Spamer codzienny II

Data: 2010-04-02 11:24:17
Autor:
Spamer codzienny II

http://www.grupy.banzaj.pl/uwaga,na,mkarwana,23,1331085,2010_01.html

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/cf2b8d3a78c44f8a/cdd0d805f84175bf?lnk=raot

http://www.grupy.banzaj.pl/listy,kupy,4,23,1258888,2009_06.html

tu sie tez na nim poznali

http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2010-02/msg02286.html

http://www.group-archive.com/c_6207476041045331688_s_mkarwana%20i%20jego%20g%F3wnoposty.html

w 2008 godnili go z grup

http://horyzonty.org/psh/download/mkarwan_hiszpania.txt

a tak szalal w 2007

http://www.zakladaniefirmy.pl/grupy/pl;soc;polityka,watek,627694.html

a tu jako senior

http://www.grupy.senior.pl/Re-WOSP-wnioski,p,266560,3.html

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-02 11:49:53
Autor: Grzegorz Z.
Spamer codzienny II
Dnia Fri, 02 Apr 2010 11:24:17 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

http://www.grupy.banzaj.pl/uwaga,na,mkarwana,23,1331085,2010_01.html

Mimo wszystko napiszÄ™ ĹĽe to co robisz jest... zabawne.

Sugerujesz ĹĽe wszyscy inni z psp teĹĽ siÄ™ pozapisywali na te "fora" co i
mkarwan?

Pomyśl...

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-04-02 12:08:20
Autor:
Spamer codzienny II
On Fri, 2 Apr 2010 11:49:53 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Mimo wszystko napiszę że to co robisz jest... zabawne.

 na pewno ;o)))

Sugerujesz że wszyscy inni z psp też się pozapisywali na te "fora" co i
mkarwan?

 gdzie napisalem, ze ktos sie pozapisywal ?  po prostu koles jest znany z tego, ze jest  wyjatkowo upierdliwy. jak mucha latem ;o))

Pomy¶l...

 wlasnie...
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-02 12:54:12
Autor: Grzegorz Z.
Spamer codzienny II
 gdzie napisalem, ze ktos sie pozapisywal ?  po prostu koles jest znany z tego, ze jest  wyjatkowo upierdliwy. jak mucha latem ;o))

Po prostu wielu ludzi pozakładało sobie dostęp do grup przez WWW.

Do nich masz pretensje czy do mkarwana?

A może do Googli że indeksuj± te ich strony i posty mkarwana na nich
znajdujesz?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-02 15:11:25
Autor:
Spamer codzienny II
On Fri, 2 Apr 2010 12:54:12 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  gdzie napisalem, ze ktos sie pozapisywal ? >  po prostu koles jest znany z tego, ze jest >  wyjatkowo upierdliwy. jak mucha latem ;o))

Po prostu wielu ludzi pozakładało sobie dostęp do grup przez WWW.

 kazdy ma prawo.

Do nich masz pretensje czy do mkarwana?

 do nikogo.

A może do Googli że indeksuj± te ich strony i posty mkarwana na nich
znajdujesz?

 czegos nie rozumiesz?  mkarawan pisuje gdzie sie da, a na psp prowadzi statystyki spamu ;o).

--

 HeSk

Data: 2010-04-02 18:29:19
Autor: Grzegorz Z.
Spamer codzienny II
 czegos nie rozumiesz?  mkarawan pisuje gdzie sie da, a na psp prowadzi statystyki spamu ;o).

Pisuje w Usenecie na paru grupach. Czy to Ľle?

ZnajdĽ mi gdzie¶ jaki¶ "post" mkarwana który nie będzie kopi± jego pisania
z Usenetu.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-02 21:17:21
Autor: konserwator
Spamer codzienny II

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9adbr517l03ipd818i9brg7ssi1ga8hqme4ax.com...