Spaliła się żarówka :/ coro lla kombi

Data: 2009-08-24 09:50:11
Autor: jarki
Spaliła się żarówka :/ coro lla kombi
Konrad pisze:
Z tego co doczytałem to są tam H7, czy możecie doradzić jakie kupić ? czy brać najtańsze, czy może zainwestować w cos lepszego ? Czytałem pozytywne opinie o OSRAM NIGHT BREAKER, możecie cos doradzić ? Wybaczcie jeśli lamerskie pytanie, ale .. każdy na początku takie zadawał ..

mam w nissanie OSRAM NIGHT BREAKER wersja H4. Żarówki faktycznie świetne ale niestety ich żywotność jest dość krótka max 4 miesiące.

--
Pozdrowienia
jarki

Data: 2009-08-24 18:27:05
Autor: Big Jack
Spaliła się żarówka :/ corolla kombi
W wiadomości
*jarki* napisał(-a):

mam w nissanie OSRAM NIGHT BREAKER wersja H4. Żarówki faktycznie
świetne ale niestety ich żywotność jest dość krótka max 4 miesiące.

hehe, dobrze, że moje o tym nie wiedzą :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Spaliła się żarówka :/ coro lla kombi