
Autor: grzech
Spalanie
mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
wszelakich for dyskusyjnych.

No coś w tym jest:)
Ostatnie tankowanie 44 l. LPG - przejechane 490km - 80% DC.

____
grzech
636 (2l. 136KM)

Data: 2013-04-09 08:58:05
Autor: Budzik
Spalanie
Osobnik posiadający mail zulusik25@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
wszelakich for dyskusyjnych.

No coś w tym jest:)
Ostatnie tankowanie 44 l. LPG - przejechane 490km - 80% DC.

ty złośniku! :)

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-04-09 17:17:45
Autor: Cezary Daniluk
Spalanie
W dniu 2013-04-09 00:39, h.w.d.p. pisze:
[...]

Przy naprawdę spokojnej jeździe krajówkami - potrafię spalić ~10l LPG Mondeo MK3 2,5 V6, kombi automat. Przy masie własnej ~1,5tony to chyba dobry wynik.
Średnio na dość krótkich odcinkach po DC spalam ~18l lpg na setkę :)

Pozdrawiam !

Data: 2013-04-10 21:30:25
Autor: jerzu
Spalanie
On Tue, 09 Apr 2013 17:17:45 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

Średnio na dość krótkich odcinkach po DC spalam ~18l lpg na setkę :)

No co ty, masz zepsutą instalację LPG ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-04-11 17:55:18
Autor: Cezary Daniluk
Spalanie
W dniu 2013-04-10 21:30, jerzu pisze:
On Tue, 09 Apr 2013 17:17:45 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

Średnio na dość krótkich odcinkach po DC spalam ~18l lpg na setkę :)

No co ty, masz zepsutą instalację LPG ;)

Wolę spalać 18 nawet pod 20, niż potem płakać ile to kosztuje zrobienie głowic w V6 ;)

Pozdro !

Data: 2013-04-10 21:29:51
Autor: jerzu
Spalanie
On Tue, 09 Apr 2013 00:39:56 +0200, "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> wrote:

mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i wszelakich for dyskusyjnych.

10/10 ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-04-10 21:40:46
Autor: megrims
Spalanie
On 04/09/2013 12:39 AM, h.w.d.p. wrote:
[...]

W zależności od techniki jazdy różnica może  byc kilkaset procent.
Nie wiem jak to z gazem, ale znam przypadek  V8 5 litrów i  spalanie
na trasie na odcinku około 100km na poziomie 8.6 l/100km

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-04-12 02:52:59
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Tuesday, April 9, 2013 8:39:56 AM UTC+10, h.w.d.p. wrote:

mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i wszelakich for dyskusyjnych.

No to ja sie kwalifikuje bo ponizej spalanie ponizej 10l nie jest zadnym problemem. Silnik 2l, 150km. Uzywany na bardzo krotkich trasach, w wiekszosci w miescie.
 https://picasaweb.google.com/lh/photo/3XuZKUWQEbCewfw6uARuLNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-12 16:49:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Spalanie
W dniu 2013-04-12 11:52, Iguan_007 pisze:
[...]

Pokaż jeszcze inne fotki z tej samej minuty. Ze wskazaniami dystansu, średniej prędkości... :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-04-12 12:46:32
Autor: Iguan_007
Spalanie

Nie doszukuj sie oszustwa bo go tutaj nie ma. To wynik z dystansu 650km przy sredniej predkosci 32km/h (tak jak mowilem - miasto). Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-12 22:18:50
Autor: Cavallino
Spalanie

Użytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:48d16e3b-23af-44b8-befc-ffb87d6e614a@googlegroups.com...
> [...]

średniej prędkości... :)

Nie doszukuj sie oszustwa bo go tutaj nie ma.

Nikt się nie doszukuje oszustwa, prędzej problemów z rachowaniem.

Data: 2013-04-12 13:36:04
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 6:18:50 AM UTC+10, Cavallino wrote:
Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup

> Nie doszukuj sie oszustwa bo go tutaj nie ma.

Nikt się nie doszukuje oszustwa, prędzej problemów z rachowaniem.

Napisalem Ci powyzej jak licze. Wrzucilem tez zdjecie z komputera. Jesli z jakiegos (niezrozumialego dla mnie) powodu, nie potrafisz uwierzyc, ze mozna spokojnie zejsc ponizej 10l/100km w miescie to niestety nic wiecej nie zrobie. Nie kazdy ma ambicje walczyc na swiatlach z autobusem miejskim czy gospodynia w Tico. Pozdrawiam,   Iguan    Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-12 22:55:33
Autor: Cavallino
Spalanie

Użytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b120f5f1-a070-4c44-838d-b68a2f3b8d85@googlegroups.com...

> [...]

