Sparciala guma na kierownicy i galce zmiany biegow - co robic?

Data: 2012-07-09 20:12:43
Autor: bratPit
Sparciala guma na kierownicy i galce zmiany biegow - co robic?
Od dosyc dawna w aucie kruszy sie guma na kierownicy i galce zmiany biegow.
To sa takie mikro pylki, ktore zostaja na ubraniu i rekach.
Da sie temu zaradzic? Wyglada kiepsko ale trzymanie reki na czyms takim jest jeszcze gorsze.
Czy lepiej wymienic kierownice i galke czy moze taniej/szybciej bedzie kupic jakies nakladki?

możesz obszyć skórą, możesz wymienić lub... możesz polakierować, to problem trapiący Peugeota 206 i na forum P206 jest opisane jak to zrobić, generalnie lakieruje się lakierem do skóry, efekt ze zdjęć wygląda nieźle, nie wiem jak w praktyce z trwałością takiego sposobu bo się tym bliżej nie interesowałem - poza tym będzie to też najtańsze rozwiązanie z powyższych,

brat

Data: 2012-07-09 20:17:39
Autor: Big Jack
Sparciala guma na kierownicy i galce zmiany biegow - co robic?
W wiadomości
*bratPit* napisał(-a):

lakieruje się lakierem do skóry

Wilbrą?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-10 22:02:03
Autor: bratPit
Sparciala guma na kierownicy i galce zmiany biegow - co robic?
lakieruje się lakierem do skóry

Wilbrą?

nie wiem, bo bliżej się tym nie interesowałem, zaciekawił mnie sam pomysł, były m.in. zdjęcia przed i po,

brat

Sparciala guma na kierownicy i galce zmiany biegow - co robic?