Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie

Data: 2017-01-21 10:23:30
Autor: Karol
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
Art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne niby jest, a telemarketing nadal ma
się dobrze. Ciągle wydzwaniają naciągacze na garnki, ubezpieczenia,
inwestycje. Mówią, że numer wylosowany. Natomiast art. 172 zabrania
wykorzystywania automatycznych systemów wywołujących.

Wystarczy w google wpisać nr telefonu i da się znaleźć strony gdzie ludzie
wymianiją się informacją który nr tel jest spamera. Ci także nie śpią, jak
numer już jest znany jako spamerski, to dzwonią z innego.
Podobno na 10 wykonanych połączeń, 1 jest skuteczny, rozmówca daje się
naciągnąć, dlatego to jeszcze funkcjonuje.

Nikomu nie chce się tego zgłaszać.

Oczywiście rozmówca nie podaje z jakiej firmy dzwoni, mówią, że z sieci
Play, a to nie dzwoni z Play, a firmy spamerskiej która na zlecenie Play
wydzwania. Gdy np. chce oddzwonić na ten wyświetlony numer, to połączenie
często nie jest mozliwe do wykonania. System ich jest tak obmyślony, aby
spamować dalej.

W google można wpisać: dane osobowe osób fizycznych kupię
Ogłoszeń dziesiątki. Handel danymi kwitnie. Doskonały towar dla spamerów
telefonicznych. Kupią bazę za 800 zł zarobią 20tys zł.

Pozytywna strona: firmy spamerskie zatrudniają, płacą ustawowe minimum
13zł/godz brutto + prowizja za wyniki sprzedaży, ludzie mają robotę.

--
Karol M.

Data: 2017-01-21 10:53:42
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 21 Jan 2017 10:23:30 +0100, Karol napisał(a):

Pozytywna strona: firmy spamerskie zatrudniają, płacą ustawowe minimum
13zł/godz brutto + prowizja za wyniki sprzedaży, ludzie mają robotę.

Tak ale to robota głupiego. Nie powiększa dochodu narodowego, cała para
idzie w gwizdek. Trochę to podobne do zatrudniania na siłę wszystkich za
komuny.
Najgorsze że ze strony sieci telefonicznych nie można się spodziewać
pomocy a nawet wręcz przeciwnie, wszak spamerzy generują sporo ruchu. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-21 19:58:36
Autor: Karol
Dnia Sat, 21 Jan 2017 10:53:42 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Jak nie powiększa?
Są umowy, czy to zlecenie, czy o pracę, podatki od tych umów idą na dochód
narodowy.

--
Karol M.

Data: 2017-01-21 20:13:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 21 Jan 2017 19:58:36 +0100, Karol napisał(a):

Jak nie powiększa?
Są umowy, czy to zlecenie, czy o pracę, podatki od tych umów idą na dochód
narodowy.

Firma spamerska oferuje usługę (która oczywiście wchodzi do rachunku
PKB) ale niechcianą, od której większość adresatów ucieka jak się da.
Zakładając że nielicznym się nie uda, to wygenerują oni znacznie
mniejszy strumień dochodów niż gdyby wysiłek firmy spamerskiej spotykał
się z pozytywnym odbiorem. W tym sensie to co taka firma robi jest
bardzo mało produktywne w relacji do kosztów i wysiłku.
Nie wspominając już o tym że nijak od tego nie przybywa majątku
trwałego.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-21 20:31:21
Autor: t-1
[...]

Firma działa na rynku prawdopodobnie bez dotacji.
Więc rynek oceni czy produktywnie i czy się utrzyma.
Być może są większe dochody niż z dziedzin gospodarki wspieranych przez państwo.
Niewątpliwie, pomijając zastrzeżenia co do moralności działań takich firm, jest z nich większy pożytek niż z większości spośród miliona urzędników.

Data: 2017-01-24 18:04:35
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 21 Jan 2017 20:31:21 +0100, t-1 napisał(a):

Niewątpliwie, pomijając zastrzeżenia co do moralności działań takich firm, jest z nich większy pożytek niż z większości spośród miliona urzędników.

