[fotki] "Spaleni s³oñcem" - fotorelacja z wycieczki rowerowej (Ukraina)

Data: 2012-09-05 17:29:34
Autor: biodarek
[fotki] "Spaleni s³oñcem" - fotorelacja z wycieczki rowerowej (Ukraina)
W dniu 2012-09-05 02:16, ppontek pisze:
Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z tej wycieczki:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/SpaleniSOncem

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/SpaleniSOncem#5784403180318782770
"Odcinek pokonywany strumieniem sta³ siê prawdziwym hitem dla dzieci."

Ja to chyba jestem du¿e dziecko. Dla mnie to te¿ hit :D

biodarek

Data: 2012-09-05 19:15:46
Autor: ppontek
W dniu 2012-09-05 17:29, biodarek pisze:
[...]

Nic dziwnego. Wiesz co ³±czy kobiece piersi i wycieczki rowerowe dla dzieci? ... jedne i drugie s± stworzone dla dzieci, a bawi± siê nimi najlepiej tatusiowie.

:-)
PABLO

[fotki] "Spaleni s³oñcem" - fotorelacja z wycieczki rowerowej (Ukraina)