Spamerscy durnie w psp

Data: 2009-04-20 09:44:51
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp
Mamy pięciu durni (delikatnie mówiąc) spamujących psp.
Uruchamiają kilka nowych wątków, często jeden za drugim.
Są to:
- cirrus (pieprzykowski)
- antyanatinae (kałecki)
- hesk
- wawa
- no i kupa.
Jak długo pozostali uczestnicy psp będą tolerować tych durni i to co robią?

Data: 2009-04-20 10:39:16
Autor: konserwator
Spamerscy durnie w psp
mkarwan wrote:
[...]

a co ty masz do wawy?
daje swieze miesko o przekretach z PO do poczytania....

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski!

Data: 2009-04-20 17:21:18
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gshcfa$k4v$1atlantis.news.neostrada.pl...
mkarwan wrote:
[...]

Pięć nowych wątków jeden po drugim, później wątek mirra i znowu jego.
To jest spamowanie.

Data: 2009-04-20 10:59:30
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

- cirrus (pieprzykowski)
- antyanatinae (kałecki)
- hesk
- wawa
- no i kupa.

Wole spamerow niz konfidentow...

Data: 2009-04-20 11:10:41
Autor: Piotr
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 10:59:30 +0200, Neko napisał(a):

Wole spamerow niz konfidentow...

Tez mi wybór... Nie lepiej ani to, ani to?
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 11:17:58
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Tez mi wybór... Nie lepiej ani to, ani to?

Zwykle wybiera sie mniejsze zlo. Nie ma idealnych rozwiazan.

Z dwojga zlego wole spamera.

Spamer nie zniszczyl nikomu zycia. Przez spamera nikt nie dostal
pałą w leb. Przez spamera nikomu nie zlamano reki. Przez spamera
nikt nie wyladowal w wiezieniu.

A przez konfidenta owszem.

Data: 2009-04-20 11:27:48
Autor: Piotr
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 11:17:58 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Idealizujesz spamerów, he, he, i wychodzi z tego, że taki Kupenstein
nikomu nie szkodzi, co jest oczywistą nieprawdą.
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 11:41:46
Autor: Panslavista
Spamerscy durnie w psp

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Spamer nie zniszczyl nikomu zycia. Przez spamera nikt nie dostal
pałą w leb. Przez spamera nikomu nie zlamano reki. Przez spamera

To dlaczego jesteś na liscie płac Mosadu?

Data: 2009-04-20 12:21:51
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

To dlaczego jesteś na liscie płac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Data: 2009-04-20 12:40:42
Autor: jadrys
Spamerscy durnie w psp
Neko pisze:
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

To dlaczego jesteś na liscie płac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-20 12:43:06
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

Jak to nie placi? Za darmo pracuja?

Placi, placi i to duze pieniadze...

Data: 2009-04-20 13:00:31
Autor: jadrys
Spamerscy durnie w psp
Neko pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

Jak to nie placi? Za darmo pracuja?

Placi, placi i to duze pieniadze...

Obowiązkiem każdego Żyda jest praca na rzecz Izraela (za darmo).. fundusze mosad ma ogromne, ale opłacają z nich wyłącznie gojów..

Data: 2009-04-20 13:17:02
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w

Obowiązkiem każdego Żyda jest praca na rzecz Izraela (za darmo).. fundusze mosad ma ogromne, ale opłacają z nich wyłącznie gojów..

A ja mowie ze dostaja kase za prace...

Data: 2009-04-20 17:01:10
Autor: CYC
Spamerscy durnie w psp

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:gshjf9$26f$2news.task.gda.pl...
Neko pisze:
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

To dlaczego jesteś na liscie płac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

Placi , placi !! tylko naszymi pieniedzmi !.

cyc

Data: 2009-04-20 12:37:46
Autor: cirrus
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gshdll$mt1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To mkarwan to konfident, dla mnie raczej kretyn.

--
stevep

Data: 2009-04-20 17:23:44
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gshgv8$nhr$1news.vectranet.pl...
[...]

Widocznie ciebie uważają za konfidenta i kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny spamerze.

