Spam:) a jakze:)

Data: 2010-07-14 16:16:48
Autor: NNIKA
Spam:) a jakze:)
Witajcie:)
Nie mam pojecia kto tu jeszcze jest a kogo juz nie. Ale siedze sobie z
nocy i robie sobie podroz sentymentalna, ktorej nie moge poprzec
zadnymi fotkami bo nie moge je znalezc. Takie wiecie.. sprzed 10
lat:)
Gdyby ktos z dawnych precli mial jakies albo podrzucil mi linki to
byloby milo:)
pzdr
NNIKA

Data: 2010-07-15 07:55:48
Autor: Arni
Spam:) a jakze:)
NNIKA pisze:
[...]

ja sobie zrobilem niedawno wyprawe przez rozne stronik starych precli i udalo mi sie pare fotek sciagnac. Dawajcie tu linki, mi sie tez przydadzą.
Czesc NNIKA :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-07-15 19:37:17
Autor: tango
Spam:) a jakze:)
  Arni napisał:

ja sobie zrobilem niedawno wyprawe przez rozne stronik starych precli i
udalo mi sie pare fotek sciagnac. Dawajcie tu linki, mi sie tez przydadzą.

Tu mam pare fotek z pierwszych Piernikow:

  http://www.tango.riders.pl/?page_id=41

tango

Data: 2010-07-15 21:23:06
Autor: morghul
Spam:) a jakze:)
Tu mam pare fotek z pierwszych Piernikow:

Ooo... fajne dupy były ;))))

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2010-07-15 23:08:48
Autor: tango
Spam:) a jakze:)
  morghul napisał:

Ooo... fajne dupy były ;))))

Na Piernikach zawsze fajne byly ;)

--
tango

Data: 2010-07-16 00:15:18
Autor: zuzka600f
Spam:) a jakze:)
  Czesc :)

On 15 Lip, 01:16, NNIKA <danuta.bartkow...@wp.pl> wrote:

[...]

Milo zobaczyc dawno niewidzianego nicka, a jeszcze milej byloby sie
spotkac kiedy znow osobiscie :)
Z fotkami nie pomoge - dlugo bylem wylacznie analogowy. Jak kiedy
bedziesz w Wawie, to zapraszam do nas na popodrozowanie po albumach :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-07-16 11:19:11
Autor: Swiety Jimmie
Spam:) a jakze:)
NNIKA <danuta.bartkowiak@wp.pl> napisał(a):
[...]

Łojezu. Któryś archeolog Cię wykopał? I jeszcze wspominasz czasy, kiedy końcówki kiełbas z grilla podrzucało się dinozaurom... Pozdrowki,
Święty Jimmie, Łódź
IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
www.jimmie.motocykle.org --

Data: 2010-07-20 17:54:05
Autor: Viking
Spam:) a jakze:)
W dniu 2010-07-16 13:19, Swiety Jimmie pisze:
[...]

I nie trzeba było dosypywac pedalstwa do tego grila.. wszak RGC żyło..
Mam troche fot poskanowanych, np. Ogrodziec u Elefantów, nawet Zurański był wtedy jeszcze ładny.. i Dziku żyjący.
Cześć NNIKA.

Pozdro
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2010-07-20 09:19:59
Autor: Zapek
Spam:) a jakze:)
[...]

Sprzed 10 lat to tylko na papierze ;)

pzdr
NNIKA

Oj oj oj. Witaj :)
Milo ;)
--
Zapek
xr 600r

Data: 2010-07-20 18:27:07
Autor: newrom
Spam:) a jakze:)
On Tue, 20 Jul 2010 09:19:59 -0700 (PDT), Zapek <zaapek@gmail.com>
wrote:

Sprzed 10 lat to tylko na papierze ;)

Chyba na szklanych plytkach, dinozaurze!
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-21 08:29:14
Autor: Piotr May
Spam:) a jakze:)
W dniu 2010-07-20 18:19, Zapek pisze:
[...]

tak ?

Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-21 15:25:45
Autor: Zapek
Spam:) a jakze:)

Uzytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisal
W dniu 2010-07-20 18:19, Zapek pisze:

Sprzed 10 lat to tylko na papierze ;)

tak ?

Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/
 Uosz kurde jaki ja brzydki bylem !!! ;)
Z tamtego okresu przypomina sie tez niezla imprezka u Gorga zdaje sie ;)

To byli fajne czasy...

--
Zapek

Data: 2010-07-21 21:51:35
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Spam:) a jakze:)
W dniu 21.07.2010 08:29, Piotr May pisze:
[...]

Ludziesz, jakie to wszystko było nieludzko mmłode. Niepomarszczone, nieżonate, niedzieciate...

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.madmax.riders.pl

Data: 2010-07-21 13:07:47
Autor: Kefir
Spam:) a jakze:)
Elou!
On Jul 21, 9:51 pm, "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <mad...@riders.pl>
wrote:
W dniu 21.07.2010 08:29, Piotr May pisze:
>http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Ludziesz, jakie to wszystko było nieludzko mmłode. Niepomarszczone,
nieżonate, niedzieciate...

