Spam w bankach czyli adblock nie daje rady :-(

Data: 2012-06-19 12:01:33
Autor: Papkin
Spam w bankach czyli adblock nie daje rady :-(
W Aliorze to samo (na razie jedna reklama, jedna przeszkoda na drodze od zalogowania do zobaczenia salda), mbank spamuje chyba tylko w poczcie wewnetrznej (tych wiadomosciach na stronie) co jeszcze ujdzie.

A inne banki? BZWBK ma az 3 przeszkody reklamowe, lider?

Data: 2012-06-19 19:05:18
Autor: xbartx
Dnia Tue, 19 Jun 2012 12:01:33 +0200, Papkin napisał(a):

[...]

Chyba tak. Ja trochę korespondowałem z Aliorem w tej sprawie ale oni twierdzą, że to nie jest reklama skierowana do mnie. Rozumiesz. Loguje się na swój unikalny login i hasło ale to nie do mnie to koło mnie ;)
Może trzeba zainteresować kogoś bardziej obeznanego w paragrafach i w ogóle tudzież jakiegoś regulatora?

--
xbartx

Data: 2012-06-19 21:12:06
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4fe04dfe$1news.home.net.pl...
[...]

raiffaisen - jedna do kilku "wiadomości" (na te wiadomości nei można im odpowiedzieć ani wysłać do nich wiadomosci).
KB  karmi mnie od jakiegoś czasu dwiema wiadomosciami + mam juz kilkadziesiąt nieprzeczytanych "wiadomnosci" od banku, których nie czytam w ogóle, są schowane.

Spam w bankach czyli adblock nie daje rady :-(