Spamerstwo jest legalne orzekł Sąd Okręgowy

Data: 2019-01-31 09:40:35
Autor: n
Spamerstwo jest legalne orzekł Sąd Okręgowy
Myślę, że telemarketerzy powinni podzwonić na prywatne komórki sędziów.
Najlepiej podczas rozprawy.
Nic tak nie kształtuje świadomości, jak własna d... .
W ostatnich latach:
Przewodniczacy wydziałów w sądach zaprzestali przyjmowania petentów w wyznaczony dzień tygodnia/miesiąca;
Numery telefonów do wydziałów sądów przestały być publikowane;
Itp. itd.

PS. Czy wzywam do hejtu??

-- -- -
Sąd przyznał rację.

Data: 2019-01-31 01:22:58
Autor: przemek.jedrzejczak
Spamerstwo jest legalne orzekł Sąd Okręgowy
-- PS. Czy wzywam do hejtu??

czy ja wiem ? w spoleczenstwie utrwalil juz sie chyba poglad ze debilem moze byc kazdy nawet sedzia :-)

Spamerstwo jest legalne orzekł Sąd Okręgowy