Niektorzy sie nie pomarszczyli jeno zaokraglili.

mad...@riders.pl

Siga popraw ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-21 22:29:05
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Spam:) a jakze:)
wrote:
> [...]

 nieżonate, niedzieciate...

Niektorzy sie nie pomarszczyli jeno zaokraglili.

I wzajemnie ;)

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.madmax.riders.pl

Data: 2010-07-22 09:07:01
Autor: Piotr May
Spam:) a jakze:)
W dniu 2010-07-21 21:51, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
W dniu 21.07.2010 08:29, Piotr May pisze:

Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Ludziesz, jakie to wszystko było nieludzko mmłode. Niepomarszczone,
nieĹźonate, niedzieciate...

etam, ja juz bylem po rozwodzie a corke mialem w wieku 5 lat :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-22 09:57:54
Autor: J_K_K
Spam:) a jakze:)
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości news:4c47ee1e$1news.home.net.pl...
a corke mialem w wieku 5 lat :)

Rekord Guinness'a ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-22 12:30:52
Autor: Kryhu
Spam:) a jakze:)
W dniu 7/22/10 9:57 AM, J_K_K pisze:

Hej

a corke mialem w wieku 5 lat :)

Rekord Guinness'a ;-)

Niestety komisji Guinnessa nie było przy poczęciu ;P
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-07-22 14:41:26
Autor: Grzegorz Rogala
Spam:) a jakze:)
Piotr May pisze:

Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Ten, no zab czasu odczuwam ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-07-22 18:43:40
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Spam:) a jakze:)
W dniu 22.07.2010 14:41, Grzegorz Rogala pisze:
Piotr May pisze:

 Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:
 http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Ten, no zab czasu odczuwam ;P

Wszystko przez abstynencję, ona potrafi człowieka wpędzić do grobu.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.madmax.riders.pl

Data: 2010-07-22 16:26:49
Autor: (pj)
Spam:) a jakze:)
W dniu 2010-07-21 08:29, Piotr May pisze:
[...]
Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:

A ja od kiedy jestem tu?

PBNW - serio

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-07-23 07:38:24
Autor: newrom
Spam:) a jakze:)
On Thu, 22 Jul 2010 16:26:49 +0200, "(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

W dniu 2010-07-21 08:29, Piotr May pisze:
[...]
Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:

A ja od kiedy jestem tu?

PBNW - serio

http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_frm/thread/6dc3f8910ce46828/32a16765e4a83595?hl=pl&ie=UTF-8&q=author:PJ+group:pl.rec.motocykle#32a16765e4a83595
31-03-2003

chyba ze wczesniej podpisywales sie jakos inaczej niz pj, wtedy se
zmien w linku PJ na to cos.

pozdr
newrom

Data: 2010-07-24 17:30:57
Autor: Piotr May
Spam:) a jakze:)
W dniu 2010-07-22 16:26, (pj) pisze:
W dniu 2010-07-21 08:29, Piotr May pisze:
[...]
Nawet Ciebie mam z przed 10 lat:

A ja od kiedy jestem tu?

PBNW - serio

a skad ja mam wiedziec ? :)
sprawdz se w archiwum PRM

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-21 01:11:47
Autor: Gr4N4c1K
Spam:) a jakze:)
Dnia 15-07-2010 o 01:16:48 NNIKA <danuta.bartkowiak@wp.pl> napisał(a):

[...]

ehh... też tak czasami mam... ostatnio po głowie chodzi mi pewien  spontaniczny spot precli, jeśli mnie pamięć nie myli, w Kampinosie.. było  to albo późną jesienią 98 albo wczesną wiosną 99. zimno i błotniście.  takie wielkie ognisko było. ktoś kiedyś wrzucił zdjęcia ale stare linki  szlag mi dawno trafił i za cholerę nie mogę sobie przypomnieć kto fotki  robił. na paru fotach moje moto było widać. jeszcze wtedy Sławek od Asi  był. coś mi się tak we łbie kolebie, że i Monika była z nami....

albo zlot pod Nidzicą na wojskowym lotnisku w kwietniu 99... kolega R2D2  mnie wyciągnął a wcześniej uratował życie za pomocą dętki w poszukiwaniu  której paru precli z połowy Polski było zaangażowanych :) upał jak  cholera, patelnia taka, że te dzisiejsze upały jeszcze słabe... nic do  picia nie zabrałem jak i większość osób. ktoś przywiózł napój "To-To" w  większych ilościach. krowie szczyny przy tym to były delicje. przynajmniej  mokre było. mam gdzieś etykietę na pamiątkę :) film z tego zlotu był. 4  kwietnia jak dziś pamiętam i te datę do końca życia zapamiętam... ale to z  innego powodu niż brak wody :)

albo impreza w 2oo gdzie taka scena z naczepy tira była... chyba  zakończenie któregoś sezonu. a może rozpoczęcie... jakieś fanty rozdawali  i ja się też na coś w nagrodę załapałem...

ehh... to były czasy...

pozdrawiam

Spam:) a jakze:)