Data: 2013-09-01 17:39:33 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
Data: 2013-09-01 19:22:05 | |
Autor: megrims | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 17:39, Krzysztof 45 pisze:
Yamaha R1 vs C63 AMGMotocykl vs samochód był wielokrotnie wałkowany na pms. W mieście przy założeniu, że nie ma korków i długich prostych R1 nie ma szans z autem, które dobrze trzyma się zakrętów i ma 4.5 sek do 100. |
|
Data: 2013-09-01 20:48:04 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 19:22, megrims pisze:
W dniu 2013-09-01 17:39, Krzysztof 45 pisze:Dokładnie. Trzymanie się w zakrętach to jedno, a drugie to skuteczniejsze hamowanie. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-09-01 22:27:45 | |
Autor: Staszek Sosenko | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 19:22, megrims pisze:
W dniu 2013-09-01 17:39, Krzysztof 45 pisze: Proste, pojazd 4-kołowy wybaczy dużo więcej niedoskonałości kierowcy/nawierzchni/pogody/etc. Złóż się w ciasnym zakręcie na moto i niech się okaże, że za winklem masz żwirek na jezdni... -- # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków # # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 # # 2 kółka: '96 Honda VFR 750 # # staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl # |
|
Data: 2013-09-01 21:21:52 | |
Autor: Michał | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
On 9/1/2013 5:39 PM, Krzysztof 45 wrote:
Yamaha R1 vs C63 AMG O kurde, różne rzeczy safranem robiłem, ale togo to by się po prostu nie dało, bmw tez by się zatrzymało gdzieś przy 285..292km/h. i nawet wyglądało jak by ta c klasa jako tak skręcała ;) |
|
Data: 2013-09-01 22:24:26 | |
Autor: megrims | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 21:21, _Michał pisze:
On 9/1/2013 5:39 PM, Krzysztof 45 wrote:Skręca i hamuje. Gorzej jak inna C-klasa ustawi się w poprzek. |
|
Data: 2013-09-01 22:54:38 | |
Autor: Michał | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
On 9/1/2013 10:24 PM, megrims wrote:
W dniu 2013-09-01 21:21, _Michał pisze: Tak się zastawiam co lepsze na taką jazdę: -mały lekki uturbiopny v8 czy -duża katedra na kołach v12 ja zawsze miałem wrażenie że duże lepsze ;) tylko trudniej rozpędzić |
|
Data: 2013-09-03 07:47:33 | |
Autor: megrims | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 22:54, _Michał pisze:
On 9/1/2013 10:24 PM, megrims wrote:nie wiem jak teraz, bo downsizing, ale c63 z 2009 roku było wolnossące v8 6.2. Teraz podobno 63amg to 5.5l biturbo. Mi się podoba downsizing by mercedes. Zamiast 5.5l wolnossący 380KM teraz jest 4.3 biturbo 430 KM. katedra v12 biturbo fajnie przyśpiesza. http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0 Ale fajne przyspieszanie to tylko mała część radości z jazdy. Odpowiadając na lekki pytanie, to lekki v8 doładowany fajniejszy. |
|
Data: 2013-09-05 09:25:07 | |
Autor: komar | |
Sparing. Chyba jeden z lepszych. | |
W dniu 2013-09-01 17:39, Krzysztof 45 pisze:
Yamaha R1 vs C63 AMG ale mistrz lewego pasa w tym karawanie pomyka |