Spalili ?ywcem rannych?

Data: 2014-02-20 00:45:38
Autor: mi¶ z okienka
Spalili ?ywcem rannych?
W budynku mie¶ciły się m.in. szpital polowy, kuchnia i centrum prasowe. Jak się okazało nie wszyscy zdołali się ewakuować. Wczoraj w nocy na górnych piętrach zajętego przez płomienie budynku przez okna widać było ludzi prosz±cych o pomoc.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pozar-w-domu-zwiazkow-zawodowych-w-kijowie-ofiar-moga-byc-dziesiatki/06580
Heil Janukowycz!

Data: 2014-02-20 11:23:35
Autor: Trybun
Spalili ?ywcem rannych?
W dniu 2014-02-20 00:45, mi¶ z okienka pisze:
[...]

Już znalazłe¶ winnego, oszołomie?. A jak to jakie¶ ¶cierwo z CIA zrobiło?

Data: 2014-02-20 22:18:57
Autor: mi¶ z okienka
Spalili ?ywcem rannych?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Znowu Trybunie spali¶cie na zebraniu - CIA jest od zrzucania stonki!

Data: 2014-02-20 22:22:28
Autor: A. Filip
Spalili ??ywcem rannych? [mi?? z okienka donosi]
miĹ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
> [...]
W dniu 2014-02-20 00:45, miĹ› z okienka pisze:
W budynku mieściły się m.in. szpital polowy, kuchnia i centrum prasowe. Jak
się okazało nie wszyscy zdołali się ewakuować. Wczoraj w nocy na górnych
piętrach zajętego przez płomienie budynku przez okna widać było ludzi
proszÄ…cych o pomoc.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pozar-w-domu-zwiazkow-zawodowych-w-kijowie-ofiar-moga-byc-dziesiatki/06580
Heil Janukowycz!

Już znalazłeś winnego, oszołomie?. A jak to jakieś ścierwo z CIA zrobiło?

Znowu Trybunie spaliście na zebraniu - CIA jest od zrzucania stonki!

A nie od torturowania w więzieniu-katowni na terenie szkoły Kuklińskich 21 wieku? :-)

--
A. Filip
Mężczyzna sÄ…dzi, ĹĽe wie, ale kobieta wie lepiej.  (PrzysĹ‚owie hinduskie)

Data: 2014-02-20 23:16:18
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:n098l1g6pfe2k4.huge.strangled.net...
[...]

I co wy na to towarzyszu Trybun?