Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie

Data: 2017-01-21 21:45:50
Autor: WAM
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
On Sat, 21 Jan 2017 10:23:30 +0100, Karol <k.misiukiewicz@10g.pl>
wrote:

Art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne niby jest, a telemarketing nadal ma
się dobrze. Ciągle wydzwaniają naciągacze na garnki, ubezpieczenia,
inwestycje. Mówią, że numer wylosowany. Natomiast art. 172 zabrania
wykorzystywania automatycznych systemów wywołujących.
Ale ręcznie można wybierać wylosowany numer :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-01-21 22:06:43
Autor: Robert Tomasik
W dniu 21-01-17 o 21:45, WAM pisze:

[...]

Nie zawsze to działa. Bo jak chcesz zaprosić kogoś na potkanie w sprawie
zakupu garnków, czy też pościeli, to pasowało by wiedzieć, w jakim
mieście klient mieszka :-) To wiele upraszcza. Ostatnio jedna kobieta
wmawiała mi, że korzystała ze "starej książki telefonicznej".

Data: 2017-01-21 22:59:03
Autor: WAM
Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
On Sat, 21 Jan 2017 22:06:43 +0100, Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Można się dowiedzieć z bazy danych ale numer wybrać ręcznie. Nie
będzie to automatyczny system wywołujący.

WAM

Data: 2017-01-22 09:51:52
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Dnia Sat, 21 Jan 2017 22:06:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

dlatego istnieje uzasadnione podejrzenie, że operatorzy telekomunikacyjni
sprzedają dane w formie:
miasto, płeć, wiek
nic więcej.
Spamer nie ma ani imienia, ani nazwiska, ani innych danych abonenta i
spamerom to w zupełności wystarcza do kierowania swojej oferty do
konkretnej grupy odbiorców.

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://foto.3mam.net/

Data: 2017-01-23 18:17:19
Autor: Uncle Pete
[...]

Po podpisaniu nowej umowy z UPC na mój numer stacjonarny (który mam od wielu lat i którego nikomu nie podaję) zaczęli wydzwaniać sprzedawcy "produktów finansowych", którzy znali moje imię i nazwisko...

Data: 2017-01-24 18:05:56
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 23 Jan 2017 18:17:19 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Po podpisaniu nowej umowy z UPC na mój numer stacjonarny (który mam od wielu lat i którego nikomu nie podaję) zaczęli wydzwaniać sprzedawcy "produktów finansowych", którzy znali moje imię i nazwisko...

A masz tę umowę pod ręką? Sprawdź dokładnie, co podpisałeś i czy
wykreśliłeś zgody na marketing.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2017-02-04 10:02:13
Autor: Uncle Pete
[...]

Specjalnie tego pilnowałem - nie chciałem nawet bonusu w 5 złotych za zgody. Ale dzwonić przestali, zakładam że to był jakiś jednorazowy wyciek.

Data: 2017-01-27 17:08:43
Autor: qwerty
Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:z37lauwvgoda$.181pz4kd3itfy.dlg@40tude.net...
[...]

Nie znają miasta. Ostatnio udało mi się rozmawiać 20 min zanim się rozłączyła. Żądałem przeczytania umowy/regulaminu prezentacji.

Data: 2017-01-27 17:26:55
Autor: Robert Tomasik
W dniu 27-01-17 o 17:08, qwerty pisze:

[...]

I tam było, że nie znają? Na tej podstawie opierasz swoje stanowisko?

Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie