Sparing. Chyba jeden z lepszych.

Data: 2013-09-01 21:21:52
Autor: Michał
Sparing. Chyba jeden z lepszych.
On 9/1/2013 5:39 PM, Krzysztof 45 wrote:
Yamaha R1 vs C63 AMG

http://www.youtube.com/watch?v=Su-RHrYWRqM

O kurde, różne rzeczy safranem robiłem, ale togo
to by się po prostu nie dało, bmw tez by się zatrzymało
gdzieś przy 285..292km/h.

i nawet wyglądało jak by ta c klasa jako tak skręcała ;)

Data: 2013-09-01 22:24:26
Autor: megrims
W dniu 2013-09-01 21:21, _Michał pisze:
[...]

Skręca i hamuje. Gorzej jak inna C-klasa ustawi się w poprzek.

Data: 2013-09-01 22:54:38
Autor: Michał
On 9/1/2013 10:24 PM, megrims wrote:
[...]

Tak się zastawiam co lepsze na taką jazdę:

  -mały lekki uturbiopny v8
czy
  -duża katedra na kołach v12

ja zawsze miałem wrażenie że duże lepsze ;) tylko trudniej rozpędzić

Data: 2013-09-03 07:47:33
Autor: megrims
W dniu 2013-09-01 22:54, _Michał pisze:
[...]

nie wiem jak teraz, bo downsizing, ale c63 z 2009 roku było
wolnossące v8 6.2. Teraz podobno 63amg to 5.5l biturbo.
Mi się podoba downsizing by mercedes. Zamiast 5.5l wolnossący 380KM
teraz jest 4.3 biturbo 430 KM.

katedra v12 biturbo fajnie przyśpiesza.
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
Ale fajne przyspieszanie to tylko mała część radości z jazdy.

Odpowiadając na lekki pytanie, to lekki v8 doładowany fajniejszy.

Sparing. Chyba jeden z lepszych.