Spalanie w Renault Clio I 1.4 automat.

Data: 2013-04-12 22:55:52
Autor: Arbiter
Spalanie w Renault Clio I 1.4 automat.

Użytkownik <korniu@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca4cfcb-b084-4495-bb12-cbd63f090baagooglegroups.com...

niech ktoś spróbuje mi odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO TO CHOLERNE AUTO SPALA OD 13 - 17 LITRÓW BENZYNY NA

może styl jazdy + krótkie odcinki?

To jest gaźnik? Wstaw może gaz za 1200PLN, przynajmniej wyeliminujesz kwestie zasilania.

Data: 2013-04-13 00:49:53
Autor: orlowska.katarzyna
W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 22:55:52 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
> [...]

> niech ktoś spróbuje mi odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO TO CHOLERNE AUTO > SPALA OD 13 - 17 LITRÓW BENZYNY NA

Nie wiem jak ze stylem jazdy, staram się obchodzić z gazem delikatnie, natomiast co do krótkich odcinków to masz rację, 3 km z domu do pracy i tyle samo z powrotem. Może na tych mrozach to też ma niebagatelny wpływ na spalanie, bo praktycznie non stop na zimno jeździ... Zobaczymy jak zniesie poprawę pogody.

To jest gaźnik? Wstaw może gaz za 1200PLN, przynajmniej wyeliminujesz kwestie zasilania.

Na pewno nie gaźnik, już raczej monowtrysk. A co do gazu to niechętnie, miałem dwa poprzednie autka zagazowane i jakoś dobrze tego gazu nie wspominam.

Data: 2013-04-17 08:31:46
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2013-04-13 09:49, orlowska.katarzyna@gmail.com pisze:
[...]

Powiem tak - przy odpaleniu zimnego, przejechaniu 3km, zgaszeniu i tak w koło macieju - to jest to normalny wynik i tyle.

Pozdrawiam !!

PS:
Nie słuchaj że 3,0 V6 spaliłby tyle samo, jak 3,0 zamknełoby się w 25 przy takiej eksploatacji to byłoby dobrze :)

Spalanie w Renault Clio I 1.4 automat.