Spam

Data: 2012-02-29 11:22:25
Autor: dK
Spam
Nie ma w świetle odpowiedniej ustawy bata na takiego typu oferty?

Cycat:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwracamy się do Państwa z zapytaniem czy zainteresowani są Państwo otrzymaniem szczegółów oferty o nazwie

"KUP TRZY STANIKI A MAJTKI DOSTANIESZ GRATIS-TO 99 ZŁOTYCH W KIESZENI"

W SKLEPIE WWW.UŻYWANA_BIELIZNA_Z_AFRYKI.PL

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem jednorazowej oferty na e-mail uprzejmie prosimy o nadesłanie informacji zwrotnej o treści "TAK". Brak odpowiedzi potraktujemy jako brak zgody na otrzymanie oferty.

Koniec cycatu:

Dla mnie osobiście wbrew zapewnieniom autora to ordynarna reklama i niechciana oferta
Treść oferty i adres oczywiscie zmieniony....

Pozdrawiam
dK

Data: 2012-02-29 02:26:39
Autor: Kris
Spam
W dniu środa, 29 lutego 2012, 11:22:25 UTC+1 użytkownik dK napisał:
Nie ma w świetle odpowiedniej ustawy bata na takiego typu oferty?

Jest.
Kosz w programie pocztowym.
Nie wiem za bardzo więc z czym masz problem.

Data: 2012-02-29 11:36:24
Autor: Gabor
Spam
Nie wiem za bardzo więc z czym masz problem.

bo jestes idioto, a nie mecenasem

Mecenas

Data: 2012-02-29 12:04:09
Autor: mz
Spam
Problem z tego typu spamem jest w jego ilości.

Data: 2012-02-29 09:41:22
Autor: witek
Spam
On 2/29/2012 5:04 AM, mz wrote:
Problem z tego typu spamem jest w jego ilości.

zainwestuj w dobry program.
Do mnie zaden spam nie dochodzi.

Spam