Spamery jedne...

Data: 2011-03-17 17:29:20
Autor: neoniusz
Spamery jedne...
Loguje sie do BZWBK i musze sie naklikac niezle, bo po wpisaniu loginu i hasla pojawia sie od razu cudowna plansza z "KREDYTEM NA KLIK". Wezcie sobie swoj kredyt wsadzcie gleboko. I nie da sie tego usunac.

Loguje sie do Alioru i powtorka z rozrywki. Co za syf!

Data: 2011-03-17 18:04:32
Autor: mx
Spamery jedne...
[...]

Skorzystaj z tych ofert, może wtedy ominie cię oglądanie reklam.

Data: 2011-03-17 18:15:06
Autor: neoniusz
Spamery jedne...
W dniu 11-03-17 18:04, mx pisze:
[...]

Nawet gdybym potrzebowal kredytu (a nie potrzebuje), to po takich denerwujacych reklamach bym to olal.

Data: 2011-03-17 21:38:17
Autor: T.F.
Spamery jedne...
On 17/03/2011 17:04, mx wrote:

Skorzystaj z tych ofert, może wtedy ominie cię oglądanie reklam.

nie ominie.

--
T.F.

Data: 2011-05-14 21:23:31
Autor: Wieslaw
Spamery jedne...

otwieram lodowke a tam oferka kredytu, otwieram puszke a tam ofertla kredytu, otwietam piwo a tam....
nie tego dalej nie zniose!

Data: 2011-05-14 21:30:32
Autor: neoniusz
Spamery jedne...
W dniu 11-05-14 21:23, Wieslaw pisze:
otwieram lodowke a tam oferka kredytu, otwieram puszke a tam ofertla
kredytu, otwietam piwo a tam....
nie tego dalej nie zniose!

A ja otwieram lodowke, a tam jakis idiota probuje sprzedac na kazdej grupie karme dla psow. I to jestes ty.

Data: 2011-05-15 01:03:44
Autor: animka
Spamery jedne...
W dniu 2011-05-14 21:30, neoniusz pisze:
[...]

Hahaha
Przedtem handlował informacjami o bankach ;-)

--
animka

Data: 2011-03-17 18:05:25
Autor: quwert
Spamery jedne...
Dnia Thu, 17 Mar 2011 17:29:20 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Kiedyś Citi miał takie coś ale na infolinii telefonicznej "wszystkie linie są zajete" i po chwili "Specjalna oferta dla ciebie weź... ble ble ble "
i tak dwa trzy razy

To był dopiero syf chociaż i w przeglądarce jest to spore przegięcie Swoją drogą widać jak bank traktuje swoich klientów "reklamą po oczach przejedzie
i szmal z konta ulegnie telekinezie"

Data: 2011-03-17 21:09:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Spamery jedne...
[...]