Jaki konkretnie widzisz pożytek z naciągania na cudowne garnki, pościele,
pożyczki, opcje walutowe, "tańsze" umowy na dostawę prądu czy telefon,
itd.? Taki, że dzieci/wnuki spłacają długi albo windykacja ma z czego żyć?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2017-01-24 18:08:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-24 o 18:04, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Istotą wolności człowieka jest to, że może zawierać dobrowolnie takie umowy, jakie chce.

O czynnikach obiektywnych korzystnych z punktu widzenia gospodarki (wzrost PKB, bo ktoś sobie kupił nowe garnki lub pościel, mniejsze globalne wydatki na te twoje przykładowe telefony czy prąd, też należy wspomnieć).

--
Liwiusz

Data: 2017-01-24 18:44:27
Autor: ąćęłńóśźż
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
A to nerkę kupię, i tę panią też do kompletu ;-))

-- -- -
Istotą wolności człowieka jest to, że może zawierać dobrowolnie takie umowy, jakie chce.

Data: 2017-01-25 00:39:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 24 Jan 2017 18:08:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

O czynnikach obiektywnych korzystnych z punktu widzenia gospodarki (wzrost PKB, bo ktoś sobie kupił nowe garnki lub pościel, mniejsze globalne wydatki na te twoje przykładowe telefony czy prąd, też należy wspomnieć).

To jest wzrost PKB niczym w dowcipie z turystą zostawiającym stówę w
recepcji hotelu. Tak samo sensowny.

A te "przykładowe telefony czy prąd" w końcowym rozrachunku najczęściej
wychodzą dużo drożej. Skądś trzeba brać środki na naciąganie kolejnych
osób. Zresztą, jeśli ktoś do Ciebie dzwoni z ofertą, to na pewno jemu się
to opłaca, Tobie niekoniecznie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2017-01-25 02:31:28
Autor: Animka
W dniu 2017-01-25 o 00:39, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Co sądzicie o Orange-Energia?
http://www.orange.pl/energia_dla_domu.phtml

--
animka

Data: 2017-01-25 08:07:20
Autor: Liwiusz
[...]

Bo pytanie jest bezsensowne. Jaka jest korzyść z tego, że sobie poflejmujemy na grupie? Żadna, a nawet ujemna, bo spada wydajność pracy. Zakazać?

[...]

Bynajmniej.

[...]

Legendy Urbana. Oferty są różne.

Tak czy siak - nie tobie decydować o tym, o czym rozmawia dwóch ludzi.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-25 08:32:38
Autor: m
W dniu 25.01.2017 o 08:07, Liwiusz pisze:
[...]

Jest ogromny sens w tym pytaniu. Chętnie też bym się dowiedział gdzie
widzisz sens w w/w naciągactwie.

Tak się składa, że na moim podwórku (ja, moja rodzina i moi znajomi)
marketing bezpośredni to jest przede wszystkim naciąganie, coś co na
chłopski rozum podchodzi pod definicję oszustwa (czyli "jesteśmy z
telekomunikacji", "przeprowadzamy kontrolę odprowadzania składek",
"akcja zakupu pomocy naukowych dla szkoły takiej a takiej", garnki,
pościel, kiedyś amway), rzeczy ogólnie być może użyteczne, tyle że
akurat nie mi (za to propozycje są niezwykle upierdliwe).

Raz, w ciągu ostatniej dekady zadzwonili do mnie z czymś takim co
uznałem za użyteczne dla mnie i skorzystałem. RAZ!. Przy jednym
telefonie na 2-3 dni teraz, a kiedyś przy kilku telefonach dziennie(!),
to daje ~(3 + 1/2.5)/2*10*5*52 ~= 4tys telefonów w ciągu dekady, co daje
1/4 promila przydatności dla mnie.

Jaka jest korzyść z tego, że sobie poflejmujemy na grupie? Żadna, a nawet ujemna, bo spada wydajność pracy.

Taka że ja ze zdziwieniem się dowiem że są tacy którzy uważają to za
wartościową działalność, zaś Ty się być może dowiesz że są tacy którym
to przeszkadza. Być może poznamy swoje argumenty. Mało prawdopodobne ,
ale możliwe, że ktoś kogoś przekona.

p. m.

Data: 2017-01-25 01:03:19
Autor: Kris
W dniu środa, 25 stycznia 2017 08:32:40 UTC+1 użytkownik m napisał:

uznałem za użyteczne dla mnie i skorzystałem. RAZ!. Przy jednym
telefonie na 2-3 dni teraz, a kiedyś przy kilku telefonach dziennie(!),

Pomine watek czy użyteczne czy nie bo to kazdy indywidualnie zdecydowac powinien.
Ale skoro jest o spamie to zdziwiony jestem ze piszesz o kilku telefonach dziennie.
Ja mam ten sam nr telefonu od chyba 15lat, z reguły wszędzie zgody marketingowe zaznaczam na tak, na OLX kilka przedmiotów miesięcznie sprzedaję i ten nr tel jest tam podany, na allegro dużo kupuję, trochę sprzedaję nr telefonu podany zawsze w aukcji i powiadomieniach.
Czyli idealny cel dla spamerów a telefonów z "ofertami" w sumie niewiele.
Raz w miesiącu/raz na dwa tygodnie telefon z zaproszeniem do na jakieś prezentacje gdzie obiecują za sam udział gratis wiertarkę, garnitur, kamerę samochodowa czy inną nawigację. Grzecznie odmawiam. W tygodniach poprzedzających termin końca poli(czy to mieszkaniowych czy samochodowych) kilka telefonów od ubezpieczycieli. Ale to mnie nie dziwi bo sam robiąc w necie kalkulacje tel podaje, terminy też znają wiec dzwonia. Ale to dosłownie kilka tel przed końcem każdej z polis.
No i raz na dwa miesiące SygmaBank(teraz to chyba Paribas jest)z oferta karty, czy ubezpieczenia zadzwoni
Z 10(?) lat temu coś w w Cetelem na raty wziąłem, raty spłaciłem w pół roku i teraz dzwonią "jest Pan naszym dobrym klientem;)
Jakieś pojedyncze telefony(1-2 w roku z mBanku) i to tyle.
Dlatego dziwi mnie że jak piszesz otrzymywałeś kilka tel dziennie. Wtedy to faktycznie może być irytujące
Póki co pomimo tego że rozdaję mój nr tel na lewo i prawo spamerzy mnie nie nękają w sposób uciążliwy.
Ba nawet zdziwiony jest postępowanie Tmobile. Od lat mam tam dwa abonamenty i zawsze przed końcem umowy dzwonili z ofertą "przedłużeniową".
Jeden z abonamentów mi się kończy 02 lutego, nawet wysłałem im kilka tygodni temu wypowiedzenie tej umowy i cisza, Żadnego telefonu z ofertą przedłużeniową, żadnego telefonu z SUK(Sekcji Utrzymania Klienta). Sam zainicjowałem jeden telefon do nich to mi ofertę przedstawili wg mnie nawet w miarę ciekawą ale nie podjąłem decyzji wtedy i dalej z ich strony cisza.

Data: 2017-01-27 20:09:44
Autor: m
W dniu 25.01.2017 o 10:03, Kris pisze:
[...]

Zważ że napisałem że  kiedyś, ponad 10 lat temu, miałem kilka tel.
dziennie, dzisiaj jest jeden na kilka dni.

[...]

A czy masz DG? I czy 10 lat temu też miałeś niewiele tych telefonów?

Bo sądze że głównie "gospodarczość" tego numeru powoduje że dzwonią.

Pochlebiam sobie że znalazłem na nich sposób że się ode mnie odczepili
(sama Panorama Firm potrafiła raz w tygodniu dzwobić), ale być może po
prostu model biznesowy teleupierdliwców się zmnienił i do wszystkich
dzwonią mniej, co by znaczyło że niepotrzebnie się spinałem i czyniłem
wysiłki żeby ich do mnie zniechęcić.

p. m.

Data: 2017-01-25 08:41:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-25 o 08:32, m pisze:

Jest ogromny sens w tym pytaniu. Chętnie też bym się dowiedział gdzie
widzisz sens w w/w naciągactwie.