Napisalem Ci powyzej jak licze. Wrzucilem tez zdjecie z komputera. Jesli z jakiegos (niezrozumialego dla mnie) powodu, nie potrafisz uwierzyc, ze mozna spokojnie zejsc ponizej 10l/100km w miescie

Można.
Ale zdaje się mówiliśmy o zakorkowanym centrum Warszawy, a nie centrum dajmy na to Pcimia dolnego.

Data: 2013-04-12 14:16:26
Autor: Iguan_007
Spalanie

Nie, moj post ktory cytujesz powyzej jest odpowiedzia na wypowiedz h.w.d.p. Jest tam mowa o "miescie" a nie o "zakorkowanym centrum Warszawy". Pozdrawiam,   Iguan    Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-13 10:20:30
Autor: Cavallino
Spalanie

[...]

Jasne, ale problem pozostaje.
Napisz co to za miasto, bo może to "miasto", a nie miasto, więc sprawa się łatwiej wyjaśni.

Data: 2013-04-13 02:04:12
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 6:20:30 PM UTC+10, Cavallino wrote:
U�ytkownik "Iguan_007" napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:

> Nie, moj post ktory cytujesz powyzej jest odpowiedzia na wypowiedz > h.w.d.p. Jest tam mowa o "miescie" a nie o "zakorkowanym centrum > Warszawy".

Jasne, ale problem pozostaje.

Napisz co to za miasto, bo mo�e to "miasto", a nie miasto, wi�c sprawa si� �atwiej wyja�ni.

Miasto o populacji 2 146 577 w 2011. Co teraz wymyslisz, zeby mi udowodnic ze "nie da sie"?

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-13 11:33:21
Autor: Cavallino
Spalanie

Użytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aa389785-647d-4537-b567-24c14419759a@googlegroups.com...
> [...]

Jasne, ale problem pozostaje.

Napisz co to za miasto, bo mo�e to "miasto", a nie miasto, wi�c sprawa si�

Konkretnie?

Data: 2013-04-13 02:55:54
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 7:33:21 PM UTC+10, Cavallino wrote:
> Miasto o populacji 2 146 577 w 2011.

Konkretnie?

A co ma do tego konkretne miasto? Mowa byla "w miescie". To, ze z jakiegos magicznego powodu "miasto" to dla Ciebie tylko Warszawa, nie oznacza ze innch miast nie ma.

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-13 13:02:59
Autor: jerzu
Spalanie
On Sat, 13 Apr 2013 02:55:54 -0700 (PDT), Iguan_007
<iguan007@gmail.com> wrote:

A co ma do tego konkretne miasto?

Ma. Bo może to być miasto, które ma obwodnicę i 90% tras pokonujesz
własnie nią.

P.S. Brisbane? Miasto o powierzchni 5 tys. km2 z 2 mln. ludności vs.
miasto o powierzchni 517 km2 z 1,7 mln. ludności. Faktycznie -
porównywalne miasta.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-04-13 04:07:39
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 9:02:59 PM UTC+10, jerzu wrote:
On Sat, 13 Apr 2013 02:55:54 -0700 (PDT), Iguan_007

>A co ma do tego konkretne miasto?

Ma. Bo mo�e to by� miasto, kt�re ma obwodnic� i 90% tras pokonujesz

w�asnie ni�.

W Polsce jest naprawde wiele miast. Pisanie, ze samochodem z silnikiem 2.0 nie da sie zejsc ponizej 10l/100km bo nie da sie tego zrobic w Warszawie w korkach, w godzinach szczytu jest smieszne. Nie widzisz absurdu? Bedziesz mi tlumaczyl, ze "moje" miasto rozni sie od Warszawy, nie widzac ze Warszawa to nie jedyne miasto? Pozdrawiam,   Iguan - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-13 15:35:56
Autor: J.F.
Spalanie
Dnia Sat, 13 Apr 2013 04:07:39 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
[...]

No ale co - napisac ze sie da, tylko nie jest to mozliwe w Warszawie,
Lodzi, Wroclawiu, Poznaniu, itp, w godzinach i trasach szczytu ? :-)

A swoja droga to jestem ciekaw co wiecej kosztuje w miejskiej jezdzie,
podjezdzanie po pare metrow w korku, czy rozpedzanie do 80 na
luzniejszych drogach, aby za chwile hamowac pod swiatlami :-)

J.

Data: 2013-04-13 06:55:57
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 11:35:56 PM UTC+10, J.F. wrote:
> [...]

Lodzi, Wroclawiu, Poznaniu, itp, w godzinach i trasach szczytu ? :-)

Dobre pytanie :)

A powaznie to mysle, ze jazda miejska to nie tylko jazda w permanentnym korku. Jakbysmy chcieli liczyc tylko i wylacznie "Warszawe w godzinach szczytu" to pewnie wyjdzie nam spalanie z 20l/100km najmniejszym dieslem (do tego pewnie z 3km/godz).

