Spam telefoniczny - ogólnopolska pula n umerów

Data: 2009-06-02 12:56:54
Autor: Animka
Spam telefoniczny - ogólnopolska pula n umerów
Jon Don Ton pisze:
Widze, ze tu jest troche wątków:
http://groups.google.com/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=spam+telefoniczny&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.google.com

ale dzisiaj zapytalem jednego takiego telefonującego skąd ma numer firmy,
stwierdził, że z Ogólnopolskiej Puli Numerów, którą legalnie rozdaje UKE
www.uke.gov.pl
same numery rozdaje bez danych abonentów.
Niestety nikt z tej instytucji a łączyli mnie z kilkoma osobami nie
słyszał o czymś takim, więc podejrzewam, ze telemarketer po prostu dostał
taką wersję "kitu" do wciskania ciekawskim.

Swoją drogą to ciekawe pomysły na ukrucenie spamu telefonicznego w
archiwalnych wątkach.
Nie da się tego zlikwidowac. Po to jest telefon w firmie, aby się do firmy
dodzwonić i każdy może zadzwonić chociażby przez pomyłkę.

Do mnie też jacyś ludzie dzwonili i mówili, że bazę danych maja z Orange.
--
animka

Data: 2009-06-02 13:13:48
Autor: Liwiusz
Animka pisze:

Do mnie też jacyś ludzie dzwonili i mówili, że bazę danych maja z Orange.

   E tam, trollowali!

--
Liwiusz

Data: 2009-06-02 13:44:55
Autor: Animka
Liwiusz pisze:
Animka pisze:

Do mnie też jacyś ludzie dzwonili i mówili, że bazę danych maja z Orange.

   E tam, trollowali!

Proponowali mi ubezpieczenie (za 59 gr.dziennie) Wypłata w razie pobytu w szpitalu.

--
animka

Data: 2009-06-02 13:48:05
Autor: Liwiusz
Animka pisze:
Liwiusz pisze:
Animka pisze:

Do mnie też jacyś ludzie dzwonili i mówili, że bazę danych maja z Orange.

   E tam, trollowali!

Proponowali mi ubezpieczenie (za 59 gr.dziennie) Wypłata w razie pobytu w szpitalu.

   I co? Niekorzystna oferta?

--
Liwiusz

Data: 2009-06-02 13:57:25
Autor: Dziadek Mroz
Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów
Proponowali mi ubezpieczenie (za 59 gr.dziennie) Wypłata w razie pobytu w szpitalu.

Oj jak by twoje posty przeczytali to twoja składka urosłaby do 590pln dziennie

DM

Data: 2009-06-02 17:26:57
Autor: Animka
Liwiusz pisze:
Animka pisze:
Liwiusz pisze:
Animka pisze:

[...]

Najpierw poinformowano mnie, że rozmowa jest nagrywana. Tak się zastanawiam po co.
Powiedzialam im, że nie wybieram się do szpitala.

--
animka

Data: 2009-06-02 20:24:08
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:48:05 +0200, Liwiusz napisał(a):

Proponowali mi ubezpieczenie (za 59 gr.dziennie) Wypłata w razie pobytu
w szpitalu.

   I co? Niekorzystna oferta?

Pewnie nie powiedzieli Animce który to miałby być szpital.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Spam telefoniczny - ogólnopolska pula n umerów