Trudno dyskutować z czyimś z góry powziętym założeniem. Czemu naciągactwo? Celem każdego biznesu jest najdrożej sprzedać, celem konsumenta jest najtaniej kupić, gdzieś te oczekiwania się spotykają pośrodku, a telefon jest tylko narzędziem takim samym jak lada sklepowa.

[...]

Amway to nie telefon. Nawet nie wiesz o czym piszesz. Chyba że chcesz też zakazać sprzedaży face2face?

[...]

Mamy pisać prawo pod ciebie?

[...]

No i się dowiedzieliśmy. I nic więcej z tego wynikać nie może.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-04 09:23:21
Autor: re
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie

Użytkownik "Liwiusz"

[...]

-- -
Tylko, że nie jesteśmy w sklepie więc i lady brak a my nie chcemy niczego kupować tylko przejść na chodnik po drugiej stronie jezdni gdy pośrodku zatrzymuje nas gość ciągnący za sobą swoją ladę (telefon) pytając czy jesteśmy właścicielem swojej lady (telefonu), któremu po krótkiej wymianie uprzejmości dziękujemy, ale niestety przed chodnikiem dopada nas kolejny właściciel lady którego omijamy już bez słuchania co tam u niego słychać i jak już nam się udaje stanąć stopą na tym chodniku po drugiej stronie to okazuje się, że zostajemy otoczeni przez całą bandę właścicieli lad, którzy widzieli jak rozmawialiśmy na środku drogi i teraz myślą, że znaleźli przyjaciół ...

Data: 2017-01-27 07:54:20
Autor: Karol
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
Dnia Tue, 24 Jan 2017 18:08:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

Istotą wolności człowieka jest to, że może zawierać dobrowolnie takie umowy, jakie chce.

teraz już nie. Ustawa nakazuje płacić minimalną stawkę godzinową w umowach zlecenia (jest kilka wyjątków!)

w temacie telefonów, to jak taki spamer do mnie zadzwoni, to blokuje mi linię, nawet jeśli moje NIE JESTEM ZAINTERESOWANY trwa do 10 sekund, to przez te 10 sekund może zdarzsyć się potencjalny klient, który usłyszy zajęte i zadzwoni do konkurencji...

Jeśli akurat rozmawiam z klientem, a inny klient usłyszy zajęte, to mi to nie przeszkadza, bo już mam klienta, który da mi zarobić.

--
Karol M.

Data: 2017-01-26 23:38:18
Autor: Kris
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 07:54:24 UTC+1 użytkownik Karol napisał:

[...]

Znaczy masz bardzo źle zorganizowana prace.
Ps
A jak bank zadzwoni z pytaniem że ktoś  na drugim końcu świata Twoja karta transakcje robi i czy mają to autoryzować?
A w tym czasie tracisz klienta bo spamery z banku dzwonią;)

Data: 2017-01-26 23:45:04
Autor: Kris
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 07:54:24 UTC+1 użytkownik Karol napisał:

w temacie telefonów, to jak taki spamer do mnie zadzwoni, to blokuje mi linię,

Inna sprawa że tacy "spamerzy" dzwonią i udaje im się zapewnić frekwencję na spotkaniach, prezentacjach itp. i znajda się klienci którzy produkt/usługę kupią. Kupili znaczy zadowoleni;). Ktoś miał produkt/usługę, ktoś inny kupił. Chyba o to chodzi;)

Data: 2017-01-27 15:58:29
Autor: Robert Tomasik
W dniu 27-01-17 o 08:45, Kris pisze:

[...]

OK! Sam telefon z propozycją spotkanie nie wydaje się tu wielką
"zbrodnią". Ale taki telefon ma "drugie dno". Ktoś przetwarza moje dane.
Dzwoni Pani i proponuje udział w spotkaniu w Krakowie. Na moje pytanie,
skąd ma mój numer telefonu odpowiada, że wylosowała. I bym nawet
uwierzył, ale jakie jest prawdopodobieństwo, że wylosuje akurat osobę z
Krakowa? Niby może, ale jednak.

