Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !

Data: 2010-11-20 18:17:20
Autor: .
Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !
Spotkał się ktoś z takimi praktykami że dzwoni do was ktoś lub automat z numeru zastrzeżonego i gdy odbierzecie polaczenie nikt się nie odzywa.
Po rozłączeniu przychodzi sms z numeru +7421 o treści: " GRATULACJE! Zadzwonilismy do Ciebie bo dzis wytypowany numer XXXXXXXXX może wygrać 50.000 zł lub AUDI A3.
Slij za darmo LOS na 80330 Koszt 0 zl! wygrywam.net.

Sprawdzałem na wszelki wypadek stan rachunku i kosztów nie poniosłem.
Z tego co znalazłem organizatorem jest firma Playlink SA.

Właśnie szukam kontaktu aby wypisać się z tego g....
miałem pół roku spokoju gdy napisałem do innej gdy mnie spamem

Data: 2010-11-22 10:06:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-20 18:17,  . pisze:
Spotkał się ktoś z takimi praktykami że dzwoni do was ktoś lub automat z
numeru zastrzeżonego i gdy odbierzecie polaczenie nikt się nie odzywa.

   Kilka razy zdarzyło się tak, że zadzwonił automat z informacją, że zaraz otrzymam SMSa z super-hiper konkursem i z prośbą o odesłanie odpowiedniego SMSa zwrotnego.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-22 18:04:17
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-22 10:06, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-11-20 18:17, . pisze:
[...]

u mnie tez ale tylo w play. Ostatnio tez radio zet zaczal sie bawic w swojej loterii wydzwanianiem do wybranych osob

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-22 19:03:59
Autor: Piotr M
W dniu 22 lis 2010 10:06, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-11-20 18:17, . pisze:
[...]

To w świetle nowego prawa co chyba jeszcze nie weszło w życie, wystarczą dwa telefony aby oskarżyć ich o stręczycielstwo. Piszesz że kilka razy, łee, to wyrok murowany :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-11-22 10:21:39
Autor: VSS
Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !
W wiadomości:ic8vr0$2jdd$1@newsread1.aster.pl,
 . <niemam@meila.pl> nastukał:
Spotkał się ktoś z takimi praktykami że dzwoni do was ktoś lub
automat z numeru zastrzeżonego i gdy odbierzecie polaczenie nikt się

ja z założenia nie odbieram numerów zastrzeżonych. jak ktoś chce ze mna pogadac niech się wyświetla.

--
VSS

Data: 2010-11-22 11:56:40
Autor: J.F.
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icdcn8$bdp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak swierdza ze takich jest duzo, to beda sie wyswietlac.
I moze nawet to bedzie numer 70-0xxxx.

Poza tym oni z przyjemnoscia nagraja ci sie na poczte - wazne zebys dostal informacje, widac sporo starych babc sms nie czyta.

J.

Data: 2010-11-22 14:04:16
Autor: VSS
Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !
W wiadomości:icdi99$5ah$1@news.onet.pl,
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> nastukał:
Jak swierdza ze takich jest duzo, to beda sie wyswietlac.
I moze nawet to bedzie numer 70-0xxxx.

takich tez nie odbieram

Poza tym oni z przyjemnoscia nagraja ci sie na poczte - wazne zebys
dostal informacje, widac sporo starych babc sms nie czyta.

od początku istnienia telefonii komórkowej w posce mam telefon i nigdy nie miałem włączonej poczty głosowej. uważam to za stratę czasu i pieniędzy.

--
VSS

Data: 2010-11-22 14:25:16
Autor: J.F.
[...]

Kazdy ma swoj gust.
Ja tam  poczte mam wlaczona - jak juz sie ktos nagrywa, to widac ma wazny interes.
Przy obecnym nasileniu spamerskich telefonow to jakos zupelnie nie przeszkadza - czytaj - jak ktos niepozadany raz na rok zadzwoni to nie zbiednieje :-)

J.

Data: 2010-11-22 15:56:49
Autor: niusy.pl
Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Twój czy spamera ?

