Spanie z rowerkiem

Data: 2010-05-26 23:13:51
Autor: Wojek
Spanie z rowerkiem
Cześć,

mam pytanie które się przerodziło w krótką ankietę. Wybieram się do Kotliny Kłodzkiej i chciałem prosić o namiary na jakieś spanie, gdzie nikt nie robi problemów żeby rower wprowadzić w jakieś bezpieczne miejsce a przy okazji pomysł jest taki, żeby wpisywać takie miejsca z różnych polskich górek i jakaś kompetentna osoba (np. ja) powiesi to ładnie w necie. (to było zdanie na 5 linijek ;) )

pozdrawiam i dzięki za namiary
w.

Data: 2010-05-27 09:53:15
Autor: Raist
Spanie z rowerkiem
Użytkownik "Wojek" <wojek@wywal.to> napisał w wiadomości news:htk2uh$rrj$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

polecam:
Willa Koala - Karpacz
"Agroturystyka Agata" i obok "Irena" - Sosnowa obok ZÅ‚otego Stoku

Raist

Data: 2010-05-27 16:55:04
Autor: Wojek
Spanie z rowerkiem
Raist pisze:
[...]

A możesz napisać coś więcej np. czy jest pomieszczenie na rowery, czy można wtargać do pokoju, i ew. jakieś inne rzeczy które możnaby zamieścić na stronce.

pozdr.
w.

Data: 2010-05-27 18:34:03
Autor: solar
Spanie z rowerkiem
W dniu 2010-05-26 23:13, Wojek pisze:
[...]

Opisywać to mi się nie chce, ale bardzo przyjemnie jest w
PÅ‚awnica (Kotlina KÅ‚odzka) http://agrowypoczynek.com/
Krynica http://zimnochowie.w.interia.pl/
Kościelisko http://willamaria.com.pl/
Korbielów http://www.pilsko.net/
Zwardoń http://zywiec.olx.pl/wypoczynek-w-zwardoniu-stok-iid-16183956
Brenna http://www.olenka.brenna.pl/
Szczyrku nie podam, bo za często tam jeżdżę :)

i jeszcze połowa moich Ulubionych...

Natomiast szukam dobrego miejsca w Szczawnicy, blisko centrum, ale nie przy głównej ulicy.

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2010-05-27 15:45:44
Autor: vanKeck
Spanie z rowerkiem
On 27 Maj, 18:34, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
W dniu 2010-05-26 23:13, Wojek pisze:

> Cze¶æ,

> mam pytanie które siê przerodzi³o w krótk± ankietê. Wybieram siê do
> Kotliny K³odzkiej i chcia³em prosiæ o namiary na jakie¶ spanie, gdzie
> nikt nie robi problemów ¿eby rower wprowadziæ w jakie¶ bezpieczne
> miejsce a przy okazji pomys³ jest taki, ¿eby wpisywaæ takie miejsca z
> ró¿nych polskich górek i jaka¶ kompetentna osoba (np. ja) powiesi to
> ³adnie w necie. (to by³o zdanie na 5 linijek ;) )

Opisywaæ to mi siê nie chce, ale bardzo przyjemnie jest w
P³awnica (Kotlina K³odzka)http://agrowypoczynek.com/
Krynicahttp://zimnochowie.w.interia.pl/
Ko¶cieliskohttp://willamaria.com.pl/
Korbielówhttp://www.pilsko.net/
Zwardoñhttp://zywiec.olx.pl/wypoczynek-w-zwardoniu-stok-iid-16183956
Brennahttp://www.olenka.brenna.pl/
Szczyrku nie podam, bo za czêsto tam je¿d¿ê :)

i jeszcze po³owa moich Ulubionych...

Natomiast szukam dobrego miejsca w Szczawnicy, blisko centrum, ale nie
przy g³ównej ulicy.

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424

Beatyfikowani zat³oczyli ju¿ niebo. Nie warto tam i¶æ.

A dlaczego tylko góry? Wybieram siê z Gdañska do Katowic w po³owie
czerwca i chêtnie bym pozna³ wasze polecane miejsca noclegowe gdzie
chêtnie przyjmuj± rowerzystów. Trasa z grubsza wygl±da tak:  Gdañsk -
Malbork - Grudzi±dz - W³oc³awek - £ód¼- Jêdzrzejów - Kraków -
Katowice...

Data: 2010-05-28 07:18:32
Autor: solar
Spanie z rowerkiem
A dlaczego tylko góry?

Bo asfalt jest rakotwórczy. :)

"Ateista to cz³owiek niezale¿ny umys³owo, który my¶li sam za siebie."
              Richard Dawkins

Data: 2010-05-28 09:36:41
Autor: Micha³ Missima
Spanie z rowerkiem
vanKeck pisze:

[...]

Powiem tak-dwukrotnie pokonywa³em trasê zbli¿on± do tej, któr± chcesz przejechaæ (Wejherowo-Zakopane). Bez problemu da siê jechaæ bez namiotu. Nocowa³em w: Osieku k. Skórcza (jedno z wielu gospodarstw agroturystycznych, mog³em zabraæ rower do pokoju), Toruñ (bardzo przyjazne schronisko PTSM, pozwalaj±, a przynajmniej pozwalali braæ rower do pokoju), D±bie nad Nerem (plebania-nocleg w±tpliwy, bo za pierwszym razem ksi±dz przenocowa³ i zaprosi³ na kolacjê, a trzy lata pó¼niej odmówi³, ale w pobliskim Uniejowie w najgorszym razie jest jaki¶ motelik, poza tym jak poszperasz to pewnie znajdziesz tam te¿ jakie¶ gospodarstwo agroturystyczne), Czêstochowa (dom pielgrzyma na Jasnej Górze), Kraków (schronisko na Oleandrach, nie pozwalaj± zabraæ rowerów do pokoju).

--
Micha³ Missima
GG: 4030941

Data: 2010-05-28 02:26:56
Autor: Karol
Spanie z rowerkiem
On 26 Maj, 23:13, Wojek <wo...@wywal.to> wrote:
Wybieram siê do
Kotliny K³odzkiej i chcia³em prosiæ o namiary na jakie¶ spanie, gdzie
nikt nie robi problemów ¿eby rower wprowadziæ w jakie¶ bezpieczne
miejsce

Wiele razy moj± baz± wypadow± by³a Chata na Prze³êczy, Porêba 66 k.
D³ugopola Zrój (10km do prze³êczy spalonej, ok 15 do Bystrzycy
K³odzkiej) http://www.chatana.republika.pl/ . Bardzo fajne miejsce,
je¿eli planujemy zje¼dziæ masyw ¦nie¿nika czy góry Orlickie. Jest to
gospodarstwo agroturystyczne z du¿± ilo¶ci± pokoi, do dyspozycji jest
w pe³ni wyposa¿ona kuchnia, a widok z salonu/jadalni powala. Rowery
bez problemu mo¿na by³o wnie¶æ na du¿y balkon, który znajduje siê
dobre dwa metry nad ziemi± i od strony ulicy jest niewidoczny. My¶le,
¿e jakby trochê porozmawiaæ, uda³o by siê wprowadziæ rowery do takiego
zak±tka miêdzy prywatn± kuchni± a pokojem w³a¶cicielki - kiedy¶ mój
rower tam sta³.

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-05-28 18:14:56
Autor: solar
Spanie z rowerkiem
W dniu 2010-05-28 11:26, Karol pisze:

¿e jakby trochê porozmawiaæ, uda³o by siê wprowadziæ rowery do takiego
zak±tka miêdzy prywatn± kuchni± a pokojem w³a¶cicielki - kiedy¶ mój
rower tam sta³.

Je¶li chodzi o agroturystyki, to jako¶ nigdy nie mia³em problemów z rowerem. W jednorodzinnych domkach prawie zawsze maj± gara¿e, w których daje siê upchn±æ rower/rowery.
Pewnie w schroniskach czy domach wczasowych mo¿e byæ gorzej...

"Bóg nie mieszka w ¶wi±tyniach rêk± zbudowanych."
                                      Biblia Dz. 17. 24

Data: 2010-05-28 18:25:11
Autor: MadMan
Spanie z rowerkiem
Dnia Fri, 28 May 2010 18:14:56 +0200, solar napisa³(a):

Je¶li chodzi o agroturystyki, to jako¶ nigdy nie mia³em problemów z rowerem

Ja mia³em ró¿nie. Jad±c dooko³a Tatr pierwszego dnia nocowa³em tam gdzie
rok temu (Ko¶cielisko) - mi³a pani, pozwoli³a wprowadziæ rowery do
przedsionka, na nasze "niestety trochê mo¿emy oponami pobrudziæ chodnik"
odpowiedzia³a "no raczej nie bardziej ni¿ butami". Za to drugiego dnia
(Szczawnica) pan bardzo opornie siê zgodzi³ na wprowadzenie rowerów do
przedsionka. Rowery by³y tym razem czyste i suchutkie, nie wiem sk±d te
opory. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-28 18:29:39
Autor: solar
Spanie z rowerkiem
W dniu 2010-05-28 18:25, MadMan pisze:

(Szczawnica) pan bardzo opornie siê zgodzi³ na wprowadzenie rowerów do
przedsionka. Rowery by³y tym razem czyste i suchutkie, nie wiem sk±d te
opory.

Ja z regu³y atakujê w kierunku zamykanego gara¿u.
A Szczawnica to generalnie popieprzone miasto. Chyba siê tam w dupie ludziom poprzewraca³o. Naprawdê wiele razy szuka³em noclegu, wiele razy nocowa³em, ale nadal nie znalaz³em miejsca, do którego chcia³bym wróciæ.

"Religia stanowi obrazê dla ludzkiej godno¶ci.
Tylko religia mo¿e sprawiæ, ¿e dobrzy ludzie robi± z³e rzeczy."
                                      Steven Weinberg

Data: 2010-05-28 18:41:40
Autor: MadMan
Spanie z rowerkiem
Dnia Fri, 28 May 2010 18:29:39 +0200, solar napisa³(a):

[...]

Takowego w Szczawnicy nie by³o. W Ko¶cielisku - prawdê mówi±c nie wiem,
przedsionek odpowiada³ nam w 100% - by³ zaraz za zamykanymi drzwiami
wej¶ciowymi.
A Szczawnica to generalnie popieprzone miasto. Chyba siê tam w dupie ludziom poprzewraca³o. Naprawdê wiele razy szuka³em noclegu, wiele razy nocowa³em, ale nadal nie znalaz³em miejsca, do którego chcia³bym wróciæ.

No faktycznie, tam gdzie nocowa³em nie chcia³bym wróciæ - nie do¶æ ¿e
dro¿ej ni¿ Ko¶cielisko, to warunki gorsze. Niestety akurat tak wypad³o
¿e nocleg tam. Miejscówka w Ko¶cielisku za to bardzo fajna, mogê poleciæ (ju¿ 2 razy
tam nocowa³em). Jakby co s³u¿ê adresem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-31 11:51:42
Autor: wojek
Spanie z rowerkiem
MadMan pisze:
[...]

To proszê bo dalej zbieram.

pozdr.
w.

Data: 2010-05-31 15:28:25
Autor: MadMan
Spanie z rowerkiem
Dnia Mon, 31 May 2010 11:51:42 +0200, wojek napisa³(a):

To proszê bo dalej zbieram.

Adresu dok³adnego niestety nie znam, bo nie zapisa³em. Ogólnie to tutaj trasê zakoñczy³em przy tej¿e kwaterze:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=41DB167F006BCF39B16574C324F781A3?fileId=pkkytoujuryzodbl

Do¶æ du¿y dom z pod¶wietlonym napisem w stylu "Noclegi", jad±c od
Zakopanego po prawej stronie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-31 21:05:13
Autor: robertcb
Spanie z rowerkiem
Cześć,

mam pytanie które się przerodziło w krótką ankietę. Wybieram się do Kotliny Kłodzkiej

a tego miasta przypadkiem nie zala³o?

--

Spanie z rowerkiem