Takie telefony mnie wkurzają nie dlatego, że są, bo odmówić i życzyć
miłego dnia, to chwila. Czasem nawet posłucham, a zdarzyło mi się, że
mnie to zainspirowało i faktycznie skorzystałem z tej oferty, albo
konkurencyjnej nawet -ale wcześniej nie wiedziałem, że coś takiego w
ogóle jest.

Gdyby miał pewność w uczciwości danego serwisu działającego w ten
sposób, że deklaruję, że interesują mnie usługi powiedzmy z obszaru
miasta "X", i powiedzmy w danych kategoriach, ale serwis nie udostępniał
by moich danych, tylko powiedzmy marketera łączył by z moją komórką nie
prezentując mu moich danych (bo marketer wtórnie te dane przetworzy), to
bym się do tego zapisał. Albo działającego w podobny sposób wysyłania
maili. Ale to musiałoby być sensowne i kontrolowalne.

Bo jak wpisuję w Panoramę Firm - przetestowałem chwilę temu i tak to
działa - "bramy przesuwne" i miasto Kraków, a dostaję w wynikach firmę
www.mirbet.pl z Budziszewic, która ma siedzibę w Budziszewicach (woj.
łódzkie) i robi ogrodzenia betonowe, ale na obszarze całego kraju, to
mnie krew zalewa. A dostaje takich mirbetów kilkadziesiąt.

Kiedyś szukałem w mojej miejscowości serwisu do bramy przesuwnej, to
zanim rozkminiłem, że to ma taki mechanizm, to dodzwoniłem się do kilku
firma z odległych części kraju. Chciałem, by naprawili to, co jest.
Usługa kosztowała 100 zł, więc nikt nie będzie jechał kilkaset kilometrów.

Albo dzwoni do mnie jakiś marketoid z propozycją dostarczenia
EKOGROSZKU. Pytam, czemu do mnie - bo wylosowaliśmy Pana numer. A gdzie
macie siedzibę? - We Wrocławiu. I naprawdę będziecie wozić ten EKO
GROSZEK do mnie w Tatry - zwłaszcza, że mam piec gazowy? - cisza.

Ja nie mam nic przeciwko reklamie, ale z sensem, by ani marketoidom, ani
klientom nie zawracać łba śmieciami, bo po pewnym czasie wyrabia się
taki nawyk, że słysząc takiego człowieka z góry zakładam, że z tego nic
nie będzie. Te firmy nie zdają sobie sprawy, że takim niechlujstwem same
podcinają gałąź na której siedzą.

Data: 2017-01-27 23:14:45
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Dnia Fri, 27 Jan 2017 15:58:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Powazne firmy telemarketoidowe korzystają z https://listarobinsonow.pl --
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
https://grupy.3mam.net/

Data: 2017-01-27 08:02:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-27 o 07:54, Karol pisze:
[...]

Pisałem o wolnym człowieku, czyli nie o takim żyjącym w Polsce. Co nie zmienia faktu, że im mniej ograniczeń, tym lepiej.

[...]

Jeśli to jest rzeczywiście dla ciebie problemem, to powinieneś mieć infolinię z kilkoma paniami do odbierania telefonów.

Jeśli akurat rozmawiam z klientem, a inny klient usłyszy zajęte, to mi to
nie przeszkadza, bo już mam klienta, który da mi zarobić.

Ale może ten drugi mógłby dać zarobić więcej? Strach się do ciebie odzywać. Powiedz, gdzie pracujesz, to dodam na czarną listę i dla psychicznego bezpieczeństwa będę wybierał konkurencję ;)

--
Liwiusz

Data: 2017-01-27 23:01:16
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Dnia Fri, 27 Jan 2017 08:02:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

Jeśli to jest rzeczywiście dla ciebie problemem, to powinieneś mieć infolinię z kilkoma paniami do odbierania telefonów.

nie trzeba, wystarczy usługa połączenie oczekujące. Bezwartościowe rozmowy
przerywasz gdy widzisz kolejne nadchodzące połączenie

Data: 2017-01-28 11:37:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-27 o 23:01, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
[...]