Widzisz, ja nie neguje tego ze ktos te 10l/100km w miescie przekracza. Pewnie mnostwo ludzi przekracza, np. Ci jezdzacy glownie w godzinach szczytu czy poprawiajacy sobie ego "wyscigami" z autobusem. Ale jak ktos pisze, ze nie da sie w miescie spalac mniej niz 10l/100km to juz troche naciaganie. Widzimy to zreszta w tym watku - mieszcze sie w 10 litrach to naraz okazuje sie ze miasto nie takie jak trzeba, moze zdjecie oszukanie, moze zle policzone itd. Bo "nie wolno" zejsc ponizej 10 litrow. Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-13 16:06:27
Autor: J.F.
Spalanie
Dnia Sat, 13 Apr 2013 06:55:57 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
[...]

Ale moze inni maja racje ? Doswiadczenie im mowi ze sie nie da, wiec
jak tobie sie udaje, to znaczy ze to zle miasto jest, albo kapelusz za
ciasny :-)

Ja mam za duzo jazdy mieszanej, to nie napisze. W dodatku nietypowa
trase. Moj dieselek sie chyba w 10l miesci. Pewnie moglby i mniej
gdybym chcial, ale mi sie nie chce :-)

J.

Data: 2013-04-22 21:38:44
Autor: Dykus
Spalanie
Witam,

W dniu 2013-04-13 13:07, Iguan_007 pisze:

Nie widzisz absurdu? Bedziesz mi tlumaczyl, ze "moje" miasto
> rozni sie od Warszawy, nie widzac ze Warszawa to nie jedyne
miasto?

Wychodzi na to, że definicja miasta brzmi następująco:
miasto - planowo zabudowany teren, w którym poruszając się samochodem z silnikiem 2.0 uzyskuje się średnie spalanie nie mniejsze niż 10l/100km. ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-04-22 22:43:23
Autor: Cavallino
Spalanie

Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl43kd$t5a$1@node2.news.atman.pl...
> [...]

miasto - planowo zabudowany teren, w którym poruszając się samochodem z silnikiem 2.0 uzyskuje się średnie spalanie nie mniejsze niż 10l/100km. ;)

Coś w tym jest. ;-)
Oczywiście mowa o samochodzie z silnikiem benzynowym i jeździe po mieście, a nie wokół niego.

Data: 2013-04-13 13:28:44
Autor: J.F.
Spalanie
Dnia Sat, 13 Apr 2013 13:02:59 +0200, jerzu napisał(a):
[...]

Tez moze byc zludne. 5 tys km2, a 95% ludnosci, w tym i zainteresowany
mieszkaja w centrum, gdzie jest np 1.9mln/200km2  J.

Data: 2013-04-13 17:01:05
Autor: Cavallino
Spalanie

Uzytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:0ae5c889-fbc3-4026-93c0-f28359e01617@googlegroups.com...
On Saturday, April 13, 2013 7:33:21 PM UTC+10, Cavallino wrote:
> Miasto o populacji 2 146 577 w 2011.

Konkretnie?

A co ma do tego konkretne miasto?

Duzo.
Miasto moze miec ekspresówki biegnace przez jego srodek, plynna jazde na wiekszosci ulic z róznych wzgledów, a moze skladac sie w 90% z korków.

Data: 2013-04-12 22:37:38
Autor: jerzu
Spalanie
On Fri, 12 Apr 2013 02:52:59 -0700 (PDT), Iguan_007
<iguan007@gmail.com> wrote:

[...]

Ja Ci mogę zamieścić zdjęcie z dwulitrowego auta ze spalaniem poniżej
8 litrów. Co i tak nie zmienia faktu, że to auto standardowo pali
około 9 litrów ON przy jeździe po Warszawie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-04-12 13:41:33
Autor: Iguan_007
Spalanie
On Saturday, April 13, 2013 6:37:38 AM UTC+10, jerzu wrote:
On Fri, 12 Apr 2013 02:52:59 -0700 (PDT), Iguan_007

>No to ja sie kwalifikuje bo ponizej spalanie ponizej 10l nie jest zadnym problemem. Silnik 2l, 150km. Uzywany na bardzo krotkich trasach, w wiekszosci w miescie.

Ja Ci mog� zamie�ci� zdj�cie z dwulitrowego auta ze spalaniem poni�ej

8 litr�w. Co i tak nie zmienia faktu, �e to auto standardowo pali

oko�o 9 litr�w ON przy je�dzie po Warszawie.

I w jakis sposob neguje to moje spalanie? Czy nie o to Ci chodzilo?