Przy obecnym nasileniu spamerskich telefonow to jakos zupelnie nie przeszkadza - czytaj - jak ktos niepozadany raz na rok zadzwoni to nie zbiednieje :-)

Czasu nie szkoda ?

Data: 2010-11-22 22:40:45
Autor: J.F.
Spam konkursowy sms teraz już dzwoniš !
On Mon, 22 Nov 2010 15:56:49 +0100,  niusy.pl wrote:
[...]

Na ten jeden niepotrzebny telefon rocznie ? Brak waznego kontaktu moze mnie kosztowac znacznie wiecej.

J.

Data: 2010-11-23 09:36:02
Autor: niusy.pl
[...]

Minął już rok ?

Brak waznego kontaktu moze mnie kosztowac znacznie wiecej.

Jak to jest, że kiedyś ludzie telefonów w ogóle nie mieli i żyli a teraz jak jednego połączenia na rok nie odbiorą to mają problem ? Z odbierania telefonów żyją ?

Data: 2010-11-23 18:38:22
Autor: animka
Spam konkursowy sms teraz juĹź dzwoniĹĄ !
W dniu 2010-11-23 09:36, niusy.pl pisze:

UĹźytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Ja tam  poczte mam wlaczona - jak juz sie ktos nagrywa, to widac ma
wazny
interes.
TwĂłj czy spamera ?

[...]

W telefonie pokazuje się przecież numer telefonu osoby która dzwoniła. Można oddzwonić. Jak ktoś ma numer zastrzeżony to żadna strata. Niech sobie zadzwoni jeszcze raz.

--
animka

Data: 2010-11-28 16:56:58
Autor: J.F.
On Tue, 23 Nov 2010 09:36:02 +0100,  niusy.pl wrote:
[...]

Na komorke to nie pamietam zeby w ogole dzwonili, za drogo jeszcze.

Brak waznego kontaktu moze mnie kosztowac znacznie wiecej.
Jak to jest, że kiedyś ludzie telefonów w ogóle nie mieli i żyli

Zyli tak jak warunki pozwalaly - ot chocby jak listonosz mowil
"telegram" to sie myslalo "kto umarl", czy czekalo sie na dworcu
godzinami.

a teraz jak jednego połączenia na rok nie odbiorą to mają problem ?

A kto powiedzial ze raz na rok ? spamu na komorki jest raz na rok,
potrzebnych polaczen moze byc wiecej.
A nawet jak raz na 5 lat zona zadzwoni ze samochod sie zepsul, to i
tak mozesz na tym zarobic wiecej niz cie odbieranie "kosztuje".

Z odbierania telefonów żyją ?

No wiesz, jak popatrzylem w liczniki .. najbardziej to by mi sie chyba
oplacalo przejsc na prepaid i wlaczyc jakas usluge zwotna :)

J.

Data: 2010-11-22 14:30:01
Autor: grin

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icdpoo$qlr$1inews.gazeta.pl...
od początku istnienia telefonii komórkowej w posce mam telefon i nigdy nie miałem włączonej >poczty głosowej. uważam to za stratę czasu i pieniędzy.

U niektórych operatorów poczta głosowa jest darmo
Ja wiele lat miałem załączoną, ale wyłączyłem, bo wielu nie umie, nie chce używać. Co mi po informacji na poczcie głosowej "proszę oddzwonić" jak delikwent nie powiedział kim jest, o co chodzi, ani numeru nie podał dzwoniąc z wewnętrznego jakieś centralki, a dzwonienie na ukazujący się jest bez sensu.
Poczta głosowa byłaby wygodna, bo wiele spraw nie wymaga natychmiastowej reakcji, ani sensowna odpowiedź nie jest możliwa natychmiast. Na akwizytorów poczta jest w sam raz

Data: 2010-11-26 12:15:34
Autor: Ryszard G.
Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !

[...]
[...]

A ja chciałbym aby automatycznie takie połączenie było odrzucane z odpowiednim tekstem,
czy jakaś sieć ma taką usługę?

pzdr., R.G.

Spam konkursowy sms teraz już dzwonią !