Wystarczyłoby, gdyby to był rzeczywisty, a nie wydumany problem tego marudy.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-27 15:34:09
Autor: Robert Tomasik
W dniu 27-01-17 o 07:54, Karol pisze:

[...]

To jeszcze uznał bym za stosunkowo niewielką niedogodność. Większą
niedogodnością jest to, ze jest to przeważnie "polowanie na idiotów". No
bo kto normalny kupuje za wiele tysięcy garnki przez telefon?

Data: 2017-01-21 11:27:19
Autor: cef
W dniu 2017-01-21 o 10:23, Karol pisze:
Art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne niby jest

[ciach]

No ale gdzie jest zwalczaniu czyli to co w temacie?

Data: 2017-01-21 19:53:12
Autor: ąćęłńóśźż
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
A jak się do tego ma wydzwanianie przez RWE za kilkunastozłotową parodniową zaległość w opłaconym rachunku za prąd?

-- -- -

Data: 2017-01-21 21:45:50
Autor: WAM
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
On Sat, 21 Jan 2017 10:23:30 +0100, Karol <k.misiukiewicz@10g.pl>
wrote:

[...]
Ale ręcznie można wybierać wylosowany numer :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-01-21 22:06:43
Autor: Robert Tomasik
W dniu 21-01-17 o 21:45, WAM pisze:

[...]

Nie zawsze to działa. Bo jak chcesz zaprosić kogoś na potkanie w sprawie
zakupu garnków, czy też pościeli, to pasowało by wiedzieć, w jakim
mieście klient mieszka :-) To wiele upraszcza. Ostatnio jedna kobieta
wmawiała mi, że korzystała ze "starej książki telefonicznej".

Data: 2017-01-21 22:59:03
Autor: WAM
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
On Sat, 21 Jan 2017 22:06:43 +0100, Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Można się dowiedzieć z bazy danych ale numer wybrać ręcznie. Nie
będzie to automatyczny system wywołujący.

WAM

Data: 2017-01-22 09:51:52
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Dnia Sat, 21 Jan 2017 22:06:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

dlatego istnieje uzasadnione podejrzenie, że operatorzy telekomunikacyjni
sprzedają dane w formie:
miasto, płeć, wiek
nic więcej.
Spamer nie ma ani imienia, ani nazwiska, ani innych danych abonenta i
spamerom to w zupełności wystarcza do kierowania swojej oferty do
konkretnej grupy odbiorców.

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://foto.3mam.net/

Data: 2017-01-23 18:17:19
Autor: Uncle Pete
[...]

Po podpisaniu nowej umowy z UPC na mój numer stacjonarny (który mam od wielu lat i którego nikomu nie podaję) zaczęli wydzwaniać sprzedawcy "produktów finansowych", którzy znali moje imię i nazwisko...

Data: 2017-01-24 18:05:56
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 23 Jan 2017 18:17:19 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Po podpisaniu nowej umowy z UPC na mój numer stacjonarny (który mam od wielu lat i którego nikomu nie podaję) zaczęli wydzwaniać sprzedawcy "produktów finansowych", którzy znali moje imię i nazwisko...

A masz tę umowę pod ręką? Sprawdź dokładnie, co podpisałeś i czy
wykreśliłeś zgody na marketing.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2017-02-04 10:02:13
Autor: Uncle Pete
[...]

Specjalnie tego pilnowałem - nie chciałem nawet bonusu w 5 złotych za zgody. Ale dzwonić przestali, zakładam że to był jakiś jednorazowy wyciek.

Data: 2017-01-27 17:08:43
Autor: qwerty
Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:z37lauwvgoda$.181pz4kd3itfy.dlg@40tude.net...
[...]

Nie znają miasta. Ostatnio udało mi się rozmawiać 20 min zanim się rozłączyła. Żądałem przeczytania umowy/regulaminu prezentacji.

Data: 2017-01-27 17:26:55
Autor: Robert Tomasik
W dniu 27-01-17 o 17:08, qwerty pisze:

[...]

I tam było, że nie znają? Na tej podstawie opierasz swoje stanowisko?

Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie