Spam sprzedam Rover 416 3500zl

Data: 2011-05-18 08:49:54
Autor: Marek
Spam sprzedam Rover 416 3500zl
Witam sprzedam Rover 416 1996r sedan stan b. dobry kontakt 695705855
lub mail pozdrawiam

Data: 2011-05-18 17:54:54
Autor: Lewis
W dniu 2011-05-18 17:49, Marek pisze:
Witam sprzedam Rover 416 1996r sedan stan b. dobry kontakt 695705855
lub mail pozdrawiam

Pomijając już fakt ogłoszeniowego charakteru Twojego posta, wyobraź sobie że chcesz kupić samochód np mazda 3.
Widzisz ogłoszenie:
Sprzedam mazda 3 2002r stan dbd. i podany nr telefonu...

Jak myślisz nie brakuje tu czegoś?
Chcesz żeby setki szukających takich aut dzwonili i pytali jaki silnik, jakie wyposażenie, kolor, wypadkowość itd... po czym jak dowiadują się że np diesel a chcą benzynę albo odwrotnie, natychmiast się rozłączali?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-18 09:06:05
Autor: Marek
Spam sprzedam Rover 416 3500zl

A no wsumie fakt ale to tak na szybkiego:)
A wiec rover 416 benzyna 1.6 1996r
Kolor zielony metalik kremowa welurowa tapicerka, wspomaganie,
klimatyzacja, dwie poduszki, przebieg 220tys do oplat pozdrawiam

Data: 2011-05-18 18:13:30
Autor: J_K_K
Spam sprzedam Rover 416 3500zl
Uzytkownik "Marek" <marek28062@wp.pl> napisal w wiadomosci news:d3eab08a-c54c-4462-b9f5-a4d02076f64cp13g2000yqh.googlegroups.com...

A no wsumie fakt ale to tak na szybkiego:)

Na bardzo szybkiego: typ nadwozia, ilosc drzwi, moc
i najwazniejsze: PO KTÓREJ STRONIE KIEROWNICA ???

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-18 09:15:43
Autor: Marek
On 18 Maj, 18:13, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Uzytkownik "Marek" <marek28...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:d3eab08a-c54c-4462-b9f5-a4d02076f64cp13g2000yqh.googlegroups.com...

> A no wsumie fakt ale to tak na szybkiego:)

Na bardzo szybkiego: typ nadwozia, ilosc drzwi, moc
i najwazniejsze: PO KT REJ STRONIE KIEROWNICA ???

Pzdr

JKK

Sedan to raczej piecio drzwiowy kierownica po lewej i chyba 115km.

Data: 2011-05-18 18:16:38
Autor: Lewis
W dniu 2011-05-18 18:15, Marek pisze:
[...]

No właśnie sedan to raczej 4 :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-18 09:17:29
Autor: Marek
Spam sprzedam Rover 416 3500zl

No wła¶nie sedan to raczej 4 :D

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam

Moze byc:) Za te pieniadze szkoda sie rozpisywac:D

Data: 2011-05-18 18:22:03
Autor: Lewis

Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Moze byc:) Za te pieniadze szkoda sie rozpisywac:D

Jeżeli już faktycznie chcesz sprzedać takie auto a nie pochwalić się że masz to wypadałoby wykazać odrobinę wkładu i stworzyć dobre ogłoszenie, które przekaże podstawowe informacje o aucie i potencjalny klient dzwoniąc będzie mógł jedynie zapytać kiedy i gdzie może je obejrzeć. ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-18 09:23:59
Autor: Marek
On 18 Maj, 18:22, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

masz to wypadałoby wykazać odrobinę wkładu i stworzyć dobre ogłoszenie,
które przekaże podstawowe informacje o aucie i potencjalny klient
dzwoni±c będzie mógł jedynie zapytać kiedy i gdzie może je obejrzeć. ;)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Podstawa jest reszta tel

Data: 2011-05-18 16:35:03
Autor: to
Spam sprzedam Rover 416 3500zl
begin Marek
Podstawa jest reszta tel

W życiu bym nie kupił auta od kogoś, komu nie chce się nawet napisać normalnego ogłoszenia... żenada. Nie wspomnę już o tym, że ta grupa to nie miejsca na ogłoszenia.

Data: 2011-05-18 17:36:05
Autor: Waldek Godel
Spam sprzedam Rover 416 3500zl
Dnia Wed, 18 May 2011 09:23:59 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Podstawa jest reszta tel

Podstaw± jest wysyłanie ogłoszenia w miejsce dla ogłoszeń, a nie chamski i
wie¶niacki spam w miejscu, gdzie jest to zabronione.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-05-18 20:09:39
Autor: Paweł W.
Spam sprzedam Rover 416 3500zl

Podstaw± jest wysyłanie ogłoszenia w miejsce dla ogłoszeń, a nie chamski i
wie¶niacki spam w miejscu, gdzie jest to zabronione.

Witam

Wiem, wiem, że to spam, ale kiedy¶, kiedy alledrogo i inne tego typu kiełkowały to można tu było autko kupić lub sprzedać ;-)

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-05-18 20:26:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 May 2011 20:09:39 +0200, Paweł W. napisał(a):

Wiem, wiem, że to spam, ale kiedy¶, kiedy alledrogo i inne tego typu kiełkowały to można tu było autko kupić lub sprzedać ;-)

Kiedy¶ tu było dosyć kulturalnie i dawało się podyskutować o różnych
sprawach. I co z tego?

Data: 2011-05-18 21:31:45
Autor: venioo
W dniu 2011-05-18 21:26, Waldek Godel pisze:
[...]

Kiedys to babcia partyzantom do lasu kartofle nosila ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-20 19:24:08
Autor: Michał Gut
Spam sprzedam Rover 416 3500zl
Kiedys to babcia partyzantom do lasu kartofle nosila ;)

LOL

pl.ogloszenia.sprzedam

Spam sprzedam Rover 416 3500zl