Spamerscy durnie w psp

Data: 2009-04-20 10:59:30
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

- cirrus (pieprzykowski)
- antyanatinae (kałecki)
- hesk
- wawa
- no i kupa.

Wole spamerow niz konfidentow...

Data: 2009-04-20 11:10:41
Autor: Piotr
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 10:59:30 +0200, Neko napisał(a):

Wole spamerow niz konfidentow...

Tez mi wybór... Nie lepiej ani to, ani to?
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 11:17:58
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Tez mi wybór... Nie lepiej ani to, ani to?

Zwykle wybiera sie mniejsze zlo. Nie ma idealnych rozwiazan.

Z dwojga zlego wole spamera.

Spamer nie zniszczyl nikomu zycia. Przez spamera nikt nie dostal
pał± w leb. Przez spamera nikomu nie zlamano reki. Przez spamera
nikt nie wyladowal w wiezieniu.

A przez konfidenta owszem.

Data: 2009-04-20 11:27:48
Autor: Piotr
Spamerscy durnie w psp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 11:17:58 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Idealizujesz spamerów, he, he, i wychodzi z tego, że taki Kupenstein
nikomu nie szkodzi, co jest oczywist± nieprawd±.
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 11:41:46
Autor: Panslavista
Spamerscy durnie w psp

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

Spamer nie zniszczyl nikomu zycia. Przez spamera nikt nie dostal
pał± w leb. Przez spamera nikomu nie zlamano reki. Przez spamera

To dlaczego jeste¶ na liscie płac Mosadu?

Data: 2009-04-20 12:21:51
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

To dlaczego jeste¶ na liscie płac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Data: 2009-04-20 12:40:42
Autor: jadrys
Spamerscy durnie w psp
Neko pisze:
UĆŒytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisaƂ

To dlaczego jesteƛ na liscie pƂac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Mosad ĆŒydom za usƂugi raczej nie pƂaci..

--
Linuks to system dla myƛlących uĆŒytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĆŒ ja

Linux à€•à„‡ à€à€• à€Șà„à€°à€€à€żà€­à€Ÿà€¶à€Ÿà€Čà„€ à€čà„ˆ

à€źà„ˆà€‚ à€­à„€à„€

Data: 2009-04-20 12:43:06
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

Jak to nie placi? Za darmo pracuja?

Placi, placi i to duze pieniadze...

Data: 2009-04-20 13:00:31
Autor: jadrys
Spamerscy durnie w psp
Neko pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w

Mosad ĆŒydom za usƂugi raczej nie pƂaci..

Jak to nie placi? Za darmo pracuja?

Placi, placi i to duze pieniadze...

Obowiązkiem kaĆŒdego Ć»yda jest praca na rzecz Izraela (za darmo).. fundusze mosad ma ogromne, ale opƂacają z nich wyƂącznie gojĂłw..

Data: 2009-04-20 13:17:02
Autor: Neko
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w

Obowi±zkiem każdego Żyda jest praca na rzecz Izraela (za darmo).. fundusze mosad ma ogromne, ale opłacaj± z nich wył±cznie gojów..

A ja mowie ze dostaja kase za prace...

Data: 2009-04-20 17:01:10
Autor: CYC
Spamerscy durnie w psp

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gshjf9$26f$2news.task.gda.pl...
Neko pisze:
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

To dlaczego jeste¶ na liscie płac Mosadu?

To przeciez pan jest Zydem a nie ja.

Mosad żydom za usługi raczej nie płaci..

Placi , placi !! tylko naszymi pieniedzmi !.

cyc

Data: 2009-04-20 12:37:46
Autor: cirrus
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gshdll$mt1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To mkarwan to konfident, dla mnie raczej kretyn.

--
stevep

Data: 2009-04-20 17:23:44
Autor: mkarwan
Spamerscy durnie w psp
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:gshgv8$nhr$1news.vectranet.pl...
[...]

Widocznie ciebie uważaj± za konfidenta i kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny spamerze.

Spamerscy durnie w psp