Spalone zwłoki na cmentarzu. To ksiądz podejrzany o pedofilię?

Data: 2012-08-10 14:10:40
Autor: Przemysław W
Spalone zwłoki na cmentarzu. To ksiądz podejrzany o pedofilię?
a cmentarzu w Łopienniku Nadrzecznym na Zamojszczyźnie (woj. lubelskie) w piątek rano spłonął mężczyzna. Prokuratura ustala, czy znalezione ciało to zwłoki ks. Bolesława P., podejrzanego o molestowanie nieletnich - informuje Radio Zet.

Zwęglone zwłoki znaleziono obok grobu rodziców księdza. W pobliżu leżał nóż i pojemnik z łatwopalnym płynem.

Lubelska policja twierdzi, że było to najprawdopodobniej ciało mężczyzny. Potwierdza to Prokuratura Okręgowa w Zamościu. - Jeden ze znajomych rozpoznał ciało kapłana i jest w stu procentach pewny, że to zwłoki należące do Bogusława P. - powiedział w rozmowie z Onetem Mirosław Buczek, zastępca szefa Prokuratury Okręgowej w Zamościu. Co więcej, Buczek potwierdził, że ksiądz zostawił list pożegnalny.

Ks. Bolesław P. usłyszał zarzuty molestowania dwóch nastolatków. Jest również oskarżony o wykorzystanie seksualne ministranta z parafii w Niemczech, gdzie pracował.
(Radio Zet/KT)

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/spalone-zwloki-na-cmentarzu-to-ksiadz-podejrzany-o,1,5214436,region-wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-10 14:25:38
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Zaraz powiedzą że to "seryjny samobójca".

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-10 05:38:29
Autor: brat_olin
On 10 Aug, 14:25, "Grzegorz Z." <battleval...@cbm.com> wrote:
Przemysław W napisał:

> [...]

>http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/spalone-zwloki-na-cmentar...

Zaraz powiedzą że to "seryjny samobójca".

Raczej nie, bo denat pozostawil list pozegnalny.
Seryjny samobojca zalatwia bez listu.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-08-10 14:36:50
Autor: Przemysław W
Spalone zwłoki na cmentarzu. To ksiądz podejrzany o pedofilię?
Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał

Zaraz powiedzą że to "seryjny samobójca".

Ciekawe czy w liście pożegnalnym przyznał się do swojego zboczenia.

Przemek

Data: 2012-08-10 16:46:55
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 10 Aug 2012 14:10:40 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

Po prosty zaszczuto faceta. Nie wytrzymał psychicznie.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-10 17:01:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-10 16:46, Przemysław M. pisze:
[...]

Niewykluczone że ktoś mógł go zamordować. Do takich rzeczy dochodzi na skutek medialnego szczucia przeciw domniemanemu przestępcy. Ktoś kiedyś skrzywdzony przez jakiegoś pedofila postanowił wziąć odwet na wskazanym przez media facecie za swoją dawną  krzywdę.

Data: 2012-08-10 17:33:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k037r2$liq$1node2.news.atman.pl...
[...]

I napisał list pożegnalny?

Data: 2012-08-10 18:38:16
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław M. napisał:

[...]

Ktoś słaby psychicznie i zaszczuty podpala się? Do tego trzeba mieć cojones, nie uważasz?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-11 13:03:34
Autor: Grzegorz Z.
Spalone zwłoki na cmentarzu. To ksiądz podejrzany o pedofilię?
"Spalili bezdomnego a ksiadz pedofil zmartwychwstal za granica?"

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120810/CHELM/120819964

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-11 13:23:13
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 11 Aug 2012 13:03:34 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

"Spalili bezdomnego a ksiadz pedofil zmartwychwstal za granica?"

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120810/CHELM/120819964

Zmartwychwstał powiadasz? No to będzie prorokiem nowej religii.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-11 21:38:31
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k05e60$e25$1dont-email.me...
"Spalili bezdomnego a ksiadz pedofil zmartwychwstal za granica?"

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120810/CHELM/120819964

Przed sądem duchownego wspierali przyjaciele. - On jest przygotowany na śmierć, tylko wiara trzyma go przy życiu - mówiła ze łzami w oczach jedna z kobiet.

Coś słaba ta wiara.

Przemek

Data: 2012-08-11 22:00:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:k06ccb$q8v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Słaby psychicznie ksiądz - słaba wiara.

Data: 2012-08-11 22:19:16
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nic nie sugueruję, ale nadal nie potrafię sobie wyobrazić jak ktoś słaby
psychicznie i wrażliwy, zdobywa się na odwagę oblania się łatwopalną cieczą
i podpaleniem się.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-12 00:14:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k06env$lhl$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Bo mocny psychicznie nie poddaje się. Nie przeraża go przyszłość. Proste jak drut.

Data: 2012-08-12 10:31:56
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5026d93f$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

Bo mocny psychicznie nie poddaje się. Nie przeraża go przyszłość. Proste jak drut.

Słaby by wybrał inny sposób samobójstwa niż podpalenie.

Data: 2012-08-12 12:13:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k07pln$qth$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ekspiacja. Mimo wszystko był kapłanem. Mocny psychicznie nie ulega popędom.

Data: 2012-08-12 13:35:14
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:502781cc$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

Ekspiacja. Mimo wszystko był kapłanem. Mocny psychicznie nie ulega popędom.

Raczej niewinna ofiara nagonki

Data: 2012-08-12 13:40:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k084de$2tp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sranie w banie. Wy katole, całujcie kapłanów tam, gdzie słońce nie dochodzi. Mnie ten pedofil ani ziębi, ani grzeje! Sam zgotował sobie ten los.

Data: 2012-08-12 09:04:24
Autor: Przemysław W
[...]

Kwestia spojrzenia na sprawę. Jedni uważają samobójców za tchórzy uciekających przed trudnościami życia, a inni za bohaterów.

Przemek