Data: 2009-04-20 11:30:03
Autor: Grzegorz Z.
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:44:51 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Wolność słowa Urwan. Wolność słowa. Nie po to walczyliśmy z komuną, byś ty
dzisiaj decydował komu wolno się wypowiadać na psp a komu nie. Mam ci zacytować twoje skomlenie z p.n.a. gdy cancelowano twoje posty? Domagałeś się swobody dla swoich wypowiedzi, odmawiasz jej innym?

Znowu zrobiłeś z siebie durnia, ale jakoś mnie to nie dziwi.

Data: 2009-04-20 11:50:49
Autor: Piotr
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 11:30:03 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Wolność słowa Urwan. Wolność słowa. Nie po to walczyliśmy z komuną, byś ty
dzisiaj decydował komu wolno się wypowiadać na psp a komu nie.

Raczej samowola słowa, zgrzesiu.
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 12:16:00
Autor: Grzegorz Z.
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 11:50:49 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

A co różni jedno od drugiego?

Data: 2009-04-20 12:38:54
Autor: cirrus
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:p8hlvnvmx531.289dl04pnqll.dlg40tude.net...
[...]

To ciągotki komucha, trudno się dziwić.

--
stevep

Data: 2009-04-20 12:41:14
Autor: antyanatinae
Spamerscy durnie w psp
[...]

To ten kretyn mkarwan  jeszcze żyje?

P.
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-20 15:44:11
Autor: raff
Spamerscy durnie w psp
[...]

Jacek, nie zabieraj chleba Stefusiowi.

R.

Data: 2009-04-20 16:23:17
Autor: cirrus
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gshjgc$ap9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiesz, ze kretyni maja twardy żywot i trudno ich dobić.

--
stevep

Data: 2009-04-20 17:25:39
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gshu62$4c3$1news.vectranet.pl...
[...]

Co widać dobitnie na twoim przykładzie.

Data: 2009-04-20 17:24:59
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp

[...]

Ciebie tez uważają za kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Data: 2009-04-20 12:36:57
Autor: cirrus
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsh9cr$d41$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak długo jak na psp będą takie bezmózgowia jak mkarwan.

--
stevep

Data: 2009-04-20 17:26:45
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gshgtn$nhq$1news.vectranet.pl...
[...]

Uważają cie za bezmuzgowie, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych dosiebie, nie każdy jest ci podobny

Data: 2009-04-20 17:30:26
Autor: Mirek
Spamerscy durnie w psp
mkarwan pisze:
[...]

Karwan, skończ z tymi idiotycznymi responsami, bo wszyscy mają Cię za
durnia. Poważnie.

Data: 2009-04-20 13:50:31
Autor: matusm
Spamerscy durnie w psp

[...]

Oni sa tylko dowodem na to  ze nadal,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-20 17:49:50
Autor: Fripon
Spamerscy durnie w psp
On Mon, 20 Apr 2009 09:44:51 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Mamy pi?ciu durni (delikatnie mówi?c) spamuj?cych psp.
Uruchamiaj? kilka nowych w?tków, cz?sto jeden za drugim.
S? to:
- cirrus (pieprzykowski)
- antyanatinae (ka?ecki)
- hesk

 takis bohater? no idz na sciepe i tam sie popisuj sklerotyku.
 ciagle jeczysz ze "pejsaci" kasuja ci posty ;o)))

- wawa
- no i kupa.

 sam jestes antyzydowski duren piszacy ciagle o pejsach ;o)))
 wg ciebie wszystko co nie odpowiada twoim pogladom to spam?

Jak d?ugo pozostali uczestnicy psp b?d? tolerowa? tych durni i to co robi??

 te, chrzczony ateisto. co jeszcze wymyslisz? czasy twego prlu szlag
 trafil i czy sie ci pododoba czyni KAZDY moze sobie pisac na psp
 i rozpoczynac tyle watkow ile zechce. ponial, domorosly cenzorze?

 nie bede cie gnebic, zrobia to za mnie inni. poczytaj sobie
 i wyciagnij wnioski zanim kolejny raz rozedrzesz jape na psp.

 --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

Spamerscy durnie w psp