Spam

Data: 2013-11-13 16:04:48
Autor: Smok Eustachy
Spam
Patrzcie co dostałem (na dole).Problem w tym, że ja nie mam żadnej strony z danymi i sklepem, oni już na bezczelnego spamują. Kroki jakie bym podjał to zgłoszenie do ich dostawcy internetu. Gdzie jeszcze?

Witamy serdecznie,

W trosce o dobro wszystkich przedsiębiorców nasz dział prawny sprawdził poprawność Państwa regulaminu na stronie www . Niestety przedmiotowy regulamin zawiera nieprawidłowości jak i słowa niedozwolone (abuzywne). Najczęściej dzieje się tak, ponieważ znaczna większość ludzi kopiuje regulaminy czy też się nimi wzoruje a jednak każda branża jest inna. W związku z powyższym proponujemy a wręcz nalegamy na zamówieniu naszej usługi celem sporządzenia poprawnego regulaminu.

Z całą pewnością nie zalecamy lekceważyć tego tematu, ponieważ od dłuższego czasu panuje moda na wszelakie Stowarzyszenia, które wyłapują sklepy/strony z błędnymi regulaminami aby następnie proponować Klientowi ugodę około 1000 zł lub w przypadku odmowy złożenie pozwu do sądu co już skutkuje bardzo wysokimi karami (500 zł za jedno błędne słowo).

W trosce o Państwa bezpieczeństwo zapraszamy do skorzystania z naszej usługi - prosimy o dokonanie zamówienia pod linkiem:

http://www.systemshop.pl/napisanie-prawidlowego-regulaminu-sklepustrony-wraz-informacja-cookies-p-155.html?osCsid=1g99ro7gar4js4iij26j0avv61

Ponadto w Waszym regulaminie nie ma również wzmianki o rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO co jest obowiązkowe pod względem obowiązującego prawa. Również w tej kwestii służymy pomocą gdzie przygotowujemy całość dokumentacji i wniosku rejestracyjnego. Każda strona www (newsletter, zakupy online czy inne, które pozyskują dane osobowe, adresy email itp).

Pozdrawiam

Grzegorz

Data: 2013-11-13 17:53:49
Autor: Krzysztof Jod³owski
Spam
> Patrzcie co dosta³em (na dole).Problem w tym, ¿e ja nie mam ¿adnej
> strony z danymi i sklepem, oni ju¿ na bezczelnego spamuj±.

To automat wysy³aj±cy na adresy z du¿ej bazy. Te¿ dosta³em kilka razy. Teraz ju¿ siê ³apie na filtr i nie dostajê.

Krzysztof

Data: 2013-11-13 19:59:16
Autor: Smok Eustachy
Spam
W dniu 13.11.2013 17:53, Krzysztof Jod³owski pisze:
> [...]

To automat wysy³aj±cy na adresy z du¿ej bazy. Te¿ dosta³em kilka razy.
Teraz ju¿ siê ³apie na filtr i nie dostajê.

No dobra, automat. Ale nadawca ³atwo mierzalny.

Data: 2013-11-14 01:43:49
Autor: Moon
Spam

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:52839510$0$2295$65785112news.neostrada.pl...

 sÅ‚owa niedozwolone (abuzywne).

LOL:)

abuzywne Å‚erdsy.

Moon

Data: 2013-11-14 02:49:19
Autor: Robert Tomasik
Spam
[...]

Moim zdaniem po prostu nieudolne oszustwo. Przede wszystkim nie widze powodu, by sąd karał 500 zł za słowo, bo to bez sensu. niby do czego ma to 500 zł odnosić. Po drugie to generalnie SPAM, bo przecież niezamówiona reklama usługi, a w tej sytuacji sami powinni jako prawnicy wiedzieć, ze to zabronione. Skoro nie wiedzą, to szanse na napisanie przez nich sensownego regulaminu oceniam na znikome.

Data: 2013-11-14 06:58:22
Autor: Liwiusz
Spam
W dniu 2013-11-14 02:49, Robert Tomasik pisze:
a w tej sytuacji sami powinni jako prawnicy wiedzieć, ze to zabronione.

Nie byłbym taki kategoryczny w osądach, prawda jest zgoła inna.

Skoro nie wiedzÄ…, to szanse na napisanie przez nich sensownego
regulaminu oceniam na znikome.

Raczej wiedzą bardzo dokładnie co mogą. Polecam zapoznanie się z aktualnym orzecznictwem.

http://rbdo.pl/nowelizacja-ustawy-prawo-telekomunikacyjne-wysylanie-ofert-na-adresy-mailowe-firm-legalne/

--
Liwiusz

Data: 2013-11-14 18:39:08
Autor: Kviat
Spam
W dniu 2013-11-14 06:58, Liwiusz pisze:
[...]

Z tym akurat zgoda (też dostałem na adres firmowy).

Ale:
"W trosce o dobro wszystkich przedsiębiorców nasz dział prawny sprawdził poprawność Państwa regulaminu na stronie www . Niestety przedmiotowy regulamin zawiera nieprawidłowości jak i słowa niedozwolone (abuzywne)."

To jest ewidentne kłamstwo. Nie mogli sprawdzić czegoś co nie istnieje.

Po drugie, sugeruje że zamieściłem na stronie słowa niedozwolone (zakładam, że tym tępakom chodziło o klauzule niedozwolone, jaka firma taki dział prawny...) i nieprawidłowości (że niby niedouczony jestem czy coś), a nie zamieściłem, co mogę chyba zinterpretować jako oszczerstwo?

oraz:
[...]

To jest chyba straszenie?

i na koniec:
"W trosce o Państwa bezpieczeństwo zapraszamy do skorzystania z naszej usługi - prosimy o dokonanie zamówienia"

Czy w kontekście całej treści tego spamu takie "zaproszenie" nie jest próbą wyłudzenia (wymuszenia?) wykupienia u nich usługi?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2013-11-14 19:27:59
Autor: ikka
Spam
On 11/14/2013 06:39 PM, Kviat wrote:
[...]

moj fragment brzmial:

"W trosce o dobro [...] każda branża jest inna. W związku z powyższym proponujemy
A WRĘCZ NALEGAMY na zamówieniu naszej usługi celem sporządzenia poprawnego regulaminu."

wlasciciel to Software Hauptstadt

http://mamdoscspamu.info/
ctrl+F -> Software Hauptstadt
http://tiny.pl/qtsgg