Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów

Data: 2009-06-02 03:49:04
Autor: SzalonyKapelusznik
Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów
On 2 Cze, 12:36, "Jon Don Ton" <jondon...@gmail.com> wrote:

Swoją drogą to ciekawe pomysły na ukrucenie spamu telefonicznego w
archiwalnych wątkach.
Nie da się tego zlikwidowac. Po to jest telefon w firmie, aby się do firmy
dodzwonić i każdy może zadzwonić chociażby przez pomyłkę.

Pozdrawiam

Firmowy telefon wyciagaja z urzedow. Takie dane sa ogolnodostepne.

Baza prywatnych abonentow to cos innego.

Szkoda ze nie zapisales jaka to firma ma z UKE dane. Mozna by naslac
na nich Giodo i policje.

Data: 2009-06-02 12:50:24
Autor: Liwiusz
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

   Za co? Za zbieranie numerów telefonów? To nie jest karalne.

--
Liwiusz

Data: 2009-06-02 08:02:24
Autor: SzalonyKapelusznik
On 2 Cze, 12:50, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]

> na nich Giodo i policje.

   Za co? Za zbieranie numerów telefonów? To nie jest karalne.

A celowe wprowadzenie w blad co do pochodzenia bazy?

Data: 2009-06-02 17:04:26
Autor: spp
Spam telefoniczny - ogólnopolska pula n umerów
SzalonyKapelusznik pisze:

A celowe wprowadzenie w błąd co do pochodzenia bazy?

Możesz się poskarżyć przełożonemu telefonisty. Albo nawet przełożonemu przełożonego. :)
I nic więcej. :(

--
spp

Data: 2009-06-02 09:26:15
Autor: SzalonyKapelusznik
On 2 Cze, 17:04, spp <s...@op.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> A celowe wprowadzenie w błąd co do pochodzenia bazy?

Możesz się poskarżyć przełożonemu telefonisty. Albo nawet przełożonemu
> [...]

Ciekawe w sumie jakby to wyszlo. Mam prawo przeciez edytowac i usuwac
takie dane (zakladam ze maja nr. telefonu i dodatkowe informacje) a
kiedy oni podaja nieisteniejac zrodlo uniemozliwiaja mi to.

Data: 2009-06-02 13:24:45
Autor:
Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów
Szkoda ze nie zapisales jaka to firma ma z UKE dane.

Kiedyś tez to słyszałem od osób, które przedstawiały się jako xxx firma  Welmax lub xxx Lama Gold. Pierwsi na pół roku się uspokoili po awanturze, teraz znowu wraca do normy. Lama Gold ma w kompletnie du..ie przetwarzanie danych osobowych, tak odpowiedzieli.

Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów