Spaliła się żarówka :/ corolla kombi

Data: 2009-08-24 15:45:01
Autor: Tiki Riki
Spaliła się żarówka :/ corolla kombi

Użytkownik "Konrad" <rockykon-nospam-@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6sbap$33h$1node1.news.atman.pl...
Z tego co doczytałem to są tam H7, czy możecie doradzić jakie kupić ? czy brać najtańsze, czy może zainwestować w cos lepszego ? Czytałem pozytywne opinie o OSRAM NIGHT BREAKER, możecie cos doradzić ? Wybaczcie jeśli lamerskie pytanie, ale .. każdy na początku takie zadawał ..

PS. są jakieś problemy przy wymianie żarówek w corolli ? jakieś podpowiedzi

Tak jak koledzy pisali kup jakies zwykle dobrej firmy. Z wymiana w e12 jest ciezko bo malo miejsca ale generalnie ta od strony pasazera mozna wymienic normalnie, ta od strony kierowcy zaleznie - jak masz male dlonie wymienisz jak nie trzeba wyjac akumulator.

Spaliła się żarówka :/ corolla kombi