Spalanie Dustera

Data: 2011-01-16 21:51:34
Autor: kml
Spalanie Dustera

Użytkownik "Lucjan" <lucjan_wroclaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igvldp$167$1inews.gazeta.pl...

Przykładowo 1.6 które mnie interesuje w trasie normalna wersja 6 a 4x4 7
litrów ale czy tego napędu nie da się jakoś wyłączyć czy coś? Bo jakoś nie
wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo większe.

To kup wersję BEZ "napędu 4x4".

kml

Data: 2011-01-16 20:55:01
Autor:
Spalanie Dustera
kml <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

> wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
> Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo > większe.

tylko po co jeep bez 4x4? :) W zimie się zakopie i traktor trza będzie wzywać.

Data: 2011-01-16 22:02:32
Autor: kml
Spalanie Dustera

Użytkownik <lucjan_wroclaw@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igvlv5

tylko po co jeep bez 4x4? :) W zimie się zakopie i traktor trza będzie wzywać.

I tak się zakopie :)

kml

Data: 2011-01-17 11:29:34
Autor: Maciek
Spalanie Dustera
Dnia Sun, 16 Jan 2011 20:55:01 +0000 (UTC), lucjan_wroclaw@WYTNIJ.gazeta.pl
napisał(a):

tylko po co jeep bez 4x4? :) W zimie się zakopie i traktor trza będzie wzywać.

To nie jest zaden jeep, zakopiesz sie tak czy inaczej.

--
Maciek

Spalanie Dustera