Spalanie

Data: 2013-04-09 11:04:55
Autor: Marek
Spalanie
On 08.04.2013 22:50, Budzik wrote:
Ile pal± w gazie przy ekoonomicznej jezdzie takie samochody jak:
deawoo tico - silnik 800
opel vectra   - silnik 2.0

Jakiego rzędu mog± być to różnice przy takim samym, spokojnym kierowcy?

Czy dobrze szacuje, ze tic to bedzie około 8, natomiast vectra około 11?

Tico nie mam, ale podobny matiz 0,8 prawie nonstop w trasie - predkosci do 120km/h, trasa i miasto 70/30, max 7l, ale bardziej w okolicach 6
Opel Meriva 1.4 - predkosci do 140 km/h, 80% autostardy - 9 do 10l, w okolice 8l trudno zejsc.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-04-09 12:58:05
Autor: Budzik
Spalanie
Osobnik posiadaj±cy mail marras.zg@gmail.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

A możecie jeszcze podać szacunkowe koszty OC?
tico/matiz to pewnie beda jakies grosze.
Ale vectra? Oczywi¶cie maks zniżki ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2013-04-10 09:05:34
Autor: Marek
Spalanie
A możecie jeszcze podać szacunkowe koszty OC?
tico/matiz to pewnie beda jakies grosze.
Ale vectra?

Oczywi¶cie maks zniżki ;-)

Za matiza chyba 250 place.