Spamera Zatrudnie

Data: 2010-11-06 11:04:08
Autor: GrawerGift
Spamera Zatrudnie
Spamera Zatrudnie Na poczatek sprostowanie : nie neguje ze nadajac tytuł liczyłem na duzą ogladalność posta bo z praktyki wiadomo chyba ze taki tytuł przyciaga uwagę.
jeśli ktos sie poczuł zawiedziony to przepraszam .....mu nie powiem bo taki był cel - ZAINTRYGOWAĆ ,a nie ukrywam ze swoja propozycja współpracy chcę i zaintrygowac i zainteresowac jak najwieksze grono i potencjalnych odbiorców i potencjanych wspołpracowników Wprowadzm na rynek nowy towar - WIZYTÓWKI MATALOWE wykonane z takich materiałów jak stal kwasoodporna a w planach i alpaka ( nowe srebro ) i brąz.

W związku z tym poszukuję osoby do współpracy w dziedzinie reklamy i pozyskiwania klientów miedzy innymi poprzez mailing ale nie tylko .
I gwoli wyjasnienia : nie chodzi mi o seryjne rozsyłanie maili z bazy kupionej w necie , bo to byłby własnie ten SPAM tytułowy .
Chodzi o selektywny wybór klienta ale i o przedstawienie mu SPERSONALIZOWANEJ OFERTY.

Krótko mówiac klient nie dostaje ,,seryjniaka " rozsyłanego z automatu ale dostaje wizualizacje ( A NIE TYLKO PROJEKT ) swojej wizytówki Z JEGO LOGO , Z JEGO DANYMI , NA SWÓJ ADRES I najchetniej wiec osoba chętna do wspołpracy potrafiła chociaz czesc tego co potrzebne jest na tak organizowana akcję ,,SPAMERSKĄ " zrobić a mianowicie :
- corel - przygotowanie wstepne projektu - 3dmax - zrobienie wizualizacji - poszukanie targetu o okreslonym profilu - i najwazniejsze WYSŁANIE MAILA Jesli wiec chociaz jedna z tych czynnosci jestes potencjalny wspopracowniku gotów zrobić , to własnie masz szanse na wspołprace z z firmą która nie zajmuje się wyłacznie sprzedazą chinszczyzny A STARA SIĘ ZROBIC COŚ INNEGO niz sprzedaz tanich gadzetów .

kontakt http://www.wm.nd.pl/

a z uwagi na nawał pracy i całodobowe ślęcznie na kompie najlepiej skypem grawergift --

Data: 2010-11-10 07:57:09
Autor: GrawerGift
Spamera Zatrudnie
  http://www.wm.nd.pl/

ponieważ mam pytania odnosnie formy zatrudnienia wiec wyjasniam :
generalnie praca na umowe lub o dzieło  ALE mozliwe równiez zatrudnienie na etat tyle ze proszę o sugestie jak moge spradzić jakość i ilosc wykonanej pracy jesli ta osoba pracuje w domu ?

--

Spamera Zatrudnie