Spanie z rowerkiem

Data: 2010-05-27 09:53:15
Autor: Raist
Spanie z rowerkiem
U偶ytkownik "Wojek" <wojek@wywal.to> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htk2uh$rrj$1z-news.wcss.wroc.pl...
mam pytanie kt贸re si臋 przerodzi艂o w kr贸tk膮 ankiet臋. Wybieram si臋 do Kotliny K艂odzkiej i chcia艂em prosi膰 o namiary na jakie艣 spanie, gdzie nikt nie robi problem贸w 偶eby rower wprowadzi膰 w jakie艣 bezpieczne miejsce a przy okazji pomys艂 jest taki, 偶eby wpisywa膰 takie miejsca z r贸偶nych polskich g贸rek i jaka艣 kompetentna osoba (np. ja) powiesi to 艂adnie w necie. (to by艂o zdanie na 5 linijek ;) )

polecam:
Willa Koala - Karpacz
"Agroturystyka Agata" i obok "Irena" - Sosnowa obok Z艂otego Stoku

Raist

Data: 2010-05-27 16:55:04
Autor: Wojek
Spanie z rowerkiem
Raist pisze:
[...]

A mo偶esz napisa膰 co艣 wi臋cej np. czy jest pomieszczenie na rowery, czy mo偶na wtarga膰 do pokoju, i ew. jakie艣 inne rzeczy kt贸re mo偶naby zamie艣ci膰 na stronce.

pozdr.
w.

Spanie